Reklama

Reklama

Epizody(3)

Obsahy(1)

Detektiv Joe Miller se dílem podivné náhody dostane ke klíči, který dokáže otevřít dveře do zvláštního motelového pokoje. Pokoje, který v naší časové rovině neexistuje a ani nikdy neexistoval. Z toho pokoje bylo, kdysi vyneseno asi sto předmětů. Zvláštních předmětů. Nebo přesněji řečeno obyčejných předmětů, ale se zvláštními schopnostmi. Jako třeba právě ten klíč, který Joeovi otevře každé dveře, nebo hřeben, který zastavuje čas, anebo propiska, která vás dokáže usmažit. Ty věci v pokoji nefungují, ale na druhou stranu, alespoň z něj nezmizí, když je do pokoje přinesete. Najdete je vždy na původním místě. Ale věci co tam nepatří, ty zmizí v nenávratnu. Miller má v plánu se klíče zbavit a žít si dál svůj poměrně spokojený život. Jenže se něco stalo a v tom pokoji, něco pro Joea velice důležitého zůstalo. Nebo spíš někdo... V pokoji číslo deset totiž zmizela malá Anna Millerová. Joeova dcera... (3DD!3)

(více)

Recenze (217)

GrungeChild 

všechny recenze uživatele

Téměř pětihvězdičkový námět, který si dovedu představit v daleko povedenější produkci, ať už filmové či seriálové. Ústřední premisa je klíčem k divákově pozornosti po celých šest dílů, přes to, že všechno ostatní selhává na celé čáře. Vážně, nevím, co tento počin dělá v tak vysokých číslech, kdo ho sem dostal a proč, ale veškeré aspekty zpracování, v čele s hereckými výkony, jsou jeden velký "džouk". Hned z počátku na sebe story o "tajemném pokoji" nabalí takových nesmyslů a zaprášených klišé, že jsem byl na pochybách, zda se nejedná o cílenou, zvrácenou touhu tvůrců (a stále jsem). Dialogy, které můžete doslova (doslova!) číst postavám ze rtů dříve, než je pronesou (v prvních dvou dílech jsem se trefil asi pětkrát). "Vnitřní" myšlenkové pochody tu všichni pronáší nahlas, až to občas vede k celkem sebeparodickým scénám. Namířím na tebe stříkačku, neřekneš co chci - namířím jí na tebe ještě víc, a jestli ani pak neřekneš, namířím jí na tebe úplně nejvíc, tomu už každý podlehne. Několikrát, a v situacích, kde se to skutečně nehodí. Evidentní logické díry, které absolutně nemám ve zvyku pitvat, ale tady to prostě praští do nosu (hřeben). Hlavní aktér je naprosté herecké poleno, které sice čte scénář sexy drsným hláskem, ale celý seriál (snad až na poslední scénu) má jeden a ten samý přiblblý úsměv, ať se děje cokoli. Romantická "vložka" je takový roztomilý fail sám o sobě. Nechci tu moc SPOILERovat, ale to, že se k závěru vlastně skoro nic nedozvíme, je v našem případě vyloženě dobře. Doufám, že točit "tajemno" ve stylu nepovedených osmdesátko/devadesátkových televizních horůrků (Kingovky) nepřichází zase do módy, protože málo co pro mě naplňuje představu o kinematografické depresi tak dokonale. Námětem silné 4* (pokud ho někde nevykradli), zpracováním za 1*, ale kvůli zpackanému závěru zaokrouhluji dolu. ()

