Reklama

Reklama

Blízká budoucnost přináší nové zdroje zábavy. Lidé z celé zeměkoule se na síti věnují simulačním hrám, v nichž se v naprosté anonymitě projevují jejich nejskrytější touhy a fantazie. Revoluční hra SPOLEČNOST účastníkům dovoluje kontrolovat a manipulovat se skutečnými lidskými tvory skrz nanobuněčnou technologii. Oslnivá, pulzující a návyková hra se světem šíří jako epidemie a stává se drogou číslo jedna pro milióny lidí. To vše díky samotářskému géniovi Kenu Castlovi (Michael C. Hall), vizionářskému zakladateli K-SOFT, nejvlivnějšího technologického konglomerátu na světě. Pokud nás SPOLEČNOST nechá žít život skrz jiné, VRAZI nás nechají skrz jiné zemřít. Souboj na smrt, v němž bohatí hráči ovládají mozky odsouzených, začíná a miliardy lidí na celém světě si naladí tento krvelačný souboj, v němž se tvoří, prodávají a likvidují superhvězdy. Kable (Gerard Butler), hráč číslo jedna, má před sebou poslední zápas, který rozhodne o jeho svobodě, rodině a budoucnosti... Scénář a režii má na svědomí dvojice Mark Neveldine a Brian Taylor, jenž na sebe upozornila před třemi lety hyperakčním snímkem Zastav a nepřežiješ. Divokou kinetiku přenášejí také do svého nejnovějšího projektu Gamer. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (853)

Viktooorka 

všechny recenze uživatele

Neměla jsem si ten trailer pouštět tolikrát :-( Čekala jsem, jak Butler celý film bude běhat s pistolkou v ruce a všechny zabíjet, ale byla jsem vhozena do 27 kola a z něho do boje očistit sebe a svou rodinu. Což jsem opravdu ale opravdu nečekala. Ale i přes toto mírné zklamání, jsem si film užila jak se patří. Na pár sekund se mi ukázal do půlky těla nahý :o) Slizkej Michael C.Hall hrál slušného záporáka. A panečku Logan Lerman?? Ten zlomí srdce nejedné dívce. Škoda, že mu nedali více prostoru...No a virtuální svět?? Dobrá myšlenka, zajímavě podaná.. Amíci jsou zvrhlý. Při pohledu na tlustého vozíčkáře, co hrál Amber Vallettu, se mi dělalo nevolno. Sečteno podtrženo - průměrný film. ()

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Připadám si jako z planety Opic. Jestli bude jednou takhle úchylně vypadat budoucnost a lidé se změní pouze na bandu nemyslících prasat, tak součástí této společnosti vím určitě že nebudu chtít být a raději spáchám sebevraždu. Ve filmu zpočátku nefungují akční scény a to je u akčňáku myslím minimálně na pozvednuté obočí. Poté vynikající nápad s chlastem do nádrže a projistotu tam Butler ještě nachčije. Převrácený náklaďák vypadá slušně. Pak se opět začnou dít ty oplzlé věci a mé hodnocení se může jít pást. Nakonec ještě Butler vykouzlí parádní mlátičku, při které několik chlápků doslova zadupe do země. Nic ovšem nemůže smazat rozpaky, které ve mě tento film vyvolal. Nepředpokládám že se na tohle ještě někdy kouknu. Butler má charisma, ale to je tak asi všechno. PS: Málem bych zapomněl na skvělého Mansona ve Sweet dreams. ()

