Reklama

Reklama

VOD (1)

Conrad je dospělé dítě. Když mu bylo jedenáct let, rodiče se sbalili a odjeli na dvacet let do Paříže, zatímco starosti o Conrada nechali na personálu luxusního newyorského hotelu. Teď je Conradovi přes třicet a jeho život je plný známostí na jednu noc, alkoholu a fl ámování. Tomu je ale konec, když se jeho rodiče rozvedou a pravidelný přísun peněz skončí. Conrad se stěhuje ke svému nejlepšímu příteli Dylanovi a brzy se zamiluje do Beatrice. Jenže dívka jeho snů chodí právě s Dylanem. Podaří se mu získat pravou lásku a zároveň udržet přátelství? (Bontonfilm)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (53)

BMW12 

všechny recenze uživatele

Tady už od úplného začátku poznáte, že půjde o nudný film. I ta hudba co začne hrát, to je taková ta klasická hudba nudného filmu. Myslím si, že scénárista a režisér Peter Glanz chtěl hodně napodobit Woodyho Allena, ale to se mu vůbec nepovedlo. Bylo to mdlé a vlastně jediné pozitivum tohoto filmu je krásná Olivia Wilde. ()

bourec 

všechny recenze uživatele

Příšerně hnusná užvaněná nuda.Kdybych si na obalu nepřečetl jméno režiséra,tak věřim,že to naplácal brácha velkýho dicka Woodyho Allena.A v hlavní roli Olivia Vidle,tady navíc umělejší než jindy.Přesně ten typ ,kterej mě doslova irituje svym vzhledem.Film úplně vo hovně,nemožný je se zamyslet,pro koho může bejt takovej film zábavnej.Děs.20% ()

Reklama

nash. 

všechny recenze uživatele

Málokdy se mi stane, aby se mi důležité postavy příběhu zdály tak nezajímavé a nesympatické, že je mi jejich osud ukradený. Tady se to stalo. Možná tomu napomohla i utahaná nuda, která z příběhu nedokázala vykřesat jediný opravdu záživný moment. A to přesto, že nechybí nápady, občas špetka humoru či vydařený dialog, a je vidět také snaha o promyšlenou práci s obrazem i téměř neustálý dialog příběhu a filmového vyprávění s literaturou, ať už konkrétními díly nebo románovými pravidly. ()

chelseaman22 

všechny recenze uživatele

Vem si mne Olivie! Podmanivě fascinující týden uběhl jak voda. Stále stejná temně rudá kravata, uhrančivé oči slečny Olivie a jedno léty oprýskané Volvo. Fantastické, decentní a surrealistické dialogy prokládané podmanivým mihotáním řas božské Olivie hrající Vivaldiho Jaro. V ten moment bych zastavil čas a z plna hrdla dýchal tu vůni jara, jelikož co nevidět Olivie vstane a pohádce bude konec. 95% ()

Aljak 

všechny recenze uživatele

Láska je ako komunizmus. Síce veľkolepá myšlienka, ale v podstate nikdy tak úplne nefungovala... A veruže áno, väčšinou naozaj nefunguje. Nič proti takýmto intelektuálnym filmom, ale všetkého veľa škodí - a v tomto prípade to platí viacnásobne. Niektoré dialógy a myšlienky boli naozaj výborné a veľavravné, no celkovo ma tá pseudo-woodyallenovská atmosféra nenadchla - často tie sarkastické a ironické narážky pôsobili až príliš absurdne. A pritom postavy aj zápletka boli na veľmi dobrej úrovni, ale ten štýl mi pripadal naozaj až príliš silený. Väčšinou mám filmy s rozprávačom rád, no v tomto prípade mi prišiel viac na škodu ako úžitok. Tie melódie, ktoré sprevádzali príbeh mi tam fakt nesedeli, samozrejme s výnimkou Bachovej famóznej melódie Air on the G String. Nuž, ale celkový dojem viacmenej pod hranicou priemeru. ()

Galerie (17)

Zajímavosti (2)

  • Natáčelo se v New York City (New York, USA). (BMW12)

Reklama

Reklama