Reklama

Reklama

Vojenský veterán Hank Deerfield se snaží spojit se svým synem, který by měl být zpátky na základně po návratu z mise v Iráku. Dozvídá se však, že zmizel a nikdo netuší, kde by mohl být. S tím se ale Hank nechce smířit, a proto sám pátrá po synovi. Čeká jej však poznání, o které možná ani nestál. (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (352)

castor 

všechny recenze uživatele

Docela jsem se Paula Haggise po vykalkulovaném dramatu Crash obával. Zbytečně. Opět totiž klade důraz na jednotlivé postavy, které se divákovi postupně dostávají pod kůži. Ten s přibývajícími minutami totiž víc prahne po tom, dozvědět se další informace o hlavních postavách. S emocemi, které ze sebe doslova rval vypjatý Crash, je to ale u tohohle dramatu horší. Víc totiž trvá na atmosféře, než na samotném ději. S tím je to o poznání obtížnější. Vysloužilý voják hledá svého syna, který se měl vrátit z Iráku. Respektovaného muže ale všichni poslouchají tak maximálně na jedno ucho, dokud synovo zohavené tělo neobjeví kousek od základny. Rozjede se tak nesnadná podívaná, kterou diváci, čekající dunivou akci a nálož emocí, asi odsoudí. Pod tou velmi vkusnou kritikou války se ale skrývá nakonec velmi osobní a silné drama, které táhne nahoru bez patetických gest životem ošlehaný a vojensky disciplinovaný Tommy Lee Jones s výborně sekundující Charlize Theron. Nejen pomalu budovaná atmosféra, Haggisova soustředěná režie, výteční herci i kamera legendárního Rogera Deakinse stojí za to si tyhle dvě hodinky pomalého tempa dát. ()

Shit 

všechny recenze uživatele

Výborně natočenej průměrnej příběh, vycucávájící poslední originální zbytky ze 100x omletýho tématu. Nicméně i tak se jedná o skvělý drama s výborným hereckým obsazením v podobě excelujícího Tommyho Lee Jonese, skoro k nepoznání upravený Charlize Theron a Susan Sarrandon. Ale jak už jsem řek příběhově se podle mě nejedná o nic převratnýho, dost tuctová záležitost, která se dala vidět už i jinde ()

Reklama

Falko 

všechny recenze uživatele

Reziser Paul Haggis, ktory natocil oscarovu dramu CRASH (2004) si vybral opät zaujimavu temu. Dej ma zaujimal, avsak film ma aj hluche miesta a s pribudajucimi minutami som sa zacinal pomaly nudit. V kazdom pripade sa mi Crash pacil o nieco viac. Tommy Lee Jones bol nominovany na Oscara za herca v hlavnej ulohe, avsak potesenie z Oscara mal Daniel Day-Lewis za dramu AZ NA KREV (2007)... 27.12.2009 ______ Tommy Lee Jones - (Hank Deerfield) +++ Charlize Theron - (Emily Sanders) +++ Jason Patrick - (Plukovník Kirklander) +++ Susan Sarandon - (Joan Deerfield) +++ James Franco - (Serzant Dan Carnelli) +++ Barry Corbin - (Arnold Bickman) +++ Josh Brolin - (Buchwald) +++ Frances Fisher - (Evie) +++ Produkcia: Paul Haggis +++ Hudba: Mark Isham +++ ()

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Slušná kriminálka s válečnou tématikou, ale na to že ji natočil takhle talentovaný režisér tak by výsledek asi měl být více znát. Tommy Lee Jones hraje úžasně a celému filmu jednoznačně vévodí. Jeho historku o Davidu a Goliášovi jsem si náležitě vychutnal a musím se ji naučit abych ji jednou také takhle mohl podat svým ratolestem. Možná mi to nebudete věřit ale já opravdu netušil že postavu vyšetřovatelky hraje Charlize Theron, přitom jsem si říkal že je mi ta herečka něčím povědomá. Jinak těch známých herců se tady mihne opravdu hodně což je příjemné. Bohužel film skončí vlastně tak nějak nijak, což mě po celém průběhu hodně zamrzelo. 65% ()

dr.horrible 

všechny recenze uživatele

Haggisov problém je v tom, že po Crashi od neho všetci očakávajú snímok plný emocionálne vyhrotených okamžikov. V The Next Three Days bol taký okamih jeden, v Elah žiadny... a to vôbec nevadí. Práve naopak, piatu hviezdičku dávam presne zato. Máloktorý režisér totiž dokáže natočiť strhujúci pomalý film, ktorý sa maximálne drží reality, nenudí a s divákom si robí čo chce. A to presne Elah dokáže. Nepríde katarzia, nepríde nečakaná pointa, nepríde náhla záverečná moralitka. Žiadne povrchné emócie, žiadna násilná slzopudnosť, iba nesmierne smutný príbeh o vine, bez možnosti vykúpenia. S minimalizmom ďalej zájdeš; vie to Haggis, vie to P.T. Anderson, vedia to bratia Coenovci. Škoda, že to v Hollywoode nevie viac ľudí... Jedným dôkazom za všetky je posledný záber filmu, ktorý keď sa nad ním trošku zamyslíte, má v sebe väčšiu silu ako desať podobných filmov. ()

Galerie (45)

Zajímavosti (7)

  • Inspirováno skutečnými událostmi, konkrétně reportážním článkem „Smrt a zneuctění", kterým byl Haggis upřímně dojat. Článek vyšel v magazínu Playboy a byl napsán Markem Boalem. (DaViD´82)

Reklama

Reklama