Reklama

JFL 

všechny recenze uživatele

Pravidlo stanovené fanoušky hlásá, že „videoherní filmy jsou na pytel“, ale současně existuje také hrstka uznávaných adaptací (Mortal Kombat, anime Street Fighteři a Fatal Fury). To neříká vůbec nic o filmech samotných, ale naopak odhaluje velmi mnoho o fanech. Zakládají si na vymezení se vůči masovým konzumentům, ale přitom patří k nejvíce konzervativním segmentům trhu. Hollywood už definitivně pochopil, že pochlebovat jim znamená tučné výdělky. Pokud jde o videoherní filmy, chtějí fanoušci, aby se věrně držely předlohy a hlavně nevymýšlely cokoli netradičního – jak ukazuje absurdní uznání brakově pitomého "Mortal Kombatu", ale odstřelení nápaditých ("Silent Hill"), hravých ("DOA", " Super Mario Bros.") či subverzivních a sebereflexivních ("Street Fighter") adaptací. Není tedy žádným překvapením, že se na vrcholné dílo dua Neveldyne/Taylor snáší apriorní kritika. Nejedná se o vykrádačku „Běžícího muže“, ale naopak o jeho tvůrčí aktualizaci pro dobu hyperrealistických videoher a sociálních sítí, která pod zdánlivě prostinkým a chaotickým povrchem skrývá sofistikovanou variaci na kyberpunkovou ideu o spojení těla a technologie, které posune člověka na nový (ne lepší, ani horší) vývojový stupeň. Příznačně se zde spojuje pohled hráče, který je ve virtuálním prostoru hvězdou, ale v realitě nicka, s hlediskem fyzicky zdatného člověka, který je mistrem na bojišti, přičemž až jejich symbióza zajistí naprosté vítězství. Formální zpracování přináší geniální filmové ekvivalenty zážitků z virtuálního prostoru internetu a především hraní FPS arénovek typu "Unreal Tournament" či "Quake 3", kde smrt protivníka hráč vnímá pouze jako frag, ale nepozastavuje se nad aktem samotným – tomu odpovídá frenetický pohyb kamery a rychlý střih, jimiž se pozornost v okamžiku zásahu ihned přesouvá jinam, k dalším potencionálním cílům. Takže jen směle vstříc „nadintepretacím týkajícím se otisku videoherní kultury na plátno (...) a úvahám o anarchii nebo punku“, protože právě ty jsou základ tvorby Neveldina/Taylora, která samozřejmě není pro každého a obzvláště filmovým fanouškům adresuje jeden s gustem vystřižený fuck-off za druhým (zde mimo jiné opět grandiózními cameo rolemi, které tentokrát jdou proti statutu svých představitelů - Milo Ventimiglia jako zhovadilý úchylák, Lloyd Kaufman coby vypatlaná figurka bez vlastní vůle či kaskadérská hvězda Zoë Bell, jež nemá nejmenší šanci se předvést a jen plní funkci kannonenfutteru). --- více v recenzi na Aktuálně.cz. ()

akisha 

všechny recenze uživatele

Butler se nejspíš našel v rolích naštvaných taťků a ve filmech průměrné kvality. Paradoxně mě celá válečná část nechávala chladnou a víc mě bavily řídké pohledy do trhlé "Společnosti". On už vůbec ten příběh mi přijde neskutečně přitažený za vlasy, ačkoliv už jsem viděla větší blbosti, to je taky pravda. I drama složka mě neoslovila, na to mi film přišel až moc sterilní a schémata v něm stokrát viděná. Na konci mě příjemně překvapil M.C.Hall a jeho taneční vystoupení. Zábavný film co rychle vyšumí, zamýšlené poselství tak docela podat nezvládne, ale celkem obstojně ho aspoň nakousne. ()

Spooner 

všechny recenze uživatele

Kruté potvrzení toho, že první Crank byl jen šťastná náhoda. Pánové Neveldine a Taylor totiž dokázali podupat celkem slušný potenciál Gamera do země a zanechali jenom nesympatický hnusný film. Celý je to takový šedivý, lidi buď vypadají hnusně nebo se chovají hnusně a všude je to samý fuck nebo nahá ženská. To bylo sice v Cranku fajn, sem to ale vůbec nepatří a jestli tim chtěli chlapci ukázat nějakej obraz společnosti, tak jsou asi na hlavu. A přitom tam pár slibných nápadů bylo, třeba takoví reální Sims. Jenže zrovna tenhle příklad tvůrci úplně pohřbili. Příběh je taky béčkovej a akce se snaží bejt tak zběsilá, že někdy ani nevíte kde se Gerard Butler zrovna nachází. Takže akce je taky mizerná. Aspoň, že ti herci v čele s Butlerem a Michaelem C. Hallem to zachraňujou, i když nemají moc co hrát a myšlení některých postav je někdy vážně na hlavu (Kyra Sedgwick). Prostě Gamer je zklamání na celé čáře a místo slibné sci-fi vzniknul naprosto odtažitý film. Tímhle u mě Neveldine s Taylorem skončili. ()

Galerie (35)

Zajímavosti (8)

  • Natáčalo sa prevažne v Albuquerque, v Novom Mexiku. (Greenpeacak)
  • Scéna, kde Kable (Gerard Butler) nabírá před zápasem do ruky písek, je odkazem na film Gladiátor (2000), kde hlavní postava Maximus Decimus Meridius (Russell Crowe) také před důležitými zápasy nabrala půdu či písek a mnula si ji o ruce. Filmy mimo jiné spojuje i pointa, že pokud válečník vyhraje dostatek zápasů získá svobodu a stejně tak boj proti nerovnému soupeři, který určuje pravidla. Stejně tak nelze přehlédnout i stejnou podobu obou hlavních herců, kteří spolu bývali minimálně v minulosti velice často zaměňováni. (LucasAbelle)

Související novinky

Neveldine/Taylor – přesun do televize

Neveldine/Taylor – přesun do televize

03.11.2009

Aneb „from Heroes to Zeroes“. To, koneckonců, vystihuje i jejich krátkou kariéru. Scenáristicko-režijní duo zaujalo prvním Zastav a nepřežiješ. Dvojka už diváky tak nenadchla a Gamera mnozí považují… (více)

Reklama

Reklama