Reklama

Reklama

Plánovali si nezapomenutelné loučení se svobodou v Las Vegas. Teď si ale opravdu potřebují vzpomenout, co přesně se stalo! Čí je to dítě v šatně jejich apartmá v Caesars Palace? Jak se dostal do koupelny ten tygr? Proč jednomu z nich chybí zub? Ale hlavně – kde je ženich? Cokoliv tihle mládenci prováděli během večírku, bledne ve srovnání s tím, co musejí v téhle báječné komedii udělat za střízliva, když si z nejasných náznaků začnou skládat dohromady vzpomínky na všechna špatná rozhodnutí minulé noci. Režisér Todd Phillips (Mládí v trapu) a jeho hvězdné herecké obsazení si báječně užívají ve všech těch nepředvídatelných situacích, které do sebe jakýmsi podivným způsobem zapadají. Přidejte se k Pařbě ve Vegas. (Magic Box)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (1 967)

akisha 

všechny recenze uživatele

Tak já nevím... Matka u toho vybuchovala smíchy, já se omezila na tzv "pousmívání". Ale nejspíš mi to stačilo. (Byla jsem tak na nervy z písemky ze statistiky, že by mi stačil i Rákosníček). Tak za prvý, scéna hned po pařbě je brilantní - ta kamera á la Requiem za sen, hudba, bordel, bomba! Dál se netajím tím, že jsem příznivě nakloněná k pozorování Bradleyho Coopera v různých úhlech nebo bez košile. Ed Helms zahrál skvělýho nerda. Zach Galifianakis je šílenec, kterej by mě po čase asi víc než jenom lezl na nervy (i tady to bylo na hraně). A ten vyskakující naháč! Taky adept na nejgeniálnější závěrečný titulky za posledních pár let. Zkrátka Pařba vytvoří dojem, že jste taky součástí týhle party borců a je vám s nima moc fajn. Doufám, že Bangkok nebude takovej sešup. ()

H34D 

všechny recenze uživatele

Osvěžující letní mladická komedie, která konečně přesahuje neduhy teenagerských nesmyslů a nechutností. Objevování tajů prochlastané noci je skutečně vtipné, legrační, dokonce i v celém svém celku zajímavé a v rámci možnosti ani není výrazně nelogické. Pohodovst a humor není do snímku protlačen nasílím, jako povinnost k žánru, ale skutečně vyplývá z příjemného kamarádství a familiárních, situací - hrdinům nelze, než držet palce. Charaktery sice v sympatičnosti nepřekonávají Willa Ferrella a králem komedií s dramatickým přesahem o přátelství také stále zůstává Clerks 2, ovšem i tak jde o jednu z nejlepších komedíí poslední dlouhé doby. 8/10 ()

Reklama

molotov 

všechny recenze uživatele

Asi za to může ten hype, ale nijak extra mi to nepřišlo. Koukal jsem na to spíš proto, abych se podíval na místa, kde jsem byl před měsícem osobně. Na rozdíl od hlavních hrdinů jsem se ve Vegas smrtelně nudil. S filmem to bylo už lepší, je to docela dobrá komedie, ale výbuch smíchu jsem u ni neměl ani jeden. ()

Dragoni 

všechny recenze uživatele

Parádní akčně - komediální nadupaná jízda po Las Vegas, která začíná po bouřlivé noci s rohypnolem a spoustou alkoholu, první polovinu drží opravdu dobré tempo se spoustou vtipů a dobrých scének, za to druhá polovina mi přišla trošku slabší, ale konec to spravil a závěrečné titulky s fotkami byly jako třešnička na dortu . 85 % ()

