Reklama

Reklama

VOD (1)

Conrad je dospělé dítě. Když mu bylo jedenáct let, rodiče se sbalili a odjeli na dvacet let do Paříže, zatímco starosti o Conrada nechali na personálu luxusního newyorského hotelu. Teď je Conradovi přes třicet a jeho život je plný známostí na jednu noc, alkoholu a fl ámování. Tomu je ale konec, když se jeho rodiče rozvedou a pravidelný přísun peněz skončí. Conrad se stěhuje ke svému nejlepšímu příteli Dylanovi a brzy se zamiluje do Beatrice. Jenže dívka jeho snů chodí právě s Dylanem. Podaří se mu získat pravou lásku a zároveň udržet přátelství? (Bontonfilm)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (53)

kaylin 

všechny recenze uživatele

Romantické drama o tom, jak je těžké najít někoho, s kým byste si rozuměli, ale hlavně někoho, koho byste nechtěli jenom proto, jak vypadá, jenom na sex. Film, který se standardně patlá v žánrových klišé, ale chce být dramatický, chce ukázat, že to jde zajímavě, že to může být drama, ale bohužel to takové není a je to jen plácání, které opět ukazuje Olivii Wilde jen jako hezkou tvářičku. ()

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

film který se snaží si hrát na kdo ví jak sofistikovanou a vznešenou podívanou.Ve skutečnosti je to ovšem pouze roztahaná nuda,jejíž potenciál být solidním romantickým čímsi byl ubit hned v zárodku.Najde se sice pár světlejších momentů,ale celkový obraz to nezmění.Pokud si budu něco z tohoto filmu pamatovat,pak absolutně uhrančivou Olivii Wilde...ale s ní to mám takhle u každého filmu...40% ()

Reklama

kingik 

všechny recenze uživatele

Byla doba, kdy bohatý Conrad nevěděl co s penězi. To skončilo, když mu jeho rodiče pro jeho nepřístojný postoj k životu zatrhli finanční zdroje. V takovém krizovém období je nejlepší náplastí láska. Ta se dostaví v podobě krasavice s tváří Olivie Wilde. Už úvod tohoto podivně instruovaného filmu, který kombinuje hned několik žánrových odnoží, nevěstil nic světoborného. Divák je vpraven do ospalého tempa, které korunuje debilní hudební doprovod, přičemž film si pohrává s poetikou a rád dodá jeden "sofistikovaný" dialog za druhým. Jasonu Batemanovi má být kolem třiceti, vypadá na padesát. Už to, že nad ním v jeho věku určitým způsobem rozhodují rodiče, je doslova příšerné. Nejhorší ale je, že celý film se nezmůže vůbec na nic. Nepřijde s jedinou scénou, která by nějak bavila, nedostaví se žádný zajímavý nápad. Film osciluje mezi romancí lidí neurčitého věku a (b)análním sociálním dramatem, jenže obojí si vzájemně natolik překáží, že je to jen napěchováno nudou k prasknutí. Musíte se prokousat nudnými scénami, ve kterých se jen žvaní, klábosí a chodí podzimním městem od ničeho k ničemu. Vydržet takovou píčovinu dalo práci. Film se mnohdy jevil delší než byl. Klidně by mohl ve své zdlouhavosti konkurovat všem tříhodinovým eposům. Akorát tedy, že si až tak moc rád hrál na ukrutně, úplně nejvíc zamyšlený film, který by rád sdělil nějakou ukrutně inteligentní myšlenku, akorát nevěděl, jak to ukrutně provést, aby mu divák předčasně ukrutně nepošel přeukrutnou nudou. Je s podivem, proč na film kývl Jason Bateman a Olivia Wilde .Žádný komerční a umělecký úspěch z toho nekoukal. A tak jsem alespoň vděčný, že v něm právě Olivia hraje, je to jediný důvod ke zhlédnutí filmu. Kdo u něj neusne, je králem filmové nezábavy. 2/10 ()

castor 

všechny recenze uživatele

Neuvěřitelně lehce proplouvá životem, je mu čtyřicet, rodiče ho dotují, užívá si večírků, návštěv galerií, koncertů a dámské společnosti. Nemusel se starat o nic z reálného života. Teď tenhle narcista, těžký alergik a příšerný spisovatel dojel, respektive ho rodina odstřihla. A jeho život je ve skutečnosti zoufale prázdný. A pro diváka je tahle půldruhá hodinka docela zbytečná. Tvůrci na malém prostoru netuší, co vlastně chtějí vyprávět. Pár slušných momentů nakonec vysvitne, ale ve výsledku tu máme sice vznešeně (sofistikovaně) se tvářící látku, ale uvnitř utahanou, nudnou a nijak přínosnou. Woody Allenem bych se tu neoháněl, ten je povětšinou sázkou na jistotu v podobě precizně napsaných dialogů a mile absurdních situací, Glanzovo dítko se jen plácá okolo poloprázdných ambicí. Jason Bateman nestrhne, zájem o jeho postavu chybí, Olivia Wilde už poněkolikáté selhala v čichu na kvalitní role (stejně jako v případě kousků Lidé jako my, Kovbojové a vetřelci, On the Inside nebo Kouzelníci). S takovou jí budeme brát skutečně jen jako tu s úžasnýma očima. ()

Aljak 

všechny recenze uživatele

Láska je ako komunizmus. Síce veľkolepá myšlienka, ale v podstate nikdy tak úplne nefungovala... A veruže áno, väčšinou naozaj nefunguje. Nič proti takýmto intelektuálnym filmom, ale všetkého veľa škodí - a v tomto prípade to platí viacnásobne. Niektoré dialógy a myšlienky boli naozaj výborné a veľavravné, no celkovo ma tá pseudo-woodyallenovská atmosféra nenadchla - často tie sarkastické a ironické narážky pôsobili až príliš absurdne. A pritom postavy aj zápletka boli na veľmi dobrej úrovni, ale ten štýl mi pripadal naozaj až príliš silený. Väčšinou mám filmy s rozprávačom rád, no v tomto prípade mi prišiel viac na škodu ako úžitok. Tie melódie, ktoré sprevádzali príbeh mi tam fakt nesedeli, samozrejme s výnimkou Bachovej famóznej melódie Air on the G String. Nuž, ale celkový dojem viacmenej pod hranicou priemeru. ()

Galerie (17)

Zajímavosti (2)

  • Natáčelo se v New York City (New York, USA). (BMW12)

Reklama

Reklama