Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Redakce zpravodajství a publicistiky pro vás každý týden připravuje třicet minut strhujících reportáží. Příběhy štěstí, proher a objevů.

Jedno téma a několik reportáží, které ho překvapivě variují - velké věci, velké osudy, velké události. Tzv. pozitivní publicistika diváka nejen informuje, ale také potěší, někdy i pobaví a inspiruje. Velké příběhy ho mohou snad i dojmout. Přijďte se každé pondělí od 21:30 přesvědčit, že seriózní informace vědců, historiků a očitých svědků nejsou nudné.

Magazín Televizních novin Víkend se na obrazovkách poprvé objevil 18.3.2005 a postupem času ho diváci vynesli mezi nejsledovanější publicistické Víkend pořady v ČR. V první polovině roku 2007 ho průměrně sledovalo více než 1 330 000 diváků. V procentech to znamená, že Víkend si vybralo 48 % procent lidí mezi 15 až 54 lety, kteří měli v pondělí po 21. hodině puštěný televizor. V kategorii mladých diváků mezi 15 až 24 lety to bylo dokonce 58 %.

Nejčastější témata se týkají osudových momentů moderních lidských dějin, přírody, techniky, medicíny, sportu, ale také netradičního představování rozličných profesí, které reportér vyzkouší na vlastní kůži. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (161)

Cesty timem 

všechny recenze uživatele

Kdybych hvězdičkoval od začátku vysílání pořadu, bylo by to 4, 3, 2. Snad to nebude ...1, odpad. Čím dál víc se tam bezpřínosně vaří, peče apod. (jako všude a to mě štve hlavně když mám prázdnou lednici), sportuje (jsem antisportovec) a zajímavých různorodých a jedinečných reportáží, jako to bylo dříve, čím dál méně. ()

Vančura 

všechny recenze uživatele

Překvapivě skvělý formát, který - pokud mohu soudit - je v současnosti dokonce ještě lepší, než když před 10 lety začínal. Strašně příjemní moderátoři (úchvatná Renáta Czadernová naprosto vede), super volené náměty reportáží, atraktivní moderní grafika celého pořadu a celkově sympaticky optimistický dojem, který celý pořad navozuje - to vše mě ponouká k dojmu, že Víkend je v současnosti to nejlepší z novácké publicistické tvorby. Příjemná odpočinková záležitost, na kterou by člověk rozhodně neměl a priori zanevřít jen kvůli kanálu, na kterém to běží - Víkend si totiž klidně dovedu představit i na veřejnoprávní televizi. ()

Reklama

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Nehodlám tvrdit, že Víkend nemá své kvality. Lhal bych. Nehodlám již vůbec tvrdit, že si tvůrci neumí vybrat i zajímavá témata. Lhal bych. Nehodlám tvrdit, že komentátorské dvojice jsou k nesnesení. Lhal bych. Nehodlám, ale ani tvrdit, že mě to baví. Lhal bych. K čemu dobré téma a řemeslná kvalita reportáže, když to jde celé do háje "srdceryvně vlezle klišovitě kýčovitým" komentářem? Zvláště závěry jednotlivých příspěvků jsou pro mě takovým utrpením, že i obrat Turků na letošním Euru byl ve srovnání s nimi příjemným zážitkem. O tom, že je to většinou až ostudně povrchní, tendenční, informačně zavádějící a na úrovni všeobecných znalostí bez výraznějších zajímavostí či přínosného infa raději ani nemluvě. Neškodilo by také, kdyby redaktoři věnovali aspoň pár minut googlování o tématu. To co někdy tvrdí je v lepším případě úsměvné, v tom horším k pláči. ()

RadimFišer 

všechny recenze uživatele

Jestli mě něco dokáže chytit za srdce, abych se o něco opravdu zajímal tak je to víkend a reklamy na něj. Připravují nám snad většinou novou várku věcí, které jsme nevěděli. V dnešní konkurenci podobných pořadů si ho vážím a vnímám ho mezi nejlepšími, i když má lehký nedostatek serioznějších informací. Tak trochu mi splývá s Loskutákem nízké kvality a to mě mrzí. ()

LuNaj 

všechny recenze uživatele

No a, že to je kýčovité? No a, že to je srdcervoucí a že to je prolezlé samým klišé? Tak se na to nedívejte. Já si tím zpočátku krátil čas, než začal Dr. House, který byl na stejném kanálu hned poté. Později, když jsem House přestal sledovat, jsem zapínal tv cíleně v čas začátku Víkendu. To už o něčem svědčí, ne? ()

Galerie (3)

Reklama

Reklama