Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Drama
  • Horor
  • Akční
  • Dokumentární

Recenze (1 390)

plakát

Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022) 

Když se budeme tvářit, že toto není tak úplně film, ale sled skečů, u kterých se tvůrci bavili dost možná víc než posléze divák, není to až takovej shit, aby to hnilo pod 50 procenty. Samozřejmostí je jistá slabost pro tuhle bandu, jejich styl humoru, který opravdu nesedne každému. Ale mně cestu vlakem z Brna do Ostravy dokázal nejen zkrátit, ale i zpříjemnit. A to na poli českých komedií posledních dvaceti let, řekněme si to upřímně, není málo. Kozub je dobrej retard, ale tohle si pro sebe ukradl Čuba, se svojí verzí ostravskýho Scotta Adkinse. Já se bavil, sem tam, ale bavil.

plakát

Rychle a zběsile 10 (2023) 

Poprvé jsem se přistihl, že jsem si po dokoukání Rychle a zběsile řekl "už ne, už vážně stačilo". Desátý díl je vlastně navlas stejný jako tři čtyři díly předcházející, ale, aspoň tedy mě, už začíná fest nudit. Automobilové honičky pořád stejné (stejně přestřelené), takže wow efekt už se rozmázl o první patník, humor už hodně topornej, jen teda ty bitky pořád jako dobrý (hlavně Statham, a pak bitka Rodriguez vs. Theron, ta měla, ehm, koule). Děj, tedy to, co hlavní postavy řeší, mi je už úplně u prdele (navíc se mi moc líbí, jak Dom a spol. někam přijedou, rozmrdaj půlku města, zabijí desítky policistů, aby si pak na konci dne mohli dát barbecue a pivko- priceless), těch twistů a vstávání z hrobů je tak moc, že už to jednoho ani nešokuje. V desátém díle navíc záporák, Joker z Wishe (a ještě za akční cenu), neskutečně trapnej (Momoa fuckt není Ledger!). Rychle a zběsile to mohlo desátým, jubilejním, dílem stylově ukončit, ale jak závěr (a potitulková scéna) ukázal- jede se dál. Už neee!!

plakát

MovieZone Live Speciál (2018) (pořad) 

Tým imf a tým Mr. Hlad. Povídání o filmech natolik návykový, že mám po jeho dokoukání si ten danej film chuť hned pustit. Líbí se mi geekovský nadšení imfa a cynický nadšení Hlada. Vědomostí o filmech samozřejmě na rozdávání, hlavně Mr. Hlad je chodící encyklopedie. Dost možná nejlepší content na českým YT.

plakát

Rychle a zběsile 8 (2017) 

Pamatujete na první díl? Rád bych připomněl, že v něm Dom a jeho parta kradli videa (videa!) z kamionů a jejich největší majstrštyk bylo podjetí jejich návěsu. Pak tam byl taky nějaký dusík, nu-metalová hudba... Dneska Dom a spol. zachraňují svět před nukleární válkou, přežijí pády z jednoho mrakodrapu do druhého (a třetího), pády z 'kilometrového' srázu nebo souboj s jadernou ponorkou. A víte co? Je to vlastně docela zábava. Stupidní, ale zábava. Statham největší hvězda, The Rock sympaťák jako vždycky, Eastwood junior dobrá náhrada za Walkera a Kurt Russell je tam všechny ruluje.

plakát

Sedm (1995) 

Instantní deprese, kde se na vás sychravo, šedo, hnusno a bezútěšno valí z každého záběru. Navíc podporováno depresivní, sychravou, šedou, hnusnou a bezútěšnou hudbou Trenta Reznora. David Fincher se oklepal z trapáckých třetích Vetřelců a natočil druhý třetí nejlepší film neskutečně našlapaných devadesátek. Všechny ty další kopie (8 mm a podobných) se tomu nemůžou vůbec rovnat a závistivě čumí s kilometrovým odstupem. Ani ten Pitt tu nevysírá, naopak hraje jak o život. Ostatně jako celý herecký ansámbl.

plakát

Insidious: Červené dveře (2023) 

