Režie:
Menhaj HudaScénář:
Noel ClarkeKamera:
Brian TufanoHudba:
The AngelHrají:
Noel Clarke, Red Madrell, Adam Deacon, Jaime Winstone, Nicholas Hoult, Kate Magowan, Christopher Villiers, Rafe Spall, Ray Panthaki, Ortis Deley, Aml Ameen (více)Obsahy(1)
Kidulthood – before adulthood comes. Tenhle podtitul nese vynikající britský film, který letos spatřil světlo světa. Na triku ho má mladý britský režisér Menhaj Huda, který vás ve svém snímku zavede do západního Londýna, kde se Trife, hlavní hrdina filmu, pere se životem plným fetu, předsudků, násilí a zbraní. (4daPeace)
Recenze (75)
Film má Hip - Hopový hudební doprovod, je plný nenávisti, šikany a podobných sraček, které mě vůbec nezaujali. Po deseti minutách mě film lezl docela na nervy. Vypínám zesilovač a pouštím si zvuk jen přes tv reproduktory. Možná to ani nevydržím do konce a vypnu to úplně. Zatím mě opravdu nic nezaujalo. Film o tom jak děti " milují " své rodiče a jak jim rodiče svou lásku opětují, nebo je to kurva obráceně ? Slovo FUCK OF jsem u třicítky přestal počítat. CITÁT - Nebudu srát v cizím bytě......... Těch dětí je mi upřímně líto, ale chápu, že si to dělaj sami, tak co chtěj. Jediná věc, která se mi opravdu líbila je scéna okolo 67 minuty. Alisa ( Red Madrell ) tam sedí v průchodu a laská se z lahví alkoholu a Trevor ( Ami Ameen ) sedí v jiné ulici a laská se z pistolí. Děj obou aktérů se prolíná. To se opravdu povedlo. Ale to je asi tak všechno. Příběh o tom, že ne vše se musí řešit sebevraždou. Hudba : The Angel. ()
Na správne ohodnotenie KIDULTHOODu, UK verzie KIDS (1995), na ktorú ma navnadil HARRY BROWN (2009), som si pre istotu dal na čas až po zhliadnutí ADULTHOODu, ktorý ho výborne dopĺňa a tak sa hodnotenie priklonilo k tomu lepšiemu. Tento film sa oplatí pozrieť. Na rozdiel od Kids sa tu následky činov tých horších, dotknú aj tých lepších, i keď aj tí lepší sa musia správať arogantne aby dokázali prežiť. ()
Verdikt: Britská verze 'Kids', která je stejně drsná jako originál, navíc podpořená výtečnou hudbou (Dizzee Rascal, The Streets, Lethal Bizzle, Sway, Roots Manuva, Mitchell Brothers), fanouškům takovýchto 'real-life' příběhu a této hudby se to bude určitě líbit na minimálně tři hvězdičky, u ostatních si tím nejsem tak jistý. ()
Ať si pustim co chci, je to čim dál víc to samý. Co nějaký nový komenty, Rami, už jsme nedočkavý? Hm, makam na tom, celý žhavý, když to nebude hot, bude to faja, to je daný. A i když už si tu připadám jak inventář, tak... bordel je to, hovno komentář! Klid né, more, nesmrtelná klasika. Né že si zrovna málo neřikám, že se na to já blb nevyseru, jenže to si nevyberu, buď se teď kousnu, nebo už se k činu neproberu.Tvůrčí krize, ryze jako svině. A tisíckrát si můžu říct, že už se musim konečně sebrat, jenže mě to přešlo tolikrát, že už si připadám jak zebra... (Díky, Kato, jsi moje inspirejšn. A film? Takovej ten typickej sociální shit). ()
Bavilo mě to, ale bylo to zbytečně předrsněný. Já v patnácti pomalu tahal kačera a tady holky kouřej čuráky, aby měly na koks. Děj tam moc nebyl a nějaká překvapení se taky nekonala. Prostě jsem to těm dětem nežral a chvílema to bylo spíš komický. Ta drsná britská atmosféra z toho prostě nečišela, třeba jak v London to Brighton a hrdinové nebyli tak zajímaví jako např. ve Fish Tank nebo Greenwich Mean Time. ()
Reklama