Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dráma približuje príbeh troch žien: 50-ročnej, ktorá pred 35 rokmi dala svoju malú dcérku na adopciu, ďalšia je jej dcérou a nakoniec Afroameričanka, ktorá by si chcela dieťa adoptovať. (horacko)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (151)

after.rain 

všechny recenze uživatele

Odporúča desať z desiatich aktivistov z organizácie Aliancia za rodinu, dokonca určite aj samotný pán Chrokot, pardón, Anton Chromík... No, tentoraz ale musím uznať kvality filmu a tiež vziať do úvahy fakt, že nejaká tá papierová vreckovka predsa len zažila počas sledovania blízky kontakt s mojím enormne vyvinutým nosom, takže... 5* ()

Kurikmoon 

všechny recenze uživatele

Veľmi zaujímavá skladačka osudov niekoľkých žien. Nabité emóciami a veľmi dobrým vývinom postáv. Silné emotívne výkony, nevtieravá hudba. A zaujímavé sú i vedľajšie postavy. Skrátka akoby to napísal sám život. Sakra nevyspytateľný život. Film by si zaslúžil asi i o hviezdičku navyše, ale... Vždy, keď som nastavil hodnotenie na 5*, spomenul som si na sklamanie, že to neskončilo tak ako som dúfal, že skončí. Nie, koniec to nebol zlý. Radosť na konci bola cítiť, tak dobre to zahrali. Ale moje sklamané paličaté emócie úplatky neberú. =) Ach jo, škoda. ()

Reklama

Matty 

všechny recenze uživatele

Nezvrhává-li se film v banální dojímadlo o tom, že správná křesťanská matka své dítě nikdy nedá, pak díky věcné režii a realistickým hereckým výkonům. Během pár úvodních záběrů je s brutální jednoduchostí shrnuto několik desítek let života i hlavní „prohřešek“, který hlavní hrdinku od jejího mládí pronásleduje. Stavbou příběhu – tři odděleně se odvíjející dějové roviny – připomíná Mother and Child drastičtější dramata Alejandra Gonzáleze Iñárritua, výkonného producenta filmu. Neromanticky fyziologické pojetí sexuálního aktu pro změnu oživilo mé vzpomínky na seriál Tell Me You Love Me, aniž bych věděl, že Rodrigo García režíroval jednu z epizod. Rovněž režíroval několik epizod cvokařské série In Treatment, což by mohlo vysvětlovat psychoanalytickou povahu filmu. V dlouhých záběrech, snímaných kamerou jen málo svolnou k jakémukoli pohybu, se odehrávají velká dramata. Jenomže ne melodramaticky, tedy na povrchu. Postavy po sobě nemusí křičet a prožívat šílená muka (vážně, Alejandro), abychom pochopili, jak se úporně snaží najít svá místa v životě a jak je trápí, že to nedokážou. Zatímco u jiných filmů mne ledabylost, s jakou hrdinky vyhledávají a nabízejí tělesnou rozkoš dokáže naštvat, zde mi sex přišel jako přirozená, psychologicky podložená součást dějového vývoje. Třebaže není závěrečné propletení rozpletených dějových nití stoprocentně věrohodné (těch náhod je najednou nějak moc), autentických momentů, kdy jsem plně cítil s postavami, se ve filmu nachází dost na to, abych scenáristům odpustil jejich dobráckost. Osud stejně milostivý nebývá. 75% Zajímavé komentáře: kleopatra, Beagle, mat.ilda ()

tterez 

všechny recenze uživatele

Neobvyklá kombinace navzájem se prolínajících životů, které po většinu času působí dost depresivně. Přesto (možná právě proto) to ve mně zanechalo hluboký dojem, se kterým se mi bude jisto jistě špatně usínat. Navíc Naomi byla tentokrát opravdu perfektní. A celek působil silně a pravdivě, ale i citlivě a velmi mile. Vůbec nemám co vytknout. ()

uiu 

všechny recenze uživatele

Komorní drama, které se rozvětvuje do několika dějových linií, přičemž ta hlavní je o tom, že když bylo Annette Bening 14 let, tak porodila holčičku, kterou dala k adopci. Z té holčičky vyroste emancipovaná Naomi Watts, která si ráda souloží se svým novým šéfem a sousedem, který s manželkou čeká dítě. Annette Bening celý život lituje svého rozhodnutí, je nepříjemná na své okolí a permanentně naštvaná. Pak tu je dějová linie černošského páru, kteří chtějí adoptovat dítě. Jejich smysl také v příběhu nadejde a zapojí se do hlavní dějové linie. Herecký koncert Annette Bening, která po Americké kráse poněkud upadla v zapomění, avšak v poslední době se objevuje opět na výslunní, nejen v tomto filmu, ale i v oceňovaném The Kids Are All Right. Postava Naomi Watts mě spíše iritovala svou děvkařskou povahou a utíkáním před povinnostmi, ale tak jsou i tací lidé. ()

Galerie (21)

Zajímavosti (5)

  • V každé scéně se objeví fialová barva. (ČSFD)
  • Když Elizabeth (Naomi Watts) v podzemních garážích nakládá do kufru svého auta zavazadla a dětskou autosedačku (čas 1:35:32), tak za ní v rohu stojí zaparkovaný automobil Škoda Octavia. (thomasnikrs)

Reklama

Reklama