Režie:
Roar UthaugKamera:
George RichmondHudba:
Tom HolkenborgHrají:
Alicia Vikander, Walton Goggins, Dominic West, Daniel Wu, Kristin Scott Thomas, Derek Jacobi, Hannah John-Kamen, Alexandre Willaume, Nick Frost, Josef Altin (více)VOD (3)
Obsahy(2)
Laře Croft (Alicia Vikander) je 21 let a právě zdědila obrovské obchodní impérium. Její otec, bohatý šlechtic a známý dobrodruh, Lord Richard Croft (Dominic West), zmizel beze stopy před sedmi lety, když byla ještě dítě. Od té doby se marně snaží najít nějaký smysl svého života. Když si přečte záhadný vzkaz, který jí otec zanechal, rozhodne se opustit Londýn a vyrazit do neznáma, aby přišla na to, co se jejímu otci doopravdy stalo. Vydá se po jeho stopách hledat legendární hrobku na mýtickém ostrově někde poblíž japonského pobřeží. Tato mise ale nebude jednoduchá – už jen dostat se na záhadný ostrov stojí Laru velké úsilí. Loď, která ji měla dopravit na pevninu ztroskotá v silné bouři a Lara se ocitá sama uprostřed neznáma, vybavená jen ostrým nožem, pevnou vírou a vlastní tvrdohlavostí. Pokud se jí podaří překonat své vlastní limity a přežít toto nebezpečné dobrodružství, stane se z ní skutečný Tomb Raider. (Forum Film CZ)
(více)Diskuze
Jasný no, ale já to myslel celkově, i ten covid samotný, že jako doufám, že to celé co nejdřív skončí, abych mohl začít zas normálně chodit do školy, páč tohle je strašný, být celou dobu doma, což by mi sice nevadilo, ale ta představa, že se ti posere integrovaný zvuk v kompu a furt nemáš opravenou telku, je prostě hrozná.
Jo vlastně, no jo, už ztrácím pojem o čase. Doufám, že ta komedie co nejdřív skončí.
na příspěvěk reagoval Yoshitsune
Je neděle, v neděli se odpočívá a bude to v pondělí, tak jako každé pondělí.
na příspěvěk reagoval CarnTheNunya
Uživatel CarnTheNunya smazal svůj příspěvek.
No, podle všeho Prometheus69 je případ, ale dle všeho se léčí doma a neni nebezpečný okolí, jen dělá téhle stránce špatné jméno.
na příspěvěk reagoval CarnTheNunya, CarnTheNunya
Takže další sračka... Už si ani nepamatuju o čem byla dvojka. Ale, trojka byla velký propadák... Jooo! Dvojka byla z kamem mudrců! -_- Hmm... Tak to by mě zajímalo, jak chtějí jako spojit nesmrtelné rytíře a Bouřouvou schránku ? Že se vůbec tím zaobírám. Když jednička je založena na mapě k něčemu, co chtělo být pohřbeno. Tak k tomu udělali mapu a hromady píčovin okolo, jako jsou hádanky a malomocná brána. -_- Ano, taky mě napadlo že už tehdy tam mohla mít Trinity svojeho agenta a ten nakreslil tu mapu. Ale, kdo by proboha dělal bránu která se hned rozpadne po otevření a komory z hádankami které jsou vyřešit například správnou barvou.? -_+
na příspěvěk reagoval CarnTheNunya
Uživatel Prometheus69 smazal svůj příspěvek.
Tak právě v zastavárně je dostala ty bouchačky... Jen se bojím, aby to nebyl jen odkaz na původní filmovou sérii. -_- Né, určitě z toho udělají TOMB RAMBO
Bohužel... Ale, třeba zakročí Corona. :)
Uživatel Prometheus69 smazal svůj příspěvek.
Ono to tu snad někoho potěšilo? Fanoušky? Tohodle? -_-
to sou útoční pušky
Stačilo vzít hru, překlopit do filmu a hlavně nevymejšlet krávoviny jako ježdění na kole nebo přitroublá zstavárna. Taky nechápu, proč Lara tvrdošíjně trvá na luku a šípu, když maj všichni samopal. Ve hře jsem ho používal pouze na útoky ze zálohy.
na příspěvěk reagoval Prometheus69, Prometheus69
Ano samozřejmě ve střílečkách je teoreticky možné AI obtížností modifikovat, třeba může víc kempit, mít přesnější střelbu atd... ale pořád platí co jsem říkal obtížnost je většinou jen o změně poškození ...
Far Cry 1 na najťažšej obtiažnosti je jedna z najťažších hier čo som v živote hral. Dokonca som sa behom hry pristihoval, že ma to až nebaví prechádzať 2 hodiny jednu posratú pasáž z jedného kola. Jednoducho hrozne ťažká hra podľa mňa. Far Cry 2 som nevládal ani dohrať, pretože to bola tak brutálna sračka, že ľutujem každého centu z tých 10 eur ktoré som za ňu dal.
