Reklama

Reklama

Robocop

Trailer 2

Obsahy(1)

V roce 2028 je nadnárodní konglomerát OmniCorp vedoucím lídrem v oblasti robotických technologií. Jejich drony jsou již dlouhá léta využívány armádami po celém světě a OmniCorpu přibývají na účtech miliardy dolarů. Jedinou metou, kterou se jim dosud nepodařilo dosáhnout, je úspěch na domácí půdě, kde jsou jejich technologie stále považovány za příliš kontroverzní. Ale v jistém momentě přijde ke zlomu. Alex Murphy (Joel Kinnaman) je milující manžel a otec, který pracuje jako policista a dosahuje vynikajících výsledků v boji s kriminalitou a korupcí v Detroitu. Až do chvíle, kdy utrpí rozsáhlé zranění. OmniCorp najednou dostane jedinečnou příležitost - zachránit špičkového policistu. A tak se v odvážném experimentu zrodí RoboCop - napůl člověk a napůl stroj, dokonalý protivník všech kriminálních živlů. OmniCorp už plánuje jeho nasazení v co největším počtu míst, ale nepočítají s tím, že uvnitř stroje je myslící lidská bytost, která nedokáže potlačit vzpomínky na svou minulost. (Forum Film CZ)

(více)

Videa (7)

Trailer 2

Recenze (991)

Phobia 

všechny recenze uživatele

Robocop, jak by ho natočil Sigmund Freud. Co zůstane z člověka, když mu necháte jen ksicht a pár orgánů? Když mu vezmete emoce? Kde sídlí duše? A kam až může zajít Světový policajt ve svých snahách učinit svět lepším, svobodnějším? Ruku na srdce (do rozkroku nebo kam je libo), není to špatný film, ale nostalgie je sviňa a tak dávám přednost starší, akčnější verzi Robopoldy, přestože dnes už se svým pojetím a zpracováním řadí spíše mezi komedie. Dávám 59%, mohlo to být víc, kdyby scénář umožnil odhalit tělo hlavního hrdiny před proměnou v Aibo - vysoký, štíhlý, ramenatý, hmmm... jdu si pustit porno. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,NEMÁŠ TĚLO, ALE JINAK JSI TO TY!…“ /// Fajnový obsazení bez hvězd první velikosti, zato s mnohdy až překvapivejma tvářema. Ani Oldman nehraje šílenýho vědce, ale stejně jako z jeho produktu se svědomím, by zněj mohl mít Asimov radost. Nejvíc se ale na filmu (nepřekvapivě) podepsal José Padilha. Není zajímavej jen v Iránským prologu (i když lepší boj už tady neuvidíte), ale zdá se mně, že za většinou akce chce nechat ,,vidět“ člověka. Ať už plechovka soupeří s androidama, nebo ,,jen“ dává do cajku čísla zločinu Detroitu. Líbí se mně, že se nezdržuje vohraným pátráním po šmejdech, ale zaměřuje se zase tak nějak na tu lidskou stránku, nad kterou pak člověk po cestě (kamkoliv) přemejšlí víc, než nad akcí, který nakonec bylo celkem dost, ale je spíš doplňkem k osobnosti a vodlehčením vnitřního souboje člověk vs. stroj. Za to a odvahu šlapat vlastní cestou a ne jen vojíždět originál, dávám tu 4* hvězdu. Mojí emocí tu je totiž spíš milé překvapení, než zklamání. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Fotrovi doma říkáme ,,plechovko“. 2.) Chcu to porovnat. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE *** NAPĚTÍ * ()

