Reklama

Reklama

Režisér Hideo Nakata, kterého proslavily horory KRUH a TEMNÉ VODY, se tentokrát pustil do psychologického dramatu z internetového prostředí. William (Aaron Johnson) je na první pohled sympatický a přátelský mladík, jenž založí internetovou místnost. Na scénu přicházejí Emily (Hannah Murray), Eva (Imogen Poots), Jim (Matthew Beard) a Mo (Daniel Kaluuya). Každý z nich se potýká s různými problémy a hledají únik ve virtuálním světě. Když se Jim vyzpovídá ze svých problémů a přizná, že je na antidepresivech, William si začne s jeho životem pohrávat stejně jako s ostatními. Virtuální svět se postupně mění v krutou realitu. (VittaBella)

(více)

Recenze (37)

heyda 

všechny recenze uživatele

Odpad ani náhodou. To se tu zas nějací primitivečkové musí zviditelňovat. Minimálně nápad, který je dnes asi nejvíce aktuální a to sociální sítě, se musí pochválit. A mě osobně se líbil i vizuál. Co je ale horší, to je výběr herců a nesmyslně napsaný postavy. Chápu, že je všude kolem nás spousta nešťastných lidí a mnozí se uchylují k životu pouze na netu, ale tohle bylo až příliš křečovitý a nepravděpodobný. Trochu mě zklamalo napětí, které bych si představoval tísnivější a určitě by nebylo na škodu natočit i pár krvavých scén. Horor to není ani prvky thrilleru to nemá, to už vám tu všichni vykecali. Je to psychologické drama, nic víc nic míň. Takže za velmi zajímavý originální nápad a skvělý vizuál dávám 2 hvězdičky. Nicméně dost mě mrzí nevyužitý obsahový potenciál. 45% ()

oveckaoa odpad!

všechny recenze uživatele

Neskutečná píčovina. Psychologické filmy mě nevadí ale musí být o něčem toto je o velkém hovně. Parta 5 kreténu (z nichž jeden vypadá jak Vladko Dobrobvodský :-) jeden sebou nosí mrtvou rybku a diví se že je mrtvá :-) jeden má rád 11 leté holčičky :-) a 2 ženské co dělají chytré přitom obě dohromady mají Iq menší než saranče :-) založí chatovací skupinu kde si kecají o svých problémech. Jelikož režisér zhruba po hodině pochopí že ty jejich kecy už nudí vymyslí si myšlenku že by mohl jeden z nich chtít spáchat sebevraždu. Na konec ji nespáchá což je škoda a místo toho se zabije jeden týpek co tu skupinu vede. Hideo Nakata jednou možná že natočil parádní Kruh ale tohole no potěš. P.s. kdesi jsem četl popis cituji že tento film je něco mezi Kostkou a Disturbií ale kdeže :-) tento film je něco mezi hovnem a sračkou. ()

Reklama

Pilda17 

všechny recenze uživatele

Chatroom není špatný svojí myšlenkou a tím, co nám chtěl režisér sdělit. Jako celek bych film nenazýval jako horor, ale spíše jako drama/thriller. V tomto snímku jde o realitu, která je bohužel i tak krutá a i přes internet se dá kde kdo ovlivnit. Chatroom naráží na mládež, která tráví více času na internetu (chaty a podobný vymoženosti), než venku a chovají se jinak než normální lidi. Film neoslní svým zpracováním, dějem a ani ničím jiným, ale pointu má dobrou a já si z ní něco málo odnesl. Pro lidi kteří jsou hodně ovlivněny internetem doporučuji, aby se podívali právě na Chatroom a vzali si z něj nějaké ponaučení... 6/10 = 60% ()

ricci.s odpad!

všechny recenze uživatele

Úplne súhlasím s užívateľom LIVINGDEAD. A to som poriadne prekvapený, lebo sa to nestáva často, ale tentokrát má na 100% pravdu. Mal som vážne psychické a fyzické problémy toto dopozerať a po hodine trápenia som si to aj ja musel pustiť zrýchlene. A nielen, že to nie je horor ani thriller, nie je to dokonca ani dráma, pretože drámy by mali mať aspoň minimálny emocionálny dopad na diváka. Toto nemalo nič, akurát myšlienku, aký je internet nebezpečný, ale o tom viem aj bez pozretia tohto filmu. Bolo to ináč strašne predimenzované a chaoticky nakrútené, takýto scenár a strih mi vôbec nevyhovujú. ()

uiu 

všechny recenze uživatele

V prvé řadě - Nejedná se o horor!!! Je to jen na nervy hrající thriller se skupinkou teenagerů, kteří se schází v chatovací místnosti, která je znázorněna opravdu zajímavým způsobem stejně jako celý chat a jeho průběh. Konec je sice slabší, ale nápad skvělý. Kdo někdy chodil na xchat a jiné chaty, tak se v tom úplně uvidí :) ()

Galerie (21)

Reklama

Reklama