Reklama

Reklama

Devítky

Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Gary sa rozišiel s priateľkou a pri pálení jej vecí to preženie s horľavinami. Vzápätí sa opije, šoféruje, vezme si crack a nakoniec havaruje. Vytriezvie až v nemocnici. Súd mu nariadi domáce väzenie, na ktoré má dohliadať optimistická novinárka Margaret. Presťahuje ho do dočasne prázdneho domu, pretože jeho majiteľ, spisovateľ, je na turné v Kanade. Gary sa zoznámi so Sarah – atraktívnou, zdanlivo spokojnou susedkou. Aj priateľstvo s Margaret sa zdarne vyvíja. Lenže... Dejú sa prečudesné veci – Greg nachádza zápisky a vôbec si nevie spomenúť, že ich napísal, počuje hlasy. Je naozaj Garym, alebo je niekým celkom iným? A to je len začiatok... (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (245)

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Tři příběhy, které se ke konci protnou. Tři pohledy na kreativitu a její nástrahy hrozící tvůrcům i tvořenému dílu. Člověk - jako tvůrce - může mít pocit, že je bůh, jenomže ani to ho nespasí před tím, aby ho svět, který sám vytvořil, zcela nepohltil. Jako například herce, které ničí jejich role, spisovatele, kteří žijí svými texty a patrně i tvůrce videoher posedlé hrou. V takovém umanutí se stává, že tvořené postavy začnou vést vlastní život a chovat se jinak, než jejich autor/tvůrce plánoval. Loutky se občas dokážou utrhnout ze svých provázků. ____ Film je mnohoznačný dějem i třífázovou strukturou a můj výklad je jeden z mnoha možných. Závěrečná pointa KOUSEK DĚJE, že je Země a vše na ní hrou, kterou vytvořila jakási vyšší bytost a teď ji pro zábavu hraje spolu s lidmi, je jen prvnotní nápad, který rozvíjí vcelku zábavnou úvahu na téma kreativity, ale i nemožnosti vnímat jednotně například umělecké dílo. ____ Tři příběhy se liší způsobem natáčení i atmosférou. Začíná to relativně vtipnou epizodkou ze života jednoho herce v krizi, pokračuje dokumentárním pronásledováním scénáristy bez charakteru a končí rodinnou selankou, kterou rozmetá fakt, že není reálná. _____ Božská linka není jediné pojítko, postavy příběhů se vracejí pokaždé v trochu jiné roli, ale vždycky v podstatě se stejným charakterem. Jejich proměna je jen vnějšková. Překvapí slušný výkon Ryana Reynoldse ve všech částech snímku a sympatická Melissa McCarthy. V reálu by takový pár asi nevznikl, ale tady jim to spolu fakt sedlo. /3. 12. 13./ ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,VZPOMÍNÁŠ SI, ODKUD JSI PŘIŠEL?“… ,,BYLO TAM TEPLO. A BÍLO. JAKO... NELZE TO VYJÁDŘIT LIDSKÝMI SLOVY. NELZE TO ZACHYTIT LIDSKOU MYSLÍ“..... /// Psychodelický stavy nebo skutečnost? ,,VĚŘ MI! I když tajemství je větší, než dokážeš pobrat“ (ty vole, jak voni věděli, že to fakt nedokážu…?). Je fajn, jak se mezi spoustou pičovin snažej udržet moji pozornost – třeba jen jednou větou (někdo by řekl BOŽÍ…). Tohle funguje. Hrajou si se mnou jako v těch seriálech, jen za kreténa nemá bejt Ryan R., ale já (tak do toho vy kurvy! Rád vypadám jako kretén!). Ale ta hranice mezi zajímavostí a tím ostatním je vážně (Bůh by řekl: opravdu, ale opravdu…) tenká. Boží mód. S trochou GHB. Futuristická nadmyšlenka. Ztraceni. V realitě. Podivnost, ve který nakonec za kreténa nejsem. Oblivio accebit. VŠECHNO EXISTUJE DÍKY TOBĚ! Díky… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Nemyslím na kariéru ani rodinu. Jen si chcu vyhonit. 2.) (- když už jsme u toho:) Zjistím, jak se při honění tváří Ryan Reynolds (no, že by to byl pohled pro bohy …) 3.) Thx za titule ,,pedroo“ a ,,fridatom“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ ne ()