Reklama

Wacoslav1 

všechny recenze uživatele

Bacha! Komentář se hemží SPOILERY! Nechce se mi psát před každou druhou větu SPOILER, ale jinak to prostě zhodnotit nedokážu. Takže měl jsem lístek grátis tak jsem neodolal a vyrazil na to abych zjistil jestli to bude přesně taková blbost jak jsem čekal a kupodivu byla... Už začínám být alergický na tyhle remaky co si zgruntu předělají starou klasiku, tak že to s ní nemá lautr nic společnýho a ještě si drze přisvojí její název. Jako obhajobu tu nejčastěji čtu argument, že film si jde svojí cestou a není to kopírka originálu. NASRAT! Radši kopírku originálu než tenhle paskvil. Padilha to slušně posral a to jsem ho měl za solidního režiséra. Bohužel diktát doby je neúnosný a tak tu máme super hi-tech Robocopa co vypadá jak nějakej ninja v černým precizně vyleštěným brnění. Asi ho umyli v jaru nebo co, že se tak leskne. Hned na začátku zdrhne a suveréně přeskakuje pětimetrový ploty. Ještě ho mohli oblíknout do kostýmu supermana a už to nemohlo bejt víc WTF. Z původním filmem to kromě zrecyklovaný hudby názvu a pár hlášek fakt nemá co dělat. Co se akce týče nejde o to, že je jí málo, to by mi nevadilo, ale jste fakt všichni kurva slepí?! To nikdo nevidí jak je ta akce doprdele hrozně natočená??? Vůbec není vidět kdo střílí po kom střihač jede jak o život a kameraman měl buďto po celej film epileptickej záchvat, nebo to natáčeli během zemetřesení devátého stupně Richterovy škály jinak nedokážu pochopit proč se ta kamera furt třese asi proto, že je to cool jinak nevím. Mimo to, že je akce otřesně nasnímaná, je i totálně odfláknutá a nezajímavá rating PG-13 to pak zabíjí úplně. Je až komický jak kamera furt uhejbá při každý smrti někoho jenom aby tam nedej bože nebyla vidět žádná krev. To Verhoeven byl jinej formát a minimálně při úvodní akci kdy stroje rozstřílí fakana někde v Teheránu by bylo vidět jak se rozprskne na kusy tady není vidět ani hovno. Místo krvavě zmasakrovaného hlavního hrdiny tu z něj Robocopa udělá trapnej výbuch auta. Ok předělají ho a plesk on od začátku ví kdo je, že má rodinu dokonce se zeptá co jste mi to provedli?! No to už si fakt děláte kozy. Kouzlem původního snímku bylo, že nevěděl kdo je co se s ním stalo nevěděl nic a přišel na to až postupně. Dále při scéně kdy má ještě jeho oblek stejný design jako v originálu borec při pohledu na něj pronese cituji : To se mi nelíbí přebarvěte ho na černo jsem fakt myslel, že odejdu z kina, ale to je ještě hovno. Já vím dozvím se tu o sobě, že jsem remakofob, nedokážu být objektivní a bla bla bla... ano nedokážu to přiznávám nevím proč prostě někdo musí za každou cenu zrýmejkovat téměř precizní oldschol sci-fi akčňák do týhle absurdní polohy. Ano porovnával jsem od začátku do konce prostě to jinak nešlo a ten konec to taky řádně zazdil když už jsem si říkal, že to začínám poznávat a objevil se nápad s tím, že Robocop nemůže zastřelit lidi co ho vyvinuli, tak na rozdíl od původního