Trajektt 

všechny recenze uživatele

Velice milé překvapení mi přinesl tento televizní seriál na který jsem narazil zcela náhodou a který mě svou tajuplností dokázal přesvědčit, abych to zkouknul celé najednou. Pro mě zcela neznámí herci zahráli celkem slušnou televizní šarádu ve které se jednalo o jeden motelový pokoj číslo 10 do kterého se dostane jen ten, kdo vlastní klíč od tohoto pokoje. Když otevřete tento pokoj, tak se z něj můžete dostat na jakékoliv místo na světě. To samé, když otevřete jakékoliv dveře tímto klíčem, tak se vždy dostanete do tohoto vlastně neexistujícího pokoje. Z toho pokoje se ztratilo přibližně sto předmětů, které měli nadpřirozené schopnosti, což je celkem zábavná myšlenka pozorovat, co ty předměty dovedou u různých né zcela duševně zdravých jedinců. Hlavní hrdina se dostane ke klíči čirou náhodou a my s ním prožíváme jeho radosti a strasti až do úplného konce, který vlastně ani konec není. Tvůrci vyloženě nechali otevřený konec pro další sérii, která se jaksi taksi nekonala a asi už ani konat nebude, jelikož je to už pěkná řádka let. co to bylo natočeno. Velká škoda, že vlastně nebyla vysvětlena pointa i když jisté náznaky tam byly, ale to by se vařilo z vody. Vůbec by tomu seriálu neuškodilo, kdyby měl aspoň o těch deset dílů navíc. Ta myšlenka nebyla špatná a dala by se trochu víc rozvinout, ale musím přiznat, že se na to fakt dobře koukalo, člověk se fakt nenudil a bylo tam mnoho překvapivých momentů a za to dávám 80%. ()

Reklama

Cassandra 

všechny recenze uživatele

Jeden z nejlepších "thilleroidních" seriálů, jenž těží ze síly námětu, a hlavně z výborně načasovaného odhalování záhad pokoje. Autoři to udělali chytře - vzali postavu detektiva, se kterou se prostě musíte ztotožnit, protože nikdo vhodnější už není (Peter Krause se sice celý seriál tváří jako sfinga, ale jako sympatická sfinga :), postavili jej před kritickou situaci a dál už to celé připomíná adrenalinovou počítačovou hru. Žádné postupné se seznamování s desítkami různě zajímavých hrdinů - tady máš jednoho člověka + jeho cíl a jedem, drž se jak umíš. Jasně, nelogičnosti se najdou (postava doktora ve stylu "zničehonic jsem zešílel a teď strašně toužím po předmětech" nebo podivné chování detektivových protivníků, kteří mu jdou až příliš na ruku), ale to skvělé tempo způsobí, že tohle moc neřešíte. Jedinou větší výtku mám k závěru, to nejsou otevřená vrátka, ale obrovský kráter, o původu pokoje se skoro nic nedozvíme. Druhá série by bodla, i když nesouhlasím s tím, že by seriál měl mít hodně dílů, to by nebyl tak úderný. ()

sssssycak 

všechny recenze uživatele

Perfektní rozjezd, skvělé a originální téma. Co víc si přát pro geniální seriál ? Nodokážu proto pochopit, jak to tvůrci dokázali tak snadno zabít. Konec seriálu je naprosto neadekvátní a nedostačující tomuto typu seriálu, pointa vyznívá do ztracena, skoro nic se nevysvětlí, naopak vyvstane ještě více otázek. Potenciál byl však obrovský, o to větší to je škoda. ()

Dan9K 

všechny recenze uživatele

V komentáři jsou možná lehké spoilery, ne však zásadní; především jsem rád, že oba hlavní hrdinové seriálu Six Feet Under (Hall a Krause) dostali příležitost v další seriálové pecce (Dexter v případě Halla). Jak je tu již podotýkáváno, námět miniseriálu má ohromný potenciál a byla škoda ho de facto promarnit jen ve třech celovečerácích, které nechutně utekly. Schopnosti desítek předmětů nebyly prozrazeny, spousta otázek zůstala nezodpovězena (vlastně se vůbec ani nedozvíme, jestli se jedná o sci-fi, fantasy, religiózní zápletku nebo všechno dohromady). Kdyby byl námět více rozveden, byl by tu prostor například pro charakterovou změnu hlavního hrdiny, to by mi přišlo zajímavější, předměty by ho zkazily stejně jako všechny ostatní. Takhle je to vlastně jen primitivní zápletka zabalená do ohromně originálního prostředí. Charaktery bych nepovažoval za úplně klišovité, alespoň některé, důkazem budiž prodavačka informací, ta spousta cvoků a náboženských cvoků a samozřejmě samotný nájemník. Konec, poněkud laciný, možná nabízí naději či obavu z pokračování, ale příliš bych na něj nesázel. ()

Galerie (18)

Zajímavosti (1)

  • V první epizodě, kdy Miller opouští svou dceru na psychologické klinice, zazní rozhlasem volání po dr. Sonny Guptovi. Tato postava byla použita i v Kingdom Hospital Stephena Kinga. (TomikZlesa)

Reklama

Reklama