Reklama

Reklama

VOD (1)

Přistěhovalci z celého světa přijíždějí každý den do Los Angeles s nadějí na lepší život. Ovšem nemají nejmenší ponětí, co za vysněný život budou muset zaplatit. Režisér Wayne Kramer zkoumá lákavost amerického snu a realitu, která na imigranty čeká v LA dvacátého prvního století... Harrison Ford, Ray Liotta a Ashley Juddová ve filmu režiséra Waynea Kramera Imigranti přináší otřesný pohled na život nelegálních přistěhovalců a imigračních úředníků, jejichž úkolem je zajistit, aby americké hranice byly bezpečné. Každý den zaplavuje Los Angeles vlna dalších a dalších přistěhovalců, kteří tam přicházejí hledat americký sen. A každý den se cena za tento sen zvyšuje. Zoufalství nových přistěhovalců je pro imigrační úředníky často silná káva. Mohou se však slitovat a zachovat se pro jednou lidsky? (HBO Europe)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (238)

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Rozehrává se tu několik částečně propojených příběhů lidí, kteří touží po zelené kartě. Osudy jsou to většinou smutné a zajímavé. Nedozvíme se sice důvody, proč ti lidé tolik baží být občany USA, ale evidentní je, že jimi nikdy v plném slova smyslu nebudou. Ze svých vlastí si přinesli jiné zvyky a jiný názor na to, jaký by měl být správný život. Nikdy nezapadnou. Nikdy nebudou přijati. Zajímavý úhel pohledu, ale ve druhé polovině se film překlopí do až úporné dojímavosti zdůrazněné patetickými řečmi, zpomalenými záběry a truchlivou hudbou. /21. 4. 13./ ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,Všichni jste se na základě své svobodné vůle rozhodli stát občany této skvělé země. Pro mnohé byla toto cesta plná útrap a obětování se….“ Přistěhovalci, legální či nelegální a cesta k magické ZELENÉ KARTĚ. ,,Kolikrát se musíš nechat ošukat, aby si ji dostala?“ Máme se pokusit pochopit JAK TĚŽKÉ JE PRO NĚ ŽÍT ZDE nebo JAK TĚŽKÉ JE PRO NÁS ŽÍT S NIMI. Film není o H.Fordovi, ale o tomto problému. Palčivé téma, jenž se nesnaží pouze hrát na city, ale ukazuje jaké jsou osudy několika lidí na cestě k vytouženému cíli. Zajímavý příběh s mnoha neamerickými herci, ve vás vyvolá přesně tolik emocí, kolik jste schopní věnovat tomuto tématu. PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ ** Co uvidíme (možná) příště? Letiště Toronto, právě přistálo letadlo z Prahy …. . Kolik to ve vás vzbuzuje emocí? ()

Reklama

predators 

všechny recenze uživatele

Taky byste chtěli žít v Americe? A nebo vás zajímá, jakýže skvělý je tam onen život? Tak ani jedno vám tento film neukáže. Zato se díky němu ocitnete v kůži lidí, kteří po tomto životě touží, a co všechno jsou pro něj ochotni udělat. A jako osoby mnoha národnostních menšin to nemají jednoduché... 73% ()

schizmo 

všechny recenze uživatele

Zatímco skvělé drama Crash řešilo spíš rasovou otázku, Crossing Over se dívá na problematiku přistěhovalců, avšak kostra příběhu, provázanost osudů postav či dramatické ztvárnění je téměř podobné a při troše nadsázky bych se nebál říct, že na sebe filmy téměř navazují nebo aspoň velmi souvisejí. Pokud tedy přimhouříme oko nad ne tak hvězdným hereckým obsazením nebo emotivním dopadem na diváka. Široké spektrum problematiky jako je přistěhovalectví, boj s terorismem, předsudky, rasismus, policejní i úřední šikana, uplácení a mnoho dalšího našlapaného do dvou napínavých hodin. Utajená a zábavná věc! ()

klerik 

všechny recenze uživatele

CRASH aj GRAN TORINO sú trochu iná liga, ale aj takýto komerčnejší prístup má svoje čaro. Všimli ste si, že Fordova úloha je takmer rovnaká ak Gerova v NAJLEPŠí Z BROOKLYNU? Dobre nahodené motívy by sa občas zišlo lepšie dotiahnuť, ale celkovo som spokojný... Samozrejme, pre väčšinu Európanov je všetka tá emotívna snaha o americké občianstvo značne nepochopiteľná... Ale to je náš problém, nie filmu... ()

Galerie (29)

Zajímavosti (5)

  • Slovo "fuck" ve filmu zazní celkem 71x, z toho 39x ve scéně s přepadením obchodu. (Dr Lizal)
  • Snímek měl premiéru ve věznici San Quentin, kde Johnny Cash také koncertoval. (jurama525)
  • Film byl dokončen již v roce 2007, diváci ho však poprvé mohli vidět až o dva roky později. Ohledně jeho konečné podoby se režisér a producent dlouho přeli. Producent nakonec využil svého práva posledního slova a snímek zkrátil z původních sto čtyřiceti na výsledných sto třináct minut. (sator)

Reklama

Reklama