Reklama

Reklama

VOD (1)

Na osamělé farmě uvízne sedm neznámých mužů a žen. Kanibalové, kteří se díky kosmickým jaderným pokusům proberou ze smrtelného spánku, vyrazí k neúprosnému a krutému útoku, při kterém zabíjejí (a pojídají) každého, kdo jim přijde do cesty. Nejnovější speciální efekty a současné triky dělají z tohoto filmu klasiku 90. let: živou, příšernou a děsivější než cokoliv jiného. (Bontonfilm)

(více)

Recenze (215)

Vědma 

všechny recenze uživatele

Klasický začátek potom následovala reklama na to, jak s pomocí kvalitních dveří z Hornbachu zatlouct okna (mimochodem ten dům měl víc oken než budova maďarského parlamentu). Ale posledních několik scén celý film rehabilitovalo. A taky se mi líbilo, jak se z vyděšené, mlčenlivé Barbary stala super zabíječka nejen zombíků. ()

Superpero 

všechny recenze uživatele

Hodně záživná zombíkovina, i když ze začátku to ani nevypadalo. Herci mne v prvních chvílích dost iritovali a já si furt říkal jak moc je romerův originál lepší (což samozřejmě je). Stejně jako u původní verze ale začne atmosféra postupně houstnout. Savini to udělal příběhově téměř totožné, akorát finále pojal malinko jinak. Konec mrazivý a hudba v konečných titulcích stylová. ()

Reklama

POMO 

všechny recenze uživatele

Slušný remake. Nesnaží sa tromfnúť čiernobiely originál, ale si ide svojou ľahko béčkovou a menej ambicióznou, ale o to viacej zábavnou cestou. V meradlách modernej (a farebnej) podoby hororového žánru si vypomáha morbídnym humorom a surovšou brutalitou. Poteší aj vyznenie kritiky spoločnosti v doslovnejšom, až karikaturickom vyvrcholení. ()

tron 

všechny recenze uživatele

„Počujte, Cooper, poznám vás len pár minút, ale už viem, že vás nemám rád. A myslím, že ani vy mňa. Tak si aspoň navzájom neprekážajme, áno?“ Je to zrežírované tak dobre, že som ochotne prehliadol i tých pár logických nedostatkov, ktoré to malo (prečo sa nikto v zombíčinách nešplhá na strechu?). Ako hovorí stará legenda, kultový maskér Tom Savini, dobrý kamarát Georgea A. Romera, mal pôvodne v jeho NOCI ŽIVÝCH MŔTVYCH robiť masky. Ale povolali ho do „vietnamskej vojny“. Keď sa vrátil, robil Romerovi masky aspoň pre voľné pokračovanie (ÚSVIT MŔTVYCH)... a v roku 1990 si parádne zrežíroval remake samotnej čierno-bielej NOCI ŽIVÝCH MŔTVYCH, jedného z najlepších hororov vôbec. Urobil to bohovsky, je to krásne farebné, no nie je to „otrocký scéna po scéne prepis“ (ako sú dnes PSYCHO alebo KARANTÉNA). Naopak, ide si to (v rámci možností) vlastnou cestou a je to predsa len troška o niečom inom, ako Romero. Ďalším výrazným plusom je geniálny Tony Todd; vždy je super, ak sú strany vyrovnané a hoci sú zombíkov desiatky, jeden dvojmetrový chladnokrvný Todd s brokovnicou vyrovnáva skóre, tak dobre, až by jeden povedal, že to skončí dobre. ()

PetrPan 

všechny recenze uživatele

Znovu zpracovat kultovní snímek nebývá vždycky dobrý nápad, ale Tom Savini se tohoto úkolu zhostil s naprostou grácií a i když se prakticky ve všem věrně drží předlohy, vložil do své Noci i vlastní nápady. A tady je třeba říct, že na co sáhl, to se mu povedlo. Ať už je to výrazně jiná osobnost ústřední hrdinky Barbary, děsivý živý mrtvý v domě, jenž poskytuje útočiště či třeba jiný, ale pořád hodně působivý konec. Lepší jsou tu pochopitelně i masky a vynikající volbou tu byl Tony Todd, jehož živelné pojetí drsného Bena je rozhodně lepší než výkon Duana Jonese v původním filmu. Originál ale není překonán, minimálně atmosféricky a co do syrovosti a vlastně i brutality rozhodně ne, přesto si remake drží vysoký standard a já byl spokojen. Čtyři střely do mrtvé hlavy... ()

Galerie (103)

Zajímavosti (40)

  • Přestože Ben (Tony Todd) nazouvá Barbaře (Patricia Tallman) boty, v další scéně jsou její nohy bosé. (Pepy)

Reklama

Reklama