Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Naivní Leo neuspěje ve snaze stát se hercem, jako na zavolanou se však objeví strýc Ivan s lákavou nabídkou. Hodlá kandidovat do europarlamentu a potřebuje do své úspěšně rozjeté reklamní agentury náhradu za ředitelku, která ho podrazila a odešla ke konkurenci. Leo zpočátku netuší, že strýc chce nechat firmu zkrachovat, a proto najal neschopné outsidery - účetní v důchodu Karličku, pubertálního textaře Mikiho, grafika Kamila a mladou manažerku. Ti vůbec nemají tušení, jak to v takové reklamce vlastně chodí. Jejich snažení se sice projevuje vytrvalým odlivem zákazníků, potom však má jedna z hloupých kampaní nečekaný úspěch a zakázky se jen hrnou. Když navíc Leo s ostatními zjistí, oč strýci opravdu jde, rozhodnou se převzít iniciativu, a to s pomocí nečekaného spojence... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (354)

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Nikdy jsem si nemyslel, že budu vděčnej za tak neschopný zaměstnance. - V tomhle je na nás spoleh." Vždycky jsem si přál být královsky placen za to, že jistými kroky dovedu firmu nějakého zazobaného strýčka k bankrotu. Nezaměstnaný rádobyherec Leo si splnil můj sen a s přirozenou naivitou managerského novice i jednu pomstychtivou fintu vymyslel. To je fajn, protože jsem přitom okusil jistou porci zábavy a ani velké množství "nenápadných" reklam na sponzory mne nevytáčelo natolik, aby se mi počet tepů za minutu limitně přiblížil k nepříčetnu. ()

Tommassi3 odpad!

všechny recenze uživatele

"Vždyť před nima budu vypadat jak úplnej idiot !!" - "No, tak tohle komentovat nebudu.." Ono to snad ani není třeba.. Nicméně mi to nedá..;) Zejména je třeba říci, že ačkoliv Pánská jízda v jistém smyslu slova fungovala coby sitcomová série scének a nesnažila se nic zásadního satirizovat či dokonce kritizovat, zde už tvůrci jen dokazují své naprosté neumětelství a šokují mimo svůj původní záměr soudného vůči televiznímu a bulvárnímu mytí mozků imunního diváka snad jedině tou nechutnou skutečností, co všechno lze dostat na plátna kin.. Odpudivá pohádková ko(ko)tí(kov)ina nabere hned po startu ten podbízivý novácký rozjuchaně populistický směr, z něhož nesleví ani na chvíli, a tak je jeden ve finále šťastný, že se režisérovi bůhvíproč stále daří do svých projektů zlanařit tolik herecky způsobilých, díky nimž se tahle obludnost jeví alespoň částečně koukatelnou bez nějaké větší újmy na zdraví.. Martin Kotík sice stále ještě není nesoudný Magnusek, byť ten až dětinský zápal, nadšení a chuť jim mohou ostatní jen závidět, znovu ovšem ukazuje na sílu kvalitního scénáře, který zkrátka nejsou schopni napsat ani za zlatý prase.. Ale proč u nás dnes již v podstatě nemáme dobré, natož mladé, scénáristy, až na pár čestných výjimek, to vám zkrátka Nepovím.. ()

Reklama

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Hodně bezradný snímek, který nijak zvlášť novátorský námět nejenomže nedokáže zajímavě rozvinout, ale navíc ho neumí ani pořádně vyprávět. Působí chaoticky a lacině, spíš jako by byl natočený na vlně nevtipných komedií o podnikání, jaké byly v módě v začátcích 90.tých let. Ve vtíravém proudu product placementu se odehrávají nezajímavé epizodky o lidech s podivným zmatečným jednáním i pocity. /3. 8. 12./ ()

Sandiego 

všechny recenze uživatele

Film, který si zaslouží obdiv za to, jak dokáže s rozpočtem srovnatelným s filmem Normal vytvořit film zcela zaměnitelný s televizní produkcí (dokonce až s epizodou nekonečného seriálu). Opravdu v televizi by se film vyjímal lépe, stejně jako všechny Kotíkovy dosavadní díla. Kromě nepochopení co to znamená distribuční film se i zcela míjí snaha o crazy komedii, jelikož se zde nenajde jediný vydařený vtip, alespoň něco málo reklam má něco do sebe. Po herecké stránce nic moc, ale o dno ve většině případů nejde, jen mi je líto, že Janžurka musí teď brát za vděk podobné role, je sice roztomilá, ale to co zde musí předvádět je hodně pod její úroveň. ()

Bluntman odpad!

všechny recenze uživatele

Přijde mi naprosto neuvěřitelné, že něco takového jde u nás do kin a lidi jsou ochotni za to platit (ba co hůř, ještě se u toho baví). Existují případy, kdy sitcomy natažené na celovečerní délku fungují docela dobře (MILUJTE SVÉHO ZABIJÁKA), ale tohle ten případ není, protože Kotík nedovede pointovat a nemá vůbec žádný cit pro načasování, neumí si poradit s tzv. "running gagy". Po řemeslné stránce to je naprostá katastrofa, v níž se užívá typických seriálových postupů (záběr na budovu, prostřih do dění uvnitř s otravným hudebním předělem), ale vše je zde dokonce pod úrovní TV. Nepamatuji si, kdy jsem naposled viděl film, ve kterém nejen že někdo nedokázal zaostřit na akci odehrávající se v druhém plánu, ale i postavy a věci v popředí byly neostré a rozmazané. Herci natahaní z příšerných televizních seriálů odvádějí svůj odpadový standard, zamrzí ztrapňování se Ivy Janžurové či nefunkční camea Jiřího Langmajera a Marka Vašuta. Nejhorší ze všeho ale není nepatřičnost "nefilmu" na plátnech kin, jeho řemeslná a herecká nemohoucnost, nýbrž největší a nejhloupější koncentrace product-placementu a celková "hospodovost" díla, ve kterém jsou postavy nesnesitelní idioti, se svými maloměšťáckými sny a nesnášenlivostí vůči politice a se silnou nákloností k sexu. Pamatuji si, že jeden ze zahraničních recenzentů v případě "MOVIE" série pronesl, že viděl víc talentu v hovnu svého psa... inu, já psa nemám. 0/10 ()

Galerie (9)

Zajímavosti (4)

  • V závěru filmu, kdy zaměstnanci oslavují výhru nad Mrázem, má Tereza (Sandra Nováková) rasta copánky a na sobě tričko a džíny. V předchozím a následujícím záběru copánky nemá a oblečení má také jiné. (Rutt)
  • Václav Vydra, který ve snímku hraje kandidáta do Evropského parlamentu, obléká ve filmu módní značku Blažek. Ta shodou okolností nedávno zvítězila ve výběrovém řízení, po kterém se stala hlavním dodavatelem kravat a šátků v Radě EU v době českého předsednictví. (suicide)
  • Herečky Bočanová a Kadlčková od narození trpí klaustrofobií a scéna ve výtahu byla zpočátku ohrožena. (ČSFD)

Reklama

Reklama