Režie:
Richard LevineHudba:
Jeanine TesoriHrají:
Liev Schreiber, Carla Gugino, Helen Hunt, Eddie Izzard, Ezra Miller, Brian Dennehy, David Harbour, Cassidy Gard, Bianca Giancoli, Chris Beetem, Tilky Jones (více)Obsahy(2)
Komedie o newyorském páru středního věku (Liev Schreiber, Helen Huntová), jenž prochází milostnou krizí. Ned (Liev Schreiber) se potýká s krizí středního věku. Pracuje jako scénárista na jedné šokující polo-pornografické televizní show, což ho ani trochu neuspokojuje. Jeho patnáctiletý syn mu právě oznámil, že je gay a druhý, jedenáctiletý má pro změnu téměř ze všeho strach. Jeho žena Jeannie (Helen Huntová) nastěhuje k nim domů do New Yorku svého nemocného a zahořklého otce (Brian Dennehy) z Detroitu, čímž atmosféra v jejich již tak napjatém vztahu ještě více zhoustne. A navíc Neda začne svádět jeho sexy kolegyně... (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (36)
Příběh to byl nadmíru dobrý, jenže vyprávěný odjinud, z jiné galaxie. Námět si zasloužil evropské vidění filmu, španělskou rozvernost, francouzský šarm, severskou depresivnost, ale ne americké nicnedělání. Helen Hunt zde byla jen mírně hysterickou stárnoucí ženou, Ezra Miller bohužel nebyl charismatický Kevin, ale unylý gay, takže si o něm nikdo nemusel promluvit, jak se toho kdysi dožadovali Britové. A Brian Dennehy, to bývalé charismatické chlapisko, které mohlo roztřískat skálu pouhým pohledem, zde představoval chrchlajícího dědka nad hrobem a na invalidním vozíku. Tvůrci dostali všechny ingredience potřebné k namíchání Bloody Mary, vetkli je správně do sklenice, promíchali a vyšla jim obyčejná voda. A určitě ani sami netuší, jak se to mohlo stát. ()
Situace s teplým šéfem, který je místy pes a místy kamarád, nebo soužití s těžce nemocným tátou/tchánem by si zasloužily víc prostoru a film na nich mohl stát a skvěle fungovat. Témat je ale mnohem a mnohem víc, jenže je na ně pouze 89 minut. Syna a manželku bych klidně odkázal na druhou (až třetí) kolej. Pro televizi ale jinak docela fajnový film s pár zajímavými zápletkami a osudy. ()
Syn je gay, starý otec zomiera, otec prechádza mužskou menopauzou, jeho žena plače, trpí a utiera a divák pri tom neveriacky krúti hlavou. Toto sa skutočne niekde deje? Príbeh "zo života" má od života poriadne ďaleko a v polohách, kde by o živote mohol byť (vzťah starý otec/jeho dcéra) zúfalo zlyháva. Slabé 3*. ()
Nejdřív mě ubíjel pomalejší rozjezd, ale když si to tak vezmu, tak asi moc jinak seznámení s postavami zrealizovat nešlo. A ono seznámení byla nutnost, aby divák poté chápal, proč se aktéři chovají, tak jak se chovají. Sledujeme osudy členů rodiny, kde každý má své problémy a snaží se s nimi vypořádat, ať už se to daří hůře či lépe. Herecky mě přesvědčil hlavně Liev Schreiber, ale dá se říct, že všichni odvedli svůj díl práce, jenž přispěl k nakonec slušnému celku. Protože ve finále to opravdu tak nějak zaklapne a člověk uvěří, že tohle je reálný příběh ze života. 70 % Oblíbená část- Schreiberův výlev na poradě ()
Někdy je těžké zařadit film do toho správného šuplíčku - no tady to očividně nevyšlo, protože Every Day není drama a už vůbec ne komedie, právě naopak. Je to film, kde se vlastně nic moc nestane a my jako voyeři nakoukneme do jedné rodiny, která běží v zaběhlém režimu, jehož poklid naruší příchod nerudného dědy, který má své nejlepší časy za sebou. Zajímavá je ústřední dvojice Schreiber-Huntová, kteří k sobě tak nějak patří i nepatří a myslím docela dobře vystihují fungující, leč ne úplně vášnivý manželský pár. A celé to pak skončí stejně, jako to začalo - nenápadně, do ztracena... ()
Reklama