Reklama

Reklama

Kufr

(pořad)
Soutěžní
Československo, 1992, 35 min

Scénář:

Aleš Ulm

Účinkují:

Pavel Zedníček, Aleš Ulm, Jiří Sovák, Stella Zázvorková, Jan Skopeček, Lubomír Lipský st., Heidi Janků, Sabina Laurinová, Taťjana Medvecká, Ivo Pešák (více)

Tento zábavný soutěžní pořad se za léta svého vysílání stal oblíbenou stálicí televizní obrazovky. Pět soutěžících se utká v několika disciplínách. Nebude chybět hádání slov nebo pantomimické ztvárnění pořekadel. Soutěžícím bude pomáhat a napovídat pět slavných osobností. (Česká televize)

Recenze (145)

Rockerman 

všechny recenze uživatele

Na hodnocení nebudu nic měnit, ale v sobotu 11.5.2013 jsem se díval na "znovuzrozený" Kufr po deseti letech od posledního pořadu a nechápal jsem, jak mě to mohlo dříve tolik bavit. Zedníček to moderoval tak, jakoby někam neustále spěchal. Vtipů tam bylo pomálu a vrcholem trapnosti bylo vystoupení dua Mladý-Náhlovský. Za tento vzpomínkový pořad bych dal maximálně jednu hvězdu za stále dobře šlapající YO-YO Band. ()

H34D 

všechny recenze uživatele

Kufr, to je jednoduchý, ale funkční a docela zábavný pořad, který se snad asi jako jediná TV soutěž hrává i normálně mezi lidmi na různých (nejen) alkoholových posezeních. Úroveň pořadu mnohdy závisela spíš na konkrétních účastnících, než na konceptu hry, nebo pořadatelích. Alespoň o tom svědčilo těch pár dílů, co jsem viděl, ale občas se člověk tím ujetým ztrapňováním při pantomimě dokázal i pobavit... A Zedíček? Nemohu si pomoct, ale z jeho specifického projevu se mi zvedal kufr :) 4/10 ()

Reklama

duklak2 

všechny recenze uživatele

Jo, to byly časy, když se tato soutěž vysílala. Klídek a leháro, které jsem prožíval u TV. Viděl jsem hodně dílů a velmi mě bavily. "Kufr" považuji za legendu mezi soutěžemi. Na obrazovkách se držel neuvěřitelných 12 let a to je co říct. Škoda, že už se nevysílá, myslím si, že by tato soutěž měla pořád úspěch. Líbily se mi i Silvestrovské speciály. Jeden zvlášť, jak tam Srstka s Bubeníkem soutěžili, kdo dřív vypije půllitr piva. Vyhrál myslím Bubeník (budiž mu země lehká). Silvestrovský speciální "kufr" byl mnohem lepší než estrády na NOVĚ. Výborný Pavel Zedníček v roli moderátora, kterého jinak moc nemusím. Přišlo mi zajímavé, jak tzv. "asistenti" soutěžících přicházeli v nějakých kápích a divák byl do poslední chvíle napjat, kdo že se to pod tou kapucí skrývá. Soutěž byla nezvyklá v tom, že se nehrálo o miliony, nýbrž "jen" o 10 000. Bavila mě pantomina, hádání slov a předmětů (žasnul jsem nad věcmi, které lidé do pořadu posílali, našlo se jich hodně, které jsem viděl úplně poprvé v životě), ale i odkrývání obrázků. Mimochodem, to bylo velmi zajímavé. Ale já bych v hádání obrázků úplně pohořel. Vždycky jsem hodně přemýšlel, když se nám daný obličej postupně odkrýval, o koho jde, ale nikdy se mi to nepodařilo uhodnout dříve, než soutěžícím. Dávám jasné 4 hvězdičky a basta. ()

Karlos80 

všechny recenze uživatele

Nejlepší byly herecké nápovědi (předvádění různých řemesel, zvířat atd) či hádání rekvizit...Dnes už taktéž soutěžní televizní kult a tehdy zábava (narozdíl od tý dnešní) na poměrně vysoké úrovni jak dramaturgie tak i scénář byly silné stránky tohoto oblíbeného pořadu.. Čmaňa mi v tý době ještě nevadil:-) Takže poměrně vysoko a to za 4*. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Hádej, hádej, hadači a třeba se zadaří, a když ne, tak se kopec legrace uvaří, vlastně kufr. Léta páně 1992 na televizní obrazovky vtrhla zábavná soutěž, která si do svého názvu dala zavazadlo, což působilo i tak trochu tajemně. Do té doby snesitelný Pavel Zedníček se stal rázem originálně nesnesitelným moderátorem, který potrhle šaškoval mezi "svými". Nejčastěji byli do studia zváni právě herci, mezi nimiž byli nezřídka právě jeho herečtí kolegové, ale směs účinkujících byla poměrně pestřejšího rázu a vystřídala se zde úctyhodná řádka známých osobností ze všech možných uměleckých oblastí. Soutěži šéfoval Aleš Ulm, který se vedle dramaturgem stal také jakýmsi arbitrem, který striktně dohlížel na dodržování pravidel během jednotlivých relací. Hádat slova, předměty a další "bombastické" kratochvíle, z nichž byla vrcholem pantomima, bylo však nad moje síly. Je záhadou, a to větší než obsah kufru, že něco tak nudného, blbě uhozeného, uřvaného s nemožnou znělkou, si udrželo diváckou oblíbenost na dlouhou řádku televizních let. Lodní kufr poslat autorovi, aby s tím šel strašit do Strašidlákova. Povšiml jsem si, že Zedníček si touhle soutěží vypracoval image zpopularizovaného blbotrotla, kterému jsem už nevěřil jediný herecký výkon, když se náhodou v nějakém podřadném štěku po "kufrové" éře objevil. Z toho vyplývá, že moderování soutěží hercům mrví jejich herecký talent a obrušuje jejich cit pro role. Nic naplat. Tenhle kufr už raději nikdy neotvírat. Obsah opravdu nestojí za mnoho. 20% ()

Galerie (22)

Zajímavosti (3)

Reklama

Reklama