Režie:
Eli RothScénář:
Eli RothKamera:
Milan ChadimaHudba:
Nathan BarrHrají:
Lauren German, Bijou Phillips, Roger Bart, Richard Burgi, Heather Matarazzo, Stanislav Ianevski, Milan Kňažko, Zuzana Geislerová, Jay Hernandez, Jordan Ladd (více)VOD (3)
Obsahy(1)
Ve filmu Hostel II sledujeme tři mladé Američanky, které pod vedením exotické a okouzlující známé z Evropy vydávají z Říma na společný víkendový výlet do lázní s příslibem odpočinku, zotavení a posílení svých přátelských pout. Najdou dívky to, co hledají? Nebo se staly obětí klamu, následkem kterého se z nich stanou pouhé loutky v rukou úchylných a privilegovaných lidí z celého světa, kteří na stejné místo cestují potají za účelem ukojení svých příšerných potřeb a tužeb? (oficiální text distributora)
(více)Videa (4)
Recenze (466)
Tentokrát jsem se nenudil. Eli Roth nejspíš přece jenom kámošením s Tarantinem pochytil pár informací o tom, jak se točí filmy, takže druhý Hostel má už něco jako atmosféru a závěr bych opatrně nazval působivým. Není to sice o nic menší sračka než jednička (příběh zůstává stejný, jen oběti jsou teď holky), ale svou hovadností spíš baví než prudí. Využití lidovek (byť českých) mi přišlo docela zajímavé a na Rotha nezvykle osobité. Ale hlavně je tu Milan Kňažko, který se pro roli ultradrsného zabijáka Saši asi narodil - na scénu s cikáňaty nezapomenete, za to ručím! P.S. Zhlédnuto z ripu pracovní DVD kopie, povalujícího se na internetu. ()
Přidalo se na mučení. Kluky vystřídaly lepé holky. Gang má pod palcem Milan Kňažko. Před scénou mučení hraje lidovka. Výběr hlavních představitelů (Roger Bart, Richard Burgi) je adekvátní. Temná atmosféra, a spolu s ní téměř všechno, nabrala mimořádně bizarní rozměry. Eli Roth pomrkává na diváka snad v každém záběru. Nepříliš častý hororový subžánr torture porn není rozhodně pro každého diváka a nepřivodí esenci zvanou dobrá nálada. Jenže tomuhle filmu je naprosto ukradené, jak se k němu diváci postaví. Jede si svou vlastní cestou, a pokud se divák ocitne sám v roli mučené oběti, je to jeho problém. 80% ()
Hostel II jede po stejné koleji jako předchozí kultovní brak. Pouze partičku kluků nahradí skupina holek, které jsou přeci jen sympatičnější než nadržené trio. Výlet na zaostalé Slovensko znovu okoření malí degeši a díky tomu, že větší prostor mají organizátoři jatek, dostal šanci zazářit démonický Kňažko. Roth i na druhý pokus zklamal. ()
Naprosto zbytečný film. Dneska už se pouhým zobrazováním perverzností neprorazí. Jediné, co na něm stojí za povšimnutí (a to ještě pouze z našeho lokálního pohledu), je ten mediální humbuk kolem něj, zviditelňující (alespoň nepatrně) Českou a Slovenskou republiku... (no a taky tam v komparzu hraje můj bratr) ()
Myslím, ba dokonce jsem pevně přesvědčen, že minimálně jedna věc se od prvního dílu zcela změnila. Naprosto zde chybí jakýkoliv náznak napětí. Což je v hororu sakra cítit. O co tu běží už jsme měli možnost poznat v prvním hostelu, takže moment překvapení je zde, jako slovem ze slovníku spisovné eskymáčtiny. Pořád tam však nechybí nějaká ta laskominka, na kterých je vlastně celý film vybudován a snad taky proto se chystám hodnotit tak, jak se chystám hodnotit. Jsem rád, že ve filmu opět hrají idioti. Teoretická sestava a teoretická hlavně proto, že předpokládejme oproštění od dat narození i smrti v podobě Einstein, Newton a třeba ještě da Vinci by asi s vrahouny nebyla v tak dokonalé symbióze, jako to zvládnuly tři chytré američanky, které za svoji chytrost také patřičně zaplatily. Druhý Hostel však vidím, jako horší Hostel. Proto slabé 2*. Každopádně na ten třetí Hostel se rozhodně chystám. ()
Galerie (103)
Zajímavosti (12)
- Jay Hernandez (Paxton) přinesl do filmu svou umělou mrtvolu, kterou Eli Roth již použil ve fiktivním traileru Thanksgiving (2007), přiloženém ke "dvojprogramu" filmů Quentina Tarantina a Roberta Rodrigueze Grindhouse: Auto zabiják (2007) a Grindhouse: Planeta Teror (2007). (imro)
- Režisér měl k dispozici kolem dvou set komparzistů včetně asi čtyřiceti děvčat ve věku čtyři až devět let, oblečených jako mažoretky. (Bauer)
- Kameraman Milan Chadima a režisér Eli Roth se rozhodli používat čočky ze 70. let. (Bauer)
Reklama