Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Píše se rok 1962, Baltimore, USA. Obtloustlá středoškolačka Tracy Turnblad (Nikki Blonsky) navzdory svým nepřehlédnutelným tělesným rozměrům miluje tanec a sní o tom, že se stane hvězdou televizní taneční show Cornyho Collinse (James Marsden). Na cestě za splněním svého snu ji sice podporuje otec Wilbur (Christopher Walken), ale Tracy musí překonat řadu překážek, které nesouvisejí jen s jejími tělesnými proporcemi: počáteční odpor své podobně tělnaté matky Edny (John Travolta) nebo nenávist televizní producentky Velmy (Michelle Pfeiffer) a její protěžované dcery. Tracy pak dokonce začne bojovat i s rasovou segregací, která ve společnosti vládne. (Damiel)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (298)

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Být bílý, štíhlý a bohatý, tak bych se za sebe u tohoto protirasistického muzikálu musel trošku stydět. Naštěstí jsem již úspěšně načal druhou stovku kilogramů a tak mohu s klidem prohlásit, že mě na této rozjuchané zábavě baví v podstatě všechno - Travoltovy rozvlněné špeky, Marsdenovo cenění ultrabílého chrupu, Walkenovy ptákoviny i krásná zlotřilost Michelle Pfeiffer. ()

Rosaviva 

všechny recenze uživatele

No.. nebylo to špatný, ale některý scény bych vystřihla/zkrátila, protože jsem se občas nudila. A rozhodně bych vyměnila herečku co hraje hlavní hrdinku. Jasně, už vidím jak by Zac Efron s někým takovým chodil. Byla nejenže, divná ale ještě ke všemu neskutečně nesympatická. A že by něják skvěle uměla tančit? Nevšimla jsem si, když začala tančit, spíš jsem se děsila. A ty růžový šaty? No katastrofa. A ten konec? WTF? Spoiler tak ona tam na ní čeká celá garda policajtů a nakonec se někam vypaří?! Jo, velmi věrohodné. No.. ale tak 3* ()

Reklama

dobytek odpad!

všechny recenze uživatele

Na úvod bych měl snad napsat, že se tento exkrement přihřátých hollywoodských tvůrců ke mně dostal úplně náhodou. Sám od sebe bych se na to nikdy nedíval, protože to je něco tak strašnýho, že jsem se z toho málem poblil a musel jsem to vypnout. Travolta vypadá jak buzik, ta tlustoprdka v hlavní roli byla tak strašně "smypatická", že by si zasloužila umlátit tupou stranou sekery a prostě tenhle film jako celek nestál ani za kravskou píču. Dokonce bych řek, že to snad bylo ještě horší, než Pomáda a to už je co říct. Jinak ten už v jinym komentáři zmiňovanej International Harvester Cargostar se v týhle podobě začal vyrábět až někdy v polovině 70. let. Takovýhle kiksy by si snad mohli u filmu s takovym rozpočtem odpustit. No né, že by to nějak sniživalo kvalitu filmu. Ta už je tak nízká, že horší to bejt nemůže. Nicméně to fakt vypadá blbě. No asi tam to popelářský auto proletělo černou dírou (nejspíš prdelí Queen Latifah)... ()

