Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

V Lugaši je opět ukraden legendární diamant, Růžový panter. Místní vláda znovu povolává na pomoc muže, který je jediný schopný klenot najít - komisaře Clouseaua. Clouseau má však podezření, že za krádeží je Charles Litton, se kterým se už několikrát ohledně krádeže tohoto klenotu setkal, a tak se vydává do Londýna. Brzy však pochopí, že cestě do zkorumpovaného státu se nevyhne, a tak nasedne do letadla, které se však ztratí kdesi nad mořem. Zdá se, k velké radosti komisaře Dreyfuse, že tentokrát je s legendárním komisařem Clouseauem konec. Zvědavá reportérka Jouvetová se však s jeho zmizením nehodlá smířit a snaží se odhalit, co se s potrhlým komisařem skutečně stalo. Při svém pátrání však naráží na neochotu o události mluvit. Nikdo, včetně bossů mafie, jí není ochoten nic říci. A tak nezbývá věřit, že Clouseau nezemřel, ale že opět vyčkává, aby se v pravý čas mohl kdesi, k hrůze komisaře Dreyfuse, objevit. (TV Prima)

(více)

Recenze (119)

OG_Swifty 

všechny recenze uživatele

Po předčasný smrti Petera Sellerse přišel Edwards s geniálním nápadem o natočení filmu, věnovanému Sellersovi, z čistě archivních a nepoužitých záběrů z předchozích filmů, což si během svého života Sellers nepřál. Výsledkem tedy byl komerční a kritický propadák spolu s žalobou na tvůrce filmu. Co se filmu týče, těch pár vyškrtnutých scén převratných nebylo (výjimkou je snad jen scénka z hotelu v Anglii), opakování scén z předchozích filmů zbytečné a nový materiál se starým Nivenem a hnusnou (a starou) Capucine trapný. Pocta Sellersovi / Clouseauovi se dala udělat jinak, líp - třeba nějakým dokumentem, ale určitě ne žádným neúspěšným obchodním plánem o novým celovečeráku. ()

waits 

všechny recenze uživatele

Dnes by asi Edwards místo přípravy podivně splácaného filmu připravil na youtube jednotlivé skeče z první části filmu, které jsou maximálně clouseauovské a působí trochu jako podklad na variace příhod Mr. Beana nebo rovnou jako odkaz na rané grotesky (Clouseau ve výtahu, Clouseau v taxíku) a splnují nejvyšší standardy Růžového partnera. Vůbec nejsou špatné vstupy Herberta Loma a pokud se Edwards už rozhodnul pustit se do natáčení, mohl zkusit postavit zbytek filmu na něm. Zvolená forma s reportérkou a záběry ze starších snímků působí únavně a nemá valný smysl. První půlka čtyři, druhá jedna. ()

Reklama

Sarkastic 

všechny recenze uživatele

No, přestože jsem přemýšlel nad komentářem uživatele MarekT, stejně tento film budu brát když ne jako poctu, tak alespoň jako vcelku důstojné rozloučení s Peterem Sellersem. V první půlce je to docela solidní zábava a nenudil jsem se u ní, v půli druhé mě ovšem pobavily pouze výstupy Herberta Loma, a to bylo asi tak vše. Ve výsledku bych to viděl na průměr. ()

MM11 

všechny recenze uživatele

Tendenční splácanina okatě nevkusně využívající už díky osudu nevratnou proslulost geniálního Petera Sellerse. Použité scény s Clouseauem působí mírně křečovitě (aby ne, když nemají prakticky žádnou souvislost) a nová výplň je vatou bez výpovědní hodnoty. Chybí totiž Sellers, což je přece hlavní postava. Věnování filmu zesnulému herci považuji za velikou troufalost... ()

Dreadd 

všechny recenze uživatele

Pokud nezjistím, že tvůrci pouze rejžovali, jedná se o sympatickou tečku (a místy i vtipnou a velmi podobnou prvním dílům) za celou panterovskou sérií s Peterem Sellersem (kterou jsem ještě poměrně nedávno neznal a která mě přiměla přehodnotit názor na pochybnou snahu oživit Clouseaua se Stevem Martinem). Stěžovat si na nesourodost vyprávění ve filmu vzniklém z nepoužitých scén v pěti předchozím filmech je dosti nemístné. ()

Galerie (49)

Zajímavosti (9)

  • Film byl věnován (a je vlastně celý jeho vzpomínkou) Peteru Sellersovi. Doslovně zní věnování v českém překladu takto: „Věnováno Peterovi, jedinému pravému inspektorovi Clouseauovi.“ (mar48)
  • Jediný díl, ve kterém můžeme spatřit manžellku inspektora Charlese Dreyfuse (Herbert Lom). Paní Dreyfusová (Madlena Nedeva) je zmíněna již v prvním Růžovém panterovi (1963), kdy jí odmítne manžel přijmout na telefonu. (doktofaust)
  • Víceméně celou třetinu filmu tvoří nepovedené a do té doby nepoužité záběry, vzniklé při natáčení filmu Růžový panter znovu zasahuje (1976). Všechny další důležité sekvence nového filmu tvoří flashbacky do minulosti, které byly samozřejmě převzaty z původních úspěšných filmů. [Zdroj: Zdeněk Bauer – kniha Herbert Lom, nejslavnější český herec na světě] (mar48)

Reklama

Reklama