snímku kde to bylo geniálně vymyšleno (Dicku máte výpověď! děkuji! a blam blam blam) tady naběhne kámoš a padoucha včas odstřelí no prostě ultratrapárna. Jinak zazní tu i hláška živý nebo mrtvý půjdeš se mnou, ale zase podotýkám ve starým Robovi měla svoje opodstatnění Murphy jí použil ještě jako člověk a pak jí jen zopakoval. Sem je doslova násilně nacpaná bez jakéhokoliv smyslu jenom prostě proto aby tu zazněla. Navíc ta akce kdy střílí padouchy a naskakuje mu skóre jak ve videohře 27 hrozeb eliminováno, 28 hrozeb eliminováno atd to mi přišlo fakt pekelně uhozený. Jinak Robocop je taky precizní psychopatolog a dokáže na základě vyhodnocení emočního stavu osob vyvodit patřičné důsledky... Ne to fakt ne tohle je prostě urážka. Ani herci toho moc nezachrání Keaton je tu vlastně hlavní parchant, jak se ke konci dozvíme, ale je děsně nevýraznej. Oldman jakbysmet no a k představiteli hlavního hrdiny té nule co má charizma uzený makrely se snad radši ani nebudu vyjadřovat. Obsah a vyznění filmu to posílá do pekel rovněž. Všechny ty kecy o super nabušený Americe která je nejlepší země na světě chrání mír a vůbec by jim měli všichni líbat řiť to taky solidně zmrdali. Jsou dvě možnosti jak to brát buďto jako satiru nebo jako vážně míněnou propagandu. No možná to satira být měla podobně jako v původním filmu (jo já vím už se opakuji) ale bohužel je to tak nepřesvědčivě a křečovitě podáno, že to spíš působí jako to druhé. Prostě to nefunguje. Takže takhle odpad to nebude i když z principu bych ho dát mohl, ale nakonec udílím půl hvězdy za Jacksona který si v roli excentrického moderátora odehrál svoje byl nejpřesvědčivější ze všech a jeho výkon byl jediný který měl aspoň nějakou úroveň no a druhá půlhvězda za hlášku tohle bych nekoupil ani za dolar což byla jedna z mála připomínek starýho Roba. Jinak děs a běs a pověstný CSFD hodnocení opět úřaduje. Prostě to nechápu, ale líbí se to skoro všem, tak ten problém bude evidentně ve mně. Na druhou stranu chápu, že těm co neviděli původní film nebo mají rádi typicky moderní akčňáky jako tento se to prostě líbí. Je to ideální film pro nadržený puboše aby po sobě mohli v kině nadšeně metat popcornem. No prostě mladým se to líbí a já jim to neberu. Nebudu tu nikomu kdo to hodnotil pozitivně, ale uznává cizí názor do toho kecat. Tento komentář spíš věnuji tý bandě co se tu sešla na diskuzi k tomuto filmu vede je jakej si pošahanej pomatenec z modrým poníkem v avataru, kterej mi musí všude psát jakej, že to mám děsnej vkus, jakej jsem ubožák apod ( a já ho údajně stalkuji, aspoň to tvrdí) a mají celkově opravdu toleranci k cizímu názoru jen co je pravda. No možná mají pravdu a já jsem opravdu out, pak v tom případě díky bohu za to. Radši budu out, než aby se mi líbili takovýhle mrdky. Každopádně mám pro vás jednoduchý vzkaz : táhněte do pekla mě je stejně úplně u prdele jestli se ten komentář bude nebo nebude někomu líbit. Asi takhle.10% () (méně) (více)

