Režie:
Richard LevineHudba:
Jeanine TesoriHrají:
Liev Schreiber, Carla Gugino, Helen Hunt, Eddie Izzard, Ezra Miller, Brian Dennehy, David Harbour, Cassidy Gard, Bianca Giancoli, Chris Beetem, Tilky Jones (více)Obsahy(2)
Komedie o newyorském páru středního věku (Liev Schreiber, Helen Huntová), jenž prochází milostnou krizí. Ned (Liev Schreiber) se potýká s krizí středního věku. Pracuje jako scénárista na jedné šokující polo-pornografické televizní show, což ho ani trochu neuspokojuje. Jeho patnáctiletý syn mu právě oznámil, že je gay a druhý, jedenáctiletý má pro změnu téměř ze všeho strach. Jeho žena Jeannie (Helen Huntová) nastěhuje k nim domů do New Yorku svého nemocného a zahořklého otce (Brian Dennehy) z Detroitu, čímž atmosféra v jejich již tak napjatém vztahu ještě více zhoustne. A navíc Neda začne svádět jeho sexy kolegyně... (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (36)
Možná by to byl dobrý příběh, kdyby byl vyprávěn úplně jinak, než ve skutečnosti byl. Každopádně to není snadný téma. Manželství v krizi a do toho zjištění, že jejich syn je teplej opravdu není snadný příběh na zpracování a tady mě to mrzelo dvakrát tolik, protože Liev Schreiber a Helen Hunt jsou herci, které ve filmu vídám velice rád. ()
Situace s teplým šéfem, který je místy pes a místy kamarád, nebo soužití s těžce nemocným tátou/tchánem by si zasloužily víc prostoru a film na nich mohl stát a skvěle fungovat. Témat je ale mnohem a mnohem víc, jenže je na ně pouze 89 minut. Syna a manželku bych klidně odkázal na druhou (až třetí) kolej. Pro televizi ale jinak docela fajnový film s pár zajímavými zápletkami a osudy. ()
klasické rodinné trable jeden syn je gay, druhý hraje na housle, do toho všeho se přistěhuje starý otec který je zarputily, nemá rád lidi, sice vše do sebe nějak zapadalo, ale už od začátku film ztrácí dech, a pak film plyne velmi pomalu, a vlastně je to jen průměrný film, který prostě ničím nic moc nenadchne, bohužel. ()
Příběh to byl nadmíru dobrý, jenže vyprávěný odjinud, z jiné galaxie. Námět si zasloužil evropské vidění filmu, španělskou rozvernost, francouzský šarm, severskou depresivnost, ale ne americké nicnedělání. Helen Hunt zde byla jen mírně hysterickou stárnoucí ženou, Ezra Miller bohužel nebyl charismatický Kevin, ale unylý gay, takže si o něm nikdo nemusel promluvit, jak se toho kdysi dožadovali Britové. A Brian Dennehy, to bývalé charismatické chlapisko, které mohlo roztřískat skálu pouhým pohledem, zde představoval chrchlajícího dědka nad hrobem a na invalidním vozíku. Tvůrci dostali všechny ingredience potřebné k namíchání Bloody Mary, vetkli je správně do sklenice, promíchali a vyšla jim obyčejná voda. A určitě ani sami netuší, jak se to mohlo stát. ()
Nejdřív mě ubíjel pomalejší rozjezd, ale když si to tak vezmu, tak asi moc jinak seznámení s postavami zrealizovat nešlo. A ono seznámení byla nutnost, aby divák poté chápal, proč se aktéři chovají, tak jak se chovají. Sledujeme osudy členů rodiny, kde každý má své problémy a snaží se s nimi vypořádat, ať už se to daří hůře či lépe. Herecky mě přesvědčil hlavně Liev Schreiber, ale dá se říct, že všichni odvedli svůj díl práce, jenž přispěl k nakonec slušnému celku. Protože ve finále to opravdu tak nějak zaklapne a člověk uvěří, že tohle je reálný příběh ze života. 70 % Oblíbená část- Schreiberův výlev na poradě ()
Reklama