Režie:
Darren Lynn BousmanKamera:
Joseph WhiteHrají:
Paul Sorvino, Alexa PenaVega, Anthony Head, Sarah Brightman, Bill Moseley, Terrance Zdunich, Paris Hilton, Nivek Ogre, Rebecca Marshall, Sarah Power (více)VOD (1)
Obsahy(1)
REPO je speciální dáreček od režiséra „SAW SÉRIE“ Darrena Lynna Bousmana. Film, který je tak „jiný“, že ho ani k ničemu nemůžete přirovnat. Pokud milujete muzikály, můžeme zaručit, že REPO lehce zapadne mezi vaše nejoblíbenější filmy. Pro všechny ostatní je to rozhodně ojedinělý snímek, který vám přinese novou zkušenost. A to se poslední dobou v kinematografii moc často nestává.
V nedaleké budoucnosti ničí smrtící epidemie lidské orgány. Vědci začínají masivní orgánovou sklizeň. Biotechnický magnát přijde s nápadem splátek, když však někdo nezaplatí jen jednu jedinou, přijde REPOMAN a svůj orgán si vezme zpět. Ve filmu můžete vidět a slyšet nejprodávanější sopranistku všech dob Sarah Brightman nebo Ogre – zpěváka legendární industriální kapely Skinny Puppy a také Joan Jett. Kromě nich obsahuje soundtrack Repo např. tyto umělce: Stephen Perkins (Jane´s Addiction, Porno for Pyros), Clown (Slipknot), Ray Luzier (Korn, Army of Anyone), Brian Young (David Lee Roth Band), Richard Fortus (Guns n´Roses), Sonny Moore (From First to Last), David J (Bauhaus, Love and Rockets), Daniel Ash (Love and Rockets), Blasko (Ozzy Osborne band), Tommy Clefetus (Rob Zombie band), Melora Creager (Rasputina), Rami Jaffee (Wallflowers), Danny Saber (Busta Rhymes, Seal), Eric Powell (16Volt).
Nahrávací tým REPO se skládá: Yoshiki (legendární rocková kapela X-JAPAN), Josepha Bishara (Rasputina, Danzig) a Chris Spilfogel (Dreamgirls, Hairspray) (oficiální text distributora)
(více)Videa (2)
Recenze (303)
Cože?Přeexponovaná gothrocková opera v rytmu un-caca un-caca...text jde hercům přez rty křečovitě jak hebrejština..většina scén je zbytečně zdlouhavá a nudná...kostýmy se snaží být tak moc gumově-sexy a originální,že jsou vlastně úplně sterilní,přeplácané a nevkusné...........Dvě stars za odvahu-víc ani ťuk ()
Opera, která zkultovněla pomalu dřív, než ji kdo vůbec viděl a která je propagována jako něco kontroverzního a nevídaného, je nakonec těžce konzervativní a trendy v tom nejhorším slova smyslu. Kritika kapitalistického zřízení, kde jsou lidé ovládáni a manipulováni médii a nadnárodními společnostmi a v níž se pracuje s mediálními obrazy představitelů jednotlivých rolí, se nakonec uchýlí k tradicionalistickému vyzdvihování rodinných hodnot a schopnosti odpoutat se od geneticky chybných předpokladů zděděných po rodičích. Ani formálně se nesetkáváme s ničím, co by bylo jakkoliv převratné či alespoň umně uchopené, protože na Grand Guignol je zde málo (a málo šokujícího nebo zábavného) gore a splatteru, komiksové vložky a metalo-punkově-gotické písně jsou vhodné pro emo a gotické pseudoalternativní citlivky a celkově mám z REPO: GENETICKÉ OPERY dojem pozérského a manýristického, trochu inteligentnějšího produktu pro někoho, kdo má přehled a je schopen kritického názoru a opovrhuje módními záležitostmi typu STMÍVÁNÍ. Z tohohle sága (plakátovost postav a slabý děj neomluví fakt, že je nám film vyprávěn "hrobníkem" čtoucím informace z noviny) nebude a pokud chcete opravdu bezútěsné, maloměšťáky popuzující a formálně výjimečné, z hlediska autorovy tvorby netradičně uchopené dílo, šáhněte raději po SWEENEY TODDOVI. Ten má alespoň vizi, vyprávění funguje jako dobře promazaný stroj a operní uchopení funguje a nepůsobí lacině. 