Režie:
Patrik SyversenKamera:
Håvard Andre ByrkjelandHudba:
Simon BoswellHrají:
Henriette Bruusgaard, Jørn Bjørn Fuller Gee, Lasse Valdal, Nini Bull Robsahm, Janne Beate Bønes, Kristina Leganger Aaserud, Kristofer Hivju (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Lovecká sezóna právě začíná... V létě 1974 vyráží čtyři přátelé na víkendový výlet tábořit v lese. Během cesty jsou ale přepadeni a omráčeni. Když se proberou z bezvědomí, slyší zvuk lovecké trubky. O tom, že se kořistí stali právě oni, není pochyb. A lov? ... Začíná. (oficiální text distributora)
Recenze (250)
Jako by to tu nebylo už tak dvacet tisíckrát, máme tu další naháněčku v lese chlapci. Tentokrát jsou obětí (jak jinak) teenageři na cestách (dva tupci a dvě uřvaný nány, ty tam nesmí chybět), nahání je myslivci, jsou v lese, teče krev..to byla kurva taková nuda, jo a z tý kvality mi bylo taky zle, to zas točil nějakej bělorus. Tohle není film..to je špína..bahno..sračky prostě. ()
Celkem dobrý, ale pořád jen průměrný horor. Film má celkem slušný příběh, i když něco podobného tu již bylo stokrát, prostředí lesa je velice slušné, je zde pár dobrých scén /např. ustřelený kotník/, ale co mně vadilo, byli nesympatičtí hlavní hrdinové a hlavně občas jejich zcela nelogické jednání /hlavní představitelka uprostřed lesa křičí o pomoc atd./. Takže na jedno zkouknutí ano, ale vícekrát se k tomu již určitě nevrátím. ()
Rovdyr neprináša nič, čo by sme už nespočetnekrát nemali možnosť v rôznych podobách vidieť a je z neho zjavne cítiť silná inšpirácia známejšími žánrovkami, či isté kopírovanie. Napriek tomu však ide o hodnotného zástupcu modernej európskej hororovej vlny a to, že je to pozoruhodný filmový počin, len podčiarkuje skutočnosť, že pochádza z dielní kinematograficky napredujúcich Nórov. ()
Nikdo v daném žánru nečeká žádné veledílo postavené na scénáři a vypointovaných dialozích, ale tahle lovecká sezóna je postavená na hodně směšných pravidlech. Vůbec navíc nejde o tradiční slasher, většinu děje diváka nudí tvůrčí plácání do vody a otravuje totální nesympatičnost (proč spolu vůbec jeli, když do sebe permanentně a hlavně nesmyslně šijí?) ústředního kvarteta. Pokud něco ocenit, tak je to tu a tam kamera využívající norské krajiny a to, že se film odehrává za denního světla a neskrývá své neumětelství za šero nebo tmu. Zbytek je ale průšvih na druhou.. Stokrát viděný konec, totální absence motivace postav, mizerné herecké výkony, nulová atmosféra. Místní „nadšení“ u mnohých nechápu, tohle byla čirá samoúčelnost. Navíc jsem měl tu „čest“ vidět snímek s českým dabingem a vrcholem byla záměna dvou jmen (Camilla x Renate) – to je vizitka a vrchol amatérismu!! ()
Čo by nám tak tento drsný hixploitation poradil. Nebrať stopárov, nevyskakovať na miestnych vidlákov, jazdiť lesnými cestami len v núdzi, no a v prípadnom už extrémnom prípade, že si vás niekto chtiac zmýli s vysokou zverou, zaryť sa do prvej diery a vyčkať čo bude ( možno ich to prestane baviť ). Lenže človek sa v krajných situáciách chová celkom ináč, podobne ako nešťastná kôpka mladistvých z tohto snímku. Predvídateľný, ale v rámci žánru viac ako obstojný kúsok. ()
Galerie (11)
Photo © Euforia Film
Zajímavosti (1)
- Písnička, která hraje na začátku filmu v autě, je „Wait For The Rain“ od Davida Hesse. Ve 20. minutě hraje „En Spennende Dag For Josefine“ od Inger Lise Rypdal. Ta samá písnička pak hraje na konci filmu. (Duoscop)
Reklama