Reklama

Wysch 

všechny recenze uživatele

Moc zajímavý počin nezávislé ruky. Pozor!! Film není prvoplánově chytrým filmem. Jeho rozměr a myšlenka nepatří k zrovna překvapivým faktorům, originalitou film taky příliš netočí, přesto je to hodně silný a inteligentní snímek, který kombinuje chronologii příběhů rozhozenou do stran, práce s vizuálnem doplňuje práci s audiem (např. zpívající Hope Davis), scénář se skládá prvotně ze tří příběhů, ale nejsou důležité, důležitý je ten čtvrtý a finální. Pokud si divák při sledování všímá určitých detailů, je potěšen ve chvíli, kdy se objeví poprvé název "knowing", potom chytá stéblo a film se pro něj stává už jen příběhem, který musí dosledovat. Proto Devítky nejsou primárně a prvoplánově směřovány do žánru inteligentních filmů. Nedají se srovnávat s Donniem, Butterfly a podobnými filmy. Tady totiž není důležitá práce s časem, ale práce s divákem a alternací vesmíru. Úkolem režiséra nebylo překvapit zdrcující pointou. Pointa Devítek totiž vůbec překvapivá není, je ale logickým vyústěním příběhu a zasluhuje drobný potlesk. Zpočátku se zdá, že film přeroste nezávislou režisérskou hlavu, ale teprve časem zjišťuješ, že tomu tak není a režie to zmákla zkormidlovat na jedničku. Rozhodně se dá film pochopit po první produkci, resp. ještě během ní, není to účelově chytrý film, má za úkol jen pobavit, což se mu komorní atmosférou a skvělými herci opravdu daří. Ryan Reynolds je přesný, bez chyby a úděsně výborný. Začínám ho nemít rád, protože mě nepřekvapuje chybami (pokud nepočítám úlety na začátku kariéry). [DVD] dávám DEVÍTKU z deseti. ()

mm13 

všechny recenze uživatele

Dobre plynúca mysteriózna mozaika s nie práve najšťastnejšie zvoleným hlavným predstaviteľom, ale predsa pútavá, chcete vedieť, ako to skončí. No, a končí to podivne, po dejovej stránke síce všetko klapne, ale čo tým chceli autori povedať už mi uniká. Ako čo i len pozastavenie sa nad vzťahom Boha a človeka podivné, ako pozitivisticky ladená moralitka blábol. ()

Davies182 

všechny recenze uživatele

Po Man From Earth nic nového pod sluncem, přesto ale nápadité a pozoruhodně svěží. Od úvodní zašmodrchanosti v ději až po jemné rozplétání nitek dramatických příběhů se jedná o citlivý film, jehož uměleckou hodnotu ocení nejeden zhýčkaný divák. Další srovnání se nabízí např. s Inception, kdy film ve svém jádru není ani zdaleka tak složitý, jak se navenek snaží působit. Vůbec ne, holt si jej akorát každý přebere po svém s tím, že hlavní pointa se neztratí nikomu. Neměla by... Jinak slova chvály na Reynoldse už mě vážně nebaví pět stále dokola :-). August natočil snímek, který se na DVD neztratí ani v prosinci - howgh. ()

Galerie (5)

Zajímavosti (5)

  • Hlas kameramana, ktorý kladie otázky v druhej časti filmu ("Reality Television"), patrí režisérovi Johnovi Augustovi. (Abiosis)

Reklama

Reklama