7/10 za Anthonyho Heada. P.S. 14. díl 12. řady SOUTH PARKU vystihuje můj názor na REPO: GENETICKOU OPERU. Opravdu nedovedu být nadšený z toho, že Bousman "zbogartoval" něčí styl a na místo toho, aby se lišil a nechtěl být módní (=gothic), je ukázkovým příkladem vampirea. ()
Učesaná a naleštěná "špinavá" záležitos, taková kombinace mi prostě nesedí. Stejně jako když vidim na ulici pseudopankáče (novej křivák, vyžehlený tričko a řetěz ze spešlpunkobchodu za litr). To není "opravdový", stejně jako tenhle hnus. Potěšili mě jenom sourozenci Largovi, a to překvapivě ne ta coura Paris, ale hlavně Bill Moseley jako Luigi, ten mě bavil hodně. Škoda, že nedostal víc prostoru. Ale jinak bída s nouzí křtěná nudou... jak by řekl kolega Lahváč: Špatný, špatný špatný... ()
Kurva to byla uchylarna. Nicmene Bousman ukazal, ze ma na vic, nez jen na Saw. Pribeh je fajnovej, sice se tu resi typicky veci o rodine, spolecnosti atd., ale cely je to vymysleny paradne, sice jednoduchy, ale tady je v jednoduchosti sila. Herecky obsazeni je taky paradni, Head je jako Jekyll a Hyde, Sorvino jako velkej sef dostatecne charismatickej a jeho tri deticky v podani Hilton, Moseleyho a Ogrea jsou spravny uchylaci. Pak tu je naprosto perfektni vizualni sranka, solidni triky a s brutalitou se tu nesetri, takze se tu zvesela zabiji a kucha a ma to paradni atmosferu. No a pak tu je jeden problem, pro muzikal zasadni - pisnicky. Pokud se zrovna jedna skutecne o pisnicku, tak je vetsinou paradni, i kdyz nejaka vylozene kulervouci tu asi neni, i kdyz treba ta ve skladisti organu byla libova. Problem je, ze ciste pisnicek tu moc neni, vetsinou tu jsou zpivany dialogy a to je kamen urazu. Nechapu, proc by obcas nemohli normalne mluvit, takle je to obcas takovy desne nuceny a kolikrat se to nerymuje a vypada to divne. Navic ani herci si s tim kolikrat neumi poradit, obcas se jim huby hejbou trochu jinak a kdo vi, jestli to zpivaly oni, i kdyz je fakt, ze vetsina zpiva celkem dobre. A taky by film moh bejt kratsi, stominutova delka je krapet moc a zaver na jevisti uz je krapet natahovanej. Ale i pres tech par minusu sem se u filmu pekne bavil. ()
Šialenstvo, ktoré však prekvapivo drží pohromade. Bousman ma po slabých častiach SAW prekvapil svojim cieľavedomím prístupom a humorom. Fakt, že ide o muzikál občas zaškrípe, hlavne v komornejších scénach, no rozhodne sa film radí do vydarenej rodinky GRINDHOUSE, kam podľa mňa patria aj ZOMBIE STRIPPERS či VYVRŽENCI PEKLA. Len pre milovníkov žánru... ()
Galerie (40)
Zajímavosti (13)
- Vo filme odznie 58 pesničiek. (Greenpeacak)
- Darren Lynn Bousman původně nechtěl do role Amber obsadit Paris Hilton. Bál se odporu médií a obviňování z protekce. Když pak ale Paris přišla na konkurz oblečená přesně pro svojí roli, a pěvecky zaválela, přesvědčila ho, že je pro roli více než vhodná. (Tom Riddle)
- Rozpočet filmu byl pouhých 8,5 milionů dolarů. (duklak2)
Reklama