H34D 

všechny recenze uživatele

José Padilha určitě nezklamal, natočil poměrně slušný akční film, jehož politické pozadí je vlastně popředí. Postavy nejsou dvourozměrné, film rozpracovává jejich motivace i hlavní politický spor. Kdyby i sám Robocop byl více přemýšlející bytostí, určitě bych film hodnotil ještě lépe. Jeho vnitřní konflikty totiž nepramení z jeho vůle, ale z vnějších zásahů - vzali mu emoce, tak jedná bezcitně, "cosi" mu navrátilo emoce, tak jedná jako člověk. Takových zjednodušení je ve filmu více, je přímočarý a příliš hollywoodsky uhlazený. Takže i když se na to dívá dobře, nezanechá to v diváku příliš velkou stopu. 7/10 ()

Marigold 

všechny recenze uživatele

Tenhle film by mohl posloužit jako názorná ukázka toho, jak současný Hollywood občas vsadí na brain drain progresivních osobností z ostatních kinematografií a pak se je snaží zkrotit ve stroji. Padilhův rukopis "akčního sociálního dramatu" je znát na začátku, vidět střihové postupy a záběrování z "jiného světa" je samozřejmě osvěžující, ale usedlý rating, trochu enigmatické kouzlení s hudební dramaturgií v důsledku a překvapivě vyhaslá kinetika Carvalhovy kamery z akce dělají jen vycpávku. Navíc ji tvůrci občas provokativně spojují s náročnými konverzacemi o podstatě hlavní postavy. Nový Robocop je vlastně trochu radikální a trochu usedlé konverzační drama o chlapovi, ze kterého zbyl kus tváře a několik orgánů. Většina násilí originálu se z ulic přesouvá k tělu protagonisty, který více než polovinu filmu řeší svou identitu, rodinu a sžívá se s oblekem. Díky solidně napsaným dialogům a výborným hercům to funguje. Ideologicky film evokuje ironii originálu prostřednictvím pravičácké talk show a parodování marketingového zneužívání Murphyho / RoboCopa jako produktu pro masy. Znatelný posun je i přijetí globalizované perspektivy a proměny korporátní sféry z rejdiště "žraloků v oblecích" do ležérního hřiště filantropů v cool outfitech. Zatím Verhoeven kdysi natočil film, který se dá konzumovat jako dokonalý produkt americké kultury i jako její drsná parodie, "liberální fašoun" Padilha a jeho tým jsou o poznání doslovnější. Některým lidem to sice stejně činí problém rozklíčovat, ale ta kritická linie poukazující na mechanizaci válek i spravedlnosti je dost čitelná. Ve spojení s úvahami nad přeměnou člověka ve stroj se z toho stává docela produktivní záležitost k zamyšlení. Nový RoboCop nikdy nenabídne totální "krev, hovna a bláto" rozkoš originálu, na který se snaží příliš okatě neodkazovat (a když, tak spíš ironicky - použití Poledourisova motivu jako znělky pravičácké agitkové show). Hledá vlastní cestu k tématu. Proto má navzdory padání řetězu a poněkud pochybné gradaci druhé poloviny smysl. Special thx to vždy báječný Oldman, ležérní armyJobs Keaton a velmi přesně zranitelný Kinnaman. Držím tomu palce, ale nejspíš to prohučí jako (o něco problematičtější) Elysium. Jen doufám, že se dočkáme chvíle, kdy se poměr zrealizovaných a nezrealizovaných nápadů v soubojů producent x invenční tvůrce otočí. [75%] ()

Galerie (96)

Zajímavosti (34)

  • Ve scéně, kdy Alex (Joel Kinnaman) jede na své motorce a přehrává si záznam se svou rodinou, projíždí kolem černý Fiat 500. Stejné vozidlo pak projíždí kolem o malý okamžik později znova a zastavuje uprostřed silnice. Stejný vůz pak odjíždí z křižovatky a je míjen Alexem poté, co nasměruje motocykl do protisměru. (Kinpr)
  • David Murphy (John Paul Ruttan) je fanouškem hokejového klubu Detroit Red Wings, jehož znak můžeme vidět na bílých dveřích Davidova pokoje a také na transparentu, kterým David vítá doma svého otce. (Koldyn)

Související novinky

Zemřel herec Michael K. Williams

Zemřel herec Michael K. Williams

07.09.2021

Ve věku 54 let tragicky zemřel známý charakterový herec Michael Kenneth Williams. Jeho nejslavnější rolí se jednoznačně stala postava Omara z chváleného seriálu The Wire – Špína Baltimoru. Objevil se… (více)

RoboCop našel režiséra

RoboCop našel režiséra

21.11.2019

Vycházející australský filmař Abe Forsythe (Little Monsters) byl čerstvě najat k režii chystaného filmu RoboCop Returns pro MGM a Atlas Entertainment. Forsythe tak nahrazuje Neilla Blomkampa, který… (více)

TOP 2018 dle TOP uživatelů ČSFD.cz

TOP 2018 dle TOP uživatelů ČSFD.cz

29.12.2018

Nejoblíbenější uživatelé ČSFD.cz tradičně sestavili trojku nej filmů a seriálů, uvedených do distribuce nebo na filmových festivalech v uplynulém roce. S pěti hlasy jednoznačně vyhrávají mezi filmy… (více)

Aronofsky a motorkář Tatum?

Aronofsky a motorkář Tatum?

15.09.2015

Loňský Noe sice rozdělil diváky na nadšené a trochu zmatené, nakonec ale vydělal 362 milionů dolarů, takže se dá považovat za úspěch. Co chystá režisér Darren Aronofsky (Fontána, Černá labuť) dál?… (více)

Reklama

Reklama