"Je mrtvej, Dejve." "Ale kdo?" "Horor, Dejve." "Co, i duchařskej?" "Všechny jsou mrtvý, Dejve." "A co psychologický?" "Všechny jsou mrtvý, Dejve." "A co found footage?" "Je mrtvý, všechny jsou mrtvý, Dejve." "Slasher ale ne, že jo?" "Všechny jsou mrtvý, Dejve." "Splatter snad ne?" "Hixploitation, exploitation, ano i splatter, všechny. Všechny jsou mrtvý, Dejve!" "Sci-Fi?" "Je mrtvý, Dejve. Všechny jsou mrtvý. Všechny jsou už mrtvý, Dejve!" "Počkej. Snažíš se mi říct, že jsou všechny mrtvý?" "Kéž bych ho nikdy nenechal uniknout..." Happy Halloween!

plakát

Beckham (2023) (seriál) 

Svého času jsem byl, nebojím se to napsat, jedním z největších fanoušků Davida Beckhama v Čechách, na Moravě a ve Slezsku. Dětskej pokoj polepenej plakátama (samozřejmě z Hattricku, resp. ProFootballu, né z Bravíčka, you twats :), měl jsem snad všechny knížky, co tu o něm vyšly, dres ManUnited se sedmičkou, dokonce i takové číčovinky jako hra na prvního PlayStationa, David Beckham Soccer (Kdo napsal místní, btw mizernou, biografii Beckse, aha?). Ano, jel jsem v tom fakt ve velkým. Tudíž jsem se na dokumentární seriál těšil, i když teda hlavně z nostalgie. Výsledek? Netflix dokumenty prostě neumí. Nebo umí, ale pobaví jen diváky v USA. Dokument je mírně dementní, různé situace zbytečně nafukuje (Kdo si ještě dneska vzpomene na červenou kartu na MS '98?), je takový povšechní a ne moc dobrý. Ale jako stroj času do doby, kdy jsem si na hlavě vyholil pruh vlasů nebo vyčesal a odbarvil číro, přesně podle mustru DB7, to zafungovalo docela obstojně. A Becks je sympaťák, ta čtvrtá hvězda spešl pro něj.

plakát

Paul McCartney: cesta slavného brouka (2023) 

Průměrný dokument, který ale může někomu, komu by jméno Paul McCartney nic neříkalo (existuje vůbec někdo takový?), ukázat a předvést slavného Brouka a jednoho z nejzásadnějších hudebníků všech dob. Pro fanoušky Fab Four však ztráta času. Ale je to příjemná hodinka ve společnosti Maccy a mluvících hlav, které vědí, o čem mluví. (Marze- na koncerty McCartneyho chodí jen senioři? McCartney se po 10-15 letech vyčerpal? Doba dlouhohrajících hvězd končí? Mladí, nebo většina z nich, vždycky poslouchali žebříčkovou hudbu (dnes tedy spíš hudbu, co jim nabídne algoritmus na netu). Jsi, koukám, odborník na slovo vzatý...).

plakát

Smrt Johna Lennona (2019) 

Obrázek, jakou vypovídající hodnotu má tenhle pseudodokument, si můžete udělat už jen z toho, že se tu ke smrti Johna Lennona vyjadřuje Christina Aguilera... Trapné. Navíc ten megazmrd jménem Mark Chapman si žádné dokumenty (ani takhle špatné) nezaslouží. Ten si zaslouží tak maximálně dva negry s letlampou.

plakát

Agatha Christie's Poirot - Vražda v Orient expresu (2010) (epizoda) 

Tak jsem se se svým 'Poirot maratonem' dostal až na úplný závěr (zbývají už jen rozlučkové Velká čtyřka a Opona) a jak vidno, to nejlepší jsem si nechal na konec. Vražda v Orient Expresu je (nejspíš spolu se Smrtí na Nilu) nejslavnější detektivka od královny Agathy Christie. Tudíž zaděláno na kvalitní film tu bylo. Filmaři naštěstí nezklamali, naopak, po všech těch epizodách, co měli za sebou, se vycizelovali, předloze dělají čest a mě radost. Protože tohle bylo vážně výtečné. Pro někoho možná málo humorné (rozhodně nejtemnější Poirot vůbec), ale jak atmosféra (Poirotovo morální dilema), tak herci, to je prostě symfonie. Vím, že nezůstane u jediné projekce (na rozdíl od verze z r. 2017), je několik dílů, ke kterým se budu rád vracet, a Vražda v Orient Expresu k nim bezpochyby patří.