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Každý film má vnějšek a vnitřek. Vnějšek Pařby ve Vegas je očividný – čtyři chlápci, propitá noc, ztracený ženich atd. Zato vnitřek je pozoruhodný: ____ V čem se odlišuje filmový divák od filmové divačky? Odpověď dává chování libovolné partnerské dvojice v hypermarketu. Zatímco žena je přisátá u regálů a osahává suroviny, muž s rukama na vozíku postává a vyhlíží okolí. Žena sbírá (bobule...), muž čeká (na kořist...). Podstatné je, že sloveso „sbírat“ souvisí s prostorem, kdežto sloveso „čekat“ s časem, a že chování kterékoliv partnerské dvojice v hypermarketu je principiálně identické s jejím chováním v kině. Vztah ženy k nakupování i k obrazům je stejný. Je to vztah taktilní a pojímající, nebezpečné blízký a téměř intimní; žena touží dotýkat se věcí na plátně a přivlastnit si je, přiblížit se tělesnému vzezření hvězdy a zmocnit se prostoru, který obývá - zároveň se tak ženy stávají snazšími obětmi jak vizuální, tak ekonomické exploatace. Naopak mužský fetišismus (možnost popřít, co bylo viděno, a přesunout vědomí do náhradního předmětu) figuruje jakožto způsob, který umožňuje udržet si distanci od objektu touhy. Ženská blízkost a splývání s obrazem je tedy jiného druhu než mužské vidění, které zůstává distancované a reflexivní. Když se zamyslíme nad dramaturgickým rozvržením Pařby ve Vegas, tak muži, ti čtyři chlápci, jsou zde ti, kteří nejsou schopni ovládnout prostor a musí zpětně sestavovat jakousi databázi, kde byli a co tam prováděli. Snaží se jinými slovy zkrotit prostor a vůbec se jim to nedaří – protože muži prostoru vládnout nemohou, ten je doménou žen. Nastávající nevěstu trápí naopak čas a vážné obavy, že ženich nestihne obřad. Kdyby se situace hypoteticky obrátila a na pařbu jely ženy, kdežto ženich zůstal doma, film by ztratil smysl a vůbec celou zápletku, neboť ženy by prostorovou skládačku předešlé noci zakrátko vyřešily a ženicha by čekání rovněž nijak zvlášť nenervovalo, poněvadž čekání je mu bytostně vlastní. Namáhavé sestavování jakési databáze prohýřené noci oněmi čtyřmi nešťastníky je vepsáno i do samotného filmu, který je rozřezán na deset dílků a opětovně složen v následujícím pořadí: 1-9-3-5-2-7-4-6-8-10. Rafinovaná a vůči divákovi možná trochu zlomyslná proměna Pařby ve Vegas z lineární road trip do spletité detektivky ilustruje to, čemu říkáme „narativní databáze“. Jde o jistý druh filmu, ve kterém se nám předkládá řada relativně oddělených událostí, přičemž smyslem jejich sledování není zjistit, kdo co udělal, jestli se hrdina najde či zda se hrdinka vdá, ale spíš najít způsob, jakým lze uchopit každý kousek vyprávění a umístit jej do správné mřížky ve vztahu k ostatním. Namísto toho, abychom hráli klasickou přímočarou hru, hrajeme tetris – zasouváme jednotlivé kousky na správné místo v prostoru a máme v tomto smyslu pocit prostorového zakončení. Sepisuje-li Bradley Cooper v jedné scéně na lísteček, na co všechno si s kámoši pamatují, fakticky nic nesepisuje, ale podobně jako detektiv rozmísťuje všechny prvky zápletky na nástěnku – hraje tetris. () (méně) (více)

Galerie (72)

Zajímavosti (77)

  • V scéne, keď všetci traja ležia pri aute po bitke s pánom Chauom (Ken Jeong), má Phil (Bradley Cooper) špinavé nohavice od prachu, no v nasledujúcej scéne ich má už čisté. (Polcas)

Související novinky

Legendary zvažuje právní kroky proti Warnerům

Legendary zvažuje právní kroky proti Warnerům

07.12.2020

Před pár dny jste se zde mohli dočíst, že studio Warner Bros. zveřejnilo své plány pro zavedení bezprecedentního modelu distribuce na rok 2021, v jehož rámci by mohlo uvést veškeré své nové snímky v… (více)

Zlatého lva si odnáší Joker

Zlatého lva si odnáší Joker

07.09.2019

76. ročník prestižního filmového festivalu v Benátkách je u konce, a tak je na čase podívat se na jeho vítěze. A začneme rovnou u hlavní ceny Zlatého lva, kterého si nakonec odnáší chválené komiksové… (více)

Scarlett Johansson a mrtvý striptér

Scarlett Johansson a mrtvý striptér

29.08.2016

Kolik ženských odpovědí na Pařbu ve Vegas už jsme dostali? Minimálně Holky na tahu, Ženy sobě a Matky na tahu, Hollywood ale pořád není u konce. Nejnovější dámská jízda se bude jmenovat Rock That… (více)

Muzikál Zrodila se hvězda čeká další remake

Muzikál Zrodila se hvězda čeká další remake

17.08.2016

V Hollywoodu pořád stoupají i padají hvězdy. Možná proto se příběh Normana a Esther, dvou milenců na opačných stranách barikády, dočkal tolika zpracování. V roce 1937 si tyhle dva zahráli Fredric… (více)

Reklama

Reklama