Rosomak 

všechny recenze uživatele

Vlastně mě to ani tak nevzalo. Taneční scény mě začaly chytat až na konci filmu a hudba mi často přišla dost pomalá, takže o nějakém blaženém vrtění do rytmu v sedačce nemůže být řeč. Klady filmu bych ale viděl v jiné stránce. Pokud se dokážeme přenést přes přirozený divákův odstup od příliš barevných filmů, infantilní stylizace a naivních dialogů (což si myslím, že je používáno naprosto vědomě) můžeme vidět i mnoho inteligentních a originálních záměrů. To co bych chtěl především vyzdvihnout je to, jak se úspěšně film vyhýbá žánrovým schématům. Dát jako hlavní hrdinku mírně obézní děvče je výborný nápad. Není hezká, není hubená, přesný opak ideálu krásy. A aby mohla dojít ke svému cíli a šťastnému konci, NEMUSÍ se do tohoto ideálu předělat (zhubnout, nalíčit, natužit..) ba právě naopak. To je naprosto zásadní, protože většina muzikálů vychází právě ze schématu "jsem outsider a abych něčeho dosáhla, změním se na něco co se obecně pokládá jako ideál" (např. v Pomádě se hrdinka musí změnit na ideál tehdejší rebelující mládeže, oblíknout se do koženejch hadrů a zapálit si cigaretu..). Svět není jen seriál pěkných úsměvů, hubených holek a těl jak vystřižených z módních časopisů. A právě toto se mi na tom filmu tak líbí: na první pohled strašná umělost je vlastně pouhou slupkou, za kterou stojí příběh, který naopak proti umělosti bojuje... ()

Payushka 

všechny recenze uživatele

Chtela sem se na to podivat kvuli zvracene vyjimecnosti tohoto filmu - Travolta, jo TEN krasnej Travolta z Pomady, tu nosi pet pneumatik, podprsenku o velikosti 150Z a natuzenej dvoumetrovej uces. A podpatky. Silena kombinace. Jenze ono to vazne neni az tak hrozny, ono to je dokonce perfektni! Po dlouhe dobe mi zase nejaky snimecek pripomnel, ze bych dala nevim co, abych se mohla kouknout do 50.-60. let. Sice to stale nema na prvni Navrat do budoucnosti nebo Peggy Sue se vdava, ale melodie vsech pisnicek vas donuti si podupavat a me uz asi nic nezastavi od shaneni soundtracku. Vyber hercu perfektni - Travolta uchazejici, Marsden k sezrani, Pfeiffer spravne zla a Walken nenapodobitelny. Jen me trochu zarazi hlavni postava Tracy - sice se na roli asi skvele hodila, ale nejak mi nesedela. Mozna uz sem zhollywoodovana, rada se koukam na "hezke" lidi. Jenomze porad jsem tak nejak neverila, ze by tahle outsiderka mohla sbalit nej frajera na skole, mohla se stat favoritkou souteze v popularite a hlavne... Neprijde mi, ze by az tak dobre tancovala, jak to cely film opakujou. ()

Galerie (42)

Zajímavosti (27)

  • Ve scéně s hodinou zeměpisu učitelka zmiňuje, že Everest není nejvyšší geografický bod na Zemi. Chce znát skutečné nejvyšší místo, jenže odpověď se nedozvíme, protože zazvoní zvonek. Odpověď je Mt. Chimborazo v Ekvádoru. Tato hora je nejvzdálenějším bodem od středu země, přestože její nadmořská výška je menší než u Everestu. (Galadriel)
  • Šaty Penny Pingleton v písničce „You Can’t Stop the Beat“ byly ušité ze závěsů v jejím pokoji. (Galadriel)

Související novinky

Jim Carrey je Ďábel

Jim Carrey je Ďábel

28.02.2009

Hugh Jackman to na Oscarech řekl jasně: „Muzikál je zpět!“ Když nějaký film s rozpočtem 52 milionů i navzdory mizerným kritikám vydělá celosvětově téměř 600 milionů (ano, řeč je o Mamma Mia!),… (více)

Lekce života podle Orsona Wellese

Lekce života podle Orsona Wellese

26.01.2008

Jeden z nejoriginálnějších současných filmařů Richard Linklater vzdá poctu jednomu z nejlepších režisérů všech dob. Ne však prostřednictvím suchopárného životopisného filmu. Snímek Me and Orson… (více)

Noc v muzeu... s pannou

Noc v muzeu... s pannou

19.09.2007

A zažijí ji Morgan Freeman, Christopher Walken a William H. Macy. Už na základě této důchodcovské sestavy je vám asi jasné, že nepůjde o nic převratně pikantního. Vlastně vůbec The Lonely Maiden má… (více)

Reklama

Reklama