Reklama

Reklama

Půlnoční vlak

  • USA The Midnight Meat Train (více)
Trailer

Nejděsivější jízda vašeho života!
Newyorský fotograf se snaží dopadnout sériového vraha, který stále uniká před spravedlností. Jeho specialitou jsou brutální krvavé útoky v metru, po nichž záhadně mizí... Kdo to je a proč vraždí? (oficiální text distributora)

Videa (1)

Trailer

Recenze (538)

misterz 

všechny recenze uživatele

Jeden z mála filmov, kde sa podarila navodiť výborná mysteriózna atmosféra, tá tu tvorí vlastne základ všetkého toho dobrého. Zaujímavá dejová linka hneď od začiatku začne dráždiť nadhodenými, tajomnými otázkami, ktoré nútia diváka nad príbehom premýšľať. Škoda len, že pointa súvisiaca osobitne s hlavným hrdinom, sa dá predpokladať už pomerne skoro. Gore bolo tiež na slušnej úrovni, v každom prípade som niečo tak krvavé v takejto hereckej zostave vôbec nečakal. Koniec však môj celkovo pozitívny dojem dosť naštrbil, rozuzlenie prišlo až moc rýchlo, ľahko a tak akosi nemastne-neslane, vzhľadom na predchádzajúci dej som čakal niečo šokujúcejšie a zaujímavejšie. Pohodlne nadpriemerný mysteriózny horor. 75/100 ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

No vida, jak to Vinnie umí s kladivem a to během kariéry ani nehrál za West Ham United.. Digitální metro-jatka utopená v nenápadité kriminální linii. Jinými slovy, okázalé kamerové průlety soupravou a krvavé lázně jen stěží dokážou zakrýt chatrně odvyprávěný příběh se zcela se nehodícím, přesto ryze barkerovským, vyvrcholením. Koneckonců, ani Jones s pokyny: „Mrač se, stejně nic jiného neumíš a opovaž se říct víc než v Gone in Sixty Seconds..“, do své role příliš nezapadl. Přemýšlel jsem, jak by film asi vypadal, kdyby se točil v Česku. Fotografa by hrál Ondra Vetchý, protože má ty kluky s Bleskem zkrátka rád a sadistického vraha, co shání potravu pro bezdomovce nad stanicí, by mohla ztvárnit známa sparťanská ikona, co stejně jako Vinnie často končila ve sprchách předčasně. Distribuční název: "Blikanec mezi Florencí a Hlavním nádrážím" ()

Reklama

Hakha 

všechny recenze uživatele

Pro mě dost milé překvapení. Téma sice není vůbec originální, je to směska mnoha filmů, která jsou dobře poslepena a drží pohromadě. Ryuhei Kitamura zvládnul akci na výbornou, je stylová a dost brutální a nechybí cool záběry a aby toho nebylo málo, tak dobře zvládá i atmosféru a napětí. Až do závěru jsem byl plný očekávání, jak se rozuzlí tajemno, který provází celý film. Naštěstí závěrečná pointa mě nijak nevadila a tak tento zábavný a drsný film, který mě utekl jak voda hodnotím 4 hvězdičky… ()

Davies182 

všechny recenze uživatele

Hodně rozporuplné pocity mám z tohoto na první omak fešného hororu... Na jednu stranu tu máme absolutně dokonalou, depresivní temnou atmosféru a tomu odpovídající vizuál, kdy jsou všechny teplé barvy v podstatě eliminovány. Na druhou stranu celý děj prokládá několik sice jakž takž fajn brutálních scén, ale občas mi i přes to, že jsou schválně přehané, přišly zbytečně "vtipné". Kladívko je sice fajn zbraň, ale takový řezník toho má v kabelce určitě více, ne? Další protiklady snímku jsou ve skvělém Cooperovi a hrozné Bibbové, které jsem téměř nic neuvěřil, chvályhodná byla pouze v poslední třetině filmu. No a závěrečný krásný kontrast je, když první půlka stominutového snímku téměř vůbec neutíká a nudí (drží se jen díky onomu ožralovi z Hangover), a v té druhé se pak tempo rozproudí jako vodopád krve stékající po okýnku v metru. Za konec jednoznačně chválím, alespoň tam jsem pořádně poznal Barkerův povídkový originál. Vážně CRAZY!!! ()

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Přestože jsem jen tichý zedník na věčném božím CSFD-staveništi, jeden zásadní problém Půlnočního vlaku bych zmínil: Hlavní hrdina a divák zakouší v průběhu dění diametrálně odlišnou zkušenost – divákovi je sice slibován horor, respektive obskurní urban legenda, ovšem hrdina svým konáním ustavičně překlápí film do detektivky. Nesnaží se vyhnout nebezpečí, jak je u postav v hororech zvykem, ale směřuje k němu; snaží se dopátrat pravého stavu věcí. Vede to k tomu, že není hrůznými událostmi tak natěsno obemknut, protože z nich střídavě a navíc libovolně, jak se mu zachce, vypadává (když chce řešit vztah s přítelkyní, řeší vztah s přítelkyní, když chce pátrat po vrahovi, pátrá po vrahovi), a film proto nedrží kontinuitu v napětí, v níž tak vynikaly kupř. Hory mají oči nebo Blair Witch. To by až tak nevadilo, jenže film staví především na podle mě nevhodně zvoleném Vinnie Joneseovi (roztomilá perzifláž herecké šarže, tj. ještě o stupínek přepálená reminiscence na ostrého hocha z ritchieovských gangsterek). Vinnieho hodili producenti i na poster, aby jim zajistil rentabilitu snímku, a ještě před natáčením jistě sepsal čestné dobrozdání, jako se v Hollywoodu sluší. Divákovi je tedy pravý stav věcí zřejmý víceméně od začátku, zatímco hlavní hrdina se k němu musí dopátrávat, protože film mu řadu informací odpírá, na rozdíl od diváka, jemuž poskytuje vodítek až moc; zřejmě proto, aby se mohl v klidu opájet brutálními intermezzy. Samozřejmě, spousty filmů kombinuje horor, detektivku a gore scény (dva nejslavnější za všechny: Mlčení jehňátek a Sedm), ale tenhle to dělá dost pokoutním, totiž ne zcela funkčním způsobem. P.S. Jestliže by se podoba mezi hlavním hrdinou a Clivem Barkerem dala přičíst náhodě, jak vysvětlit jejich totožné, pouze prohozené iniciály? ()

Galerie (30)

Zajímavosti (10)

  • Mahogany (Vinnie Jones) takmer celý film mlčí, ozve sa až úplne na záver a aj to povie len tri slová. (beso74)
  • Ústřední protagonisté Vinnie Jones a Bradley Cooper se narodili ve stejný den, a to 5.ledna přesně deset let od sebe. (Othello)
  • Stejnojmenná předloha k filmu (krátká povídka) od Clive Barkera s česky přeloženým názvem Půlnoční vlak smrti vyšla i u nás v povídkové sbírce První kniha krve u nakladatelství Laser. (Puol)

Reklama

Reklama