Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Naivní Leo neuspěje ve snaze stát se hercem, jako na zavolanou se však objeví strýc Ivan s lákavou nabídkou. Hodlá kandidovat do europarlamentu a potřebuje do své úspěšně rozjeté reklamní agentury náhradu za ředitelku, která ho podrazila a odešla ke konkurenci. Leo zpočátku netuší, že strýc chce nechat firmu zkrachovat, a proto najal neschopné outsidery - účetní v důchodu Karličku, pubertálního textaře Mikiho, grafika Kamila a mladou manažerku. Ti vůbec nemají tušení, jak to v takové reklamce vlastně chodí. Jejich snažení se sice projevuje vytrvalým odlivem zákazníků, potom však má jedna z hloupých kampaní nečekaný úspěch a zakázky se jen hrnou. Když navíc Leo s ostatními zjistí, oč strýci opravdu jde, rozhodnou se převzít iniciativu, a to s pomocí nečekaného spojence... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (354)

swamp 

všechny recenze uživatele

Václav Vydra přesedlal z Kameňáku do reklamy - a asi i jako jakékoliv jiné možné rozhodnutí, tohle bylo špatné. Herecké výkony žádné, zábava žádná. Jo, a vážně nesnáším product placement - děj filmu je prakticky jen postaven na tom, aby postavy stihly odprezentovat značky všech sponzorů, kteří se na filmu podíleli. ()

rakovnik 

všechny recenze uživatele

Musím říci, že na nováckoprimáckyseriálové prostředí a zpracování (především kameru) mě celkem mile překvapil děj. Dost se divím, že v tomto filmu hraje Iva Janžurová, její postava je trošku podceněná, ale ta jen umocňuje dobrý dojem z kvalitního hereckého obsazení. Škoda jen hlavní role, tu bych svěřil někomu jinému. Možná jsem ovlivněn tím, že na film jsem nekoukal sám, ale musím připustit, že jsem se celkem bavil a herci se příliš neztrapnili. Kam se hrabe vizuálně podobná "Pánská jízda". Každopádně tento film měl zůstat na televizních obrazovkách, do kina bych na něj nikdy nešel. Productplacement je v každém záběru, ale je to taková zábavná kravinka, že vám to uteče a ani si nevzpomenete, na jakou reklamu jste koukali. ()

Reklama

Vančura 

všechny recenze uživatele

Děsivě špatný film, na který jsem náhodou narazil před pár dny v televizi a kvůli mé oblíbenkyni Sandře Novákové risknul zhlédnutí. Pořádně jsem se nevzpamatoval dodnes. Protivně debilní dialogy i herecké výkony, product placement kam se podíváš, totální absence vtipu a hlavně jakékoli smysluplnosti celého filmu. Ne, u tohoto filmu skutečně moc netuším, proč byl vlastně natočen, kromě komerčního hlediska. Nesmírně mě vyčerpal, unavil, znechutil, otrávil a k smrti znudil. Celé je to jakási nepovedená óda na sterilní svět klimatizovaných kanceláří a dobře oblékaných kravaťáků, ke kterému se tady tak trochu vzhlíží, ale co z toho, když je to celé tak strašně nudné a pitomé. Měla mě varovat již přítomnost Vydry v jedné z hlavních rolí, který spolehlivě vymetá to nejhorší, co se u nás v posledních letech natáčí. Jedna hvězda z milosti a ohledu ke kameňácké trilogii, která jako jedna z mála tento film co do úpadku hravě překonává. ()

IQ Tiqe 

všechny recenze uživatele

Martin Kotík nedělá zrovna excelentní filmy, ale jak u Pánské jízdy, tak u Veselých narozenin jsem se dobře zasmál, a podpobně tomu bylo i tady, byť v menší míře. Vložené reklamy mi obvykle zásadně vadí, ale tady jsou podány prostřednictvím originálních spotů, které dokážou pobavit. Byť se jedná o průměr, jeho filmy pro mě mají svoje kouzlo a na relax stačí, takže si dovolím dát 50%. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Stokrát raději se podívám na český film ze žhavé současnosti, než na český film z dob cara Klacka, první republiky nebo z dob bolševika. Film Martina Kotíka není ani tak komedií, ale spíše pokusem poukázat na pokrytectví v naší společnosti, akorát tady se na to jde přes reklamní agenturu. Jan Zadražil v hlavní roli je typický loser jménem Leo, snící o herecké kariéře až v Hollywoodu, který od svého strýce (Jan Vydra) a vlivného podnikatele kandidujícího do evropského parlamentu, přijme vedoucí místo v reklamní agentuře, která najímá neschopné zaměstnance, aby firma co nejdříve zkrachovala. A právě rozvádějící se hamižný zbohatlík z toho mohl, jak jinak, než profitovat. O těchto záludných praktikách ve firmě ví pouze Leo, a je jen na něm, jak se k celé záležitosti postaví, protože i tak budou nepoctivé záměry jeho strýčka brzy odhaleny. Je škoda, že film nevyužil svůj počáteční potenciál podložený dávkou originality za vydatné režisérovi pestrobarevné stylizace a spoléhal se jen na úvodní rozehrání partie neschopní zaměstnanci versus podrazácký a vychytralý šéf, která sice vycházela, ale v závěru přišla s dost nevěrohodnými aspekty v ději. Střídání milenek bylo dosti chabé rozuzlení zápletky, která mě do té doby bavila a raději bych přijal tu variantu s vydíráním podnikatele mafií, než tu s rozvodem, zvláště když na place byla viděna pěkná přehlídka neschopných exotů ve firmě. Nápad nechat ve filmu jít události opačným směrem, kdy úspěch ve firmě byl nepřípustný a naopak za neúspěch se sklízela pochvala, považuji za neotřelý, ale zde poněkud nedotažený, vzhledem k nepříliš přesvědčivému vyznění filmu. Dobrá herecká sestava však film spolehlivě táhla a hlavně v první polovině měl film slušné tempo, ale pak ho chytla křeč ve scénáři. 50% ()

Galerie (9)

Zajímavosti (4)

  • Film se natáčel v Praze. [Zdroj: filmovamista.cz] (SONY_)
  • Herečky Bočanová a Kadlčková od narození trpí klaustrofobií a scéna ve výtahu byla zpočátku ohrožena. (ČSFD)
  • Václav Vydra, který ve snímku hraje kandidáta do Evropského parlamentu, obléká ve filmu módní značku Blažek. Ta shodou okolností nedávno zvítězila ve výběrovém řízení, po kterém se stala hlavním dodavatelem kravat a šátků v Radě EU v době českého předsednictví. (suicide)

Reklama

Reklama