Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Čtyři muži a dvě striptérky se vracejí z mládenecké party v New Yorku a vstupují do stanice podzemní dráhy, která je již od sedmdesátých let uzavřená. V těchto uzavřených prostorách jsou svědky brutální vraždy dopravního policisty třemi neznámými útočníky a nyní jsou nuceni bojovat o své vlastní životy. Děj filmu se odehrává v reálném čase a čerpá z filmů Johna Carpentera a filmů jako je např. DELIVERANCE. (TomikZlesa)

(více)

Recenze (71)

Šakalík 

všechny recenze uživatele

Zpočátku výborná atmosféra vzala za své ve chvíli, kdy se na scéně objevila ta banda neandrtálců, kteří v tunelech pod New Yorkem působí jak pěst na oko. Od té doby je zbytek filmu jen slabým odvarem klasického slasheru, ve kterém oběti pobíhají kolejištěm tam a zpátky a ty tři dredaté obludy je nahánějí, pač jejich početná psovitá smečka nemá co do huby. Samotné mordy si vystačí se sečnými a bodnými zbraněmi, takže nic inovativního v tom nehledejme. Taky jsem nějak nepochopil chování těch relativně „normálních“ obyvatel tamních tunelů, kteří těm třem škaredým dávali echo. Konec je úplná reklama na klišé (což je v podstatě ale celý film), takže celkově mi z toho vychází ryze podprůměrná záležitost nehodna dalších opakování. ()

Bloody13 

všechny recenze uživatele

Stag Night chutná jako stokrát převařená voda. Hnusně. Film bez jedinýho nápadu, překvapení, nebo alespoň vtipnýho pomrknutí na diváka, když už takhle učebnicově opisuje od moderního slasheru. A jak známo, ten je docela zabitý. Jedna scénáristická blbost střídá druhou, hrdinům je nemožný fandit, a těžko lze pochopit i přebytečnou účast vycházející mlátičky Scotta Adkinse. A z hluboké letargie nevytrhne ani ta pěkně rozmáčknutá hlava. Zmínit si tak zaslouží snad jenom ti dredatí bezdomovci, co svojí vizáží připomenou Roba Zombieho, ti vypadali opravdu kulturně. ()

Reklama

intro 

všechny recenze uživatele

Čekal sem nějakou blbost, ale nakonec musím říct, že se mi Stag Night celkem líbil. Prostředí metra je vynikající a dává filmu tu správnou atmosféru. Jediný problém sem trošku viděl v hercích. Ti dobří (oběti) vypadaj jak z nějakého teen. seriálku. No jo , ale to je problém snad všech amerických filmů, takže na to si musím asi zvyknout. ()

petero 

všechny recenze uživatele

Je mi šumafuk, že Scott Adkins tu nerozkopáva hlavy a skôr mi bolo sympatické, že sa snaží vybehnúť zo škatuľky, no vybral si na to veľmi zlí film. Už úvodná scéna, kde žena o dušu beží cez metro, vybehne na eskalátor a ostane tam stáť ako prikovaná, namiesto toho aby bežala ďalej, dá jasne najavo, že toto nebude z tých chytrejších filmov. To čo nastalo potom to totálne zaklincovalo. Ale nič to. V ďalších priebehu som na to zabudol, ale asi v dvadsiatej minúte keď nastala prvá akčná scéna, som mal chuť v momente ten film vypnúť, pretože to čo začal predvádzať kameraman sa len tak nevidí. Triasol a krútil kamerou ako o život tým najnemožnejším spôsobom a to mu bohužiaľ ostalo až do konca. Hviezdička za rozmačknutie hlavy výhybkou a viac ani ň. ()

beso74 

všechny recenze uživatele

Režisér na práškoch dal dokopy scenáristu s alzhaimerom a kameramana s parkinsonom, aby vytvoril novodobé podobenstvo o staromládeneckej rozlúčke so slobodou. A výsledok? - Postavy sa pohybujú v kruhu, čo sa vlastne na obrazovke deje divák zistí len intuíciou, roztrasený obraz nie je miestami možné sledovať. Veľká škoda, solídne herecké obsadenie, temná atmosféra i niekoľko podarenejších strašidelných scén už nezachránilo výsledný dojem. Na margo Scotta Adkinsa, ako herec v neakčnom snímku určite nedosahuje kvalít mien ako napr.Breckin Meyer či Kip Pardue, navyše v roku 2008 bol totálne neznámou nulou, preto sa niet čomu čudovať, ako dopadol... ()

Galerie (8)

Reklama

Reklama