S tou AI máš pravdu, jen bych si dovolil ale zmínit že Far Cry 1 a 2 mají dobrou. Ve dvojce hodně dobrou, protože i na tu nejlehčí obtížnost je jistá šance že tě zabijí, teda pokud už jsi hrál hodně stříleček a na nejtěžší, tak to ne, to už tě asi nedostanou, ale mne občas jo.
na příspěvěk reagoval Paulie88
Obtížnosti her jsou hodně diskutabilní ... Záleží hodně na žánru a problém je že většinou vyšší obtížnost jen znamená nerealistický nesmysl ... - u strategií třeba typu Total War na nejtěžší obtížnost máte třeba postihy k diplomacii, míň peněz , víc se Vám budou bouřit obyvatelé atd... kdežto počítač má přesný opak, ale vůbec to není třeba o tom, že by byl počítač chytřejší a dělal lepší tahy a choval se líp v bitvách , AI je pořád stejně tupá na jakoukoliv obtížnost...
U stříleček taky vždy pochybuju o nějaké chytrosti AI i když se tím někdy vývojáři chlubí a tak většinou větší otížnost znamená jen to, že vy dáváte menší poškození a větší dostáváte....
A taky si myslím, že starší hry jsou obecně těžší než ty novější.
Třeba zmiňované první Far Cry na realistickou tak to je hodně velkej masakr :D , takovej Doom starej to samý apod...
Kdežto třeba Zaklínače 3 i když je to RPG tak na tu nejtěžší obtížnost co to jde, jsem to prošel jak nůž máslem ...
na příspěvěk reagoval CarnTheNunya
jak mám vědět, že ty něco víš ? Mysli piškot, mysli. A než vypustím nějakou věc, takhle do světa, tak si to ověřím, že to tak je. Nemůžeš takhle lhát, to je špatný, lhát můžeš jenom o některých věcech a o některých zase ne.
Hrál jsem jedničku, dvojku (tu nevím jestli jsem dohrál), trojku, čtverku jsem nedohrál, primeval mě přestal bavit po třech hodinách a vydržel jsem asi 6 hodin nakonec.
Tak já se ale už moc o ty nový hry nezajímám. Jak mám teda vědět že vyšlo nějaký DLC které přidává Sňapmapu nové funkce?
na příspěvěk reagoval Yoshitsune
teď sou všechny DLC zdarma a a né nemusel si za to platiti ani předem, jelikož tohle vydali zdarma, společně s patchem a to už je hoooooodně dlouho, nějak začátkem roku 2017. Takže nešiř fake news.
na příspěvěk reagoval CarnTheNunya
Tak jo, dobře, jde tam to samý co ve starém, ale v tom novém na to musíš mít DLC (je jedno zda je zdarma a nebo ne).
na příspěvěk reagoval Yoshitsune
to je pravda..........v novém Doomu, to tam kromě jiných hráčů, můžeš přidat i ty, což je rozhodně super. https://www.youtube.com/watch?v=psYdyriAfXk je to fakt super
na příspěvěk reagoval CarnTheNunya
Uznávám, že tam lidi mohou třeba vytvářet nějaké šílenosti, ale nic převratného.
Prostě si myslím že starý Doom je lepší kvůli tomu že tam lidi mohou vytvářet šílenosti, ale to v tom novém moc nejde.
Nope! Do starého si můžeš přidávat mapy s vlastními skiny, to je něco co v novém Doomu nenajdeš.
na příspěvěk reagoval Yoshitsune
ale takový Doom je taky koridorovka, ale má odbočky, skryté věci, a o tom to je, jít na to pomalu.
že se víc snažíš, když děláš nějakou stealth misi, o to víc tě to nutí prozkoumat svět (pokuď je to otevřený svět) a i u toho CoD se musíš do toho víc ponořit. I když je pravda, že CoD sem hrál někde u toho Kevina Spaceyho, tak co já vim o CoD .
Jak říkám, u některých her těžší obtížnost znamená jen, že protivníci jsou nerealisticky silnější a ty zase slabší. Což kolikrát ubírá na zážitku ze hry.
Nevím v čem tě hraní na nejtěžší obtížnost v životě vycvičí. Podle mě v některých případech je to hlavně o tom pohonit si svoje ego, že to dokážu zahrát i na těžší obtížnost.
Ale jako je hodně her co hraju na těžkou, ale do té nejtěžší obtížnosti většinou ani nejdu. Třeba u Crysis by mi to akorát zkazilo zážitek, že mám super oblek, když bych byl slabší než jakéjkoliv voják.
na příspěvěk reagoval Yoshitsune
taky ve tvém věku sem taky řešil úplně jiné věci a měl sem rád jiné věci, a teď je to zase jiný.
Jako myslím že jsem jednou dorhál první level Far Cry 1 na realistickou, ale to je asi tak vše. Far Cry 2 mám rozehranou, pořád jsem ještě nedohrál první akt a ani si nepamatuji na jakou obtížnost jsem to hrál.
na příspěvěk reagoval Yoshitsune, dragon94
Tak já prostě nejsem na takový ty akční hry kde máš pouze singleplayer a multiplayer buď není a nebo nefunguje. A navíc teď nic moc nehraji. Já teď většinou hraju jen osu.
na příspěvěk reagoval Yoshitsune
ale asi nejvíc mně mrzí, že po dohrání nového GoW žádná taková trofej nepadla a to sem sundali i ty Valkýry. Jaké to zklamání.
Záleží co hraješ. U některých příběhových her může být těžší obtížnost spíše naobtíž, protože zbytečně odvádí pozornost od příběhu. Ale obvykle to takové hry i sami napíšou, že těžší obtížnost má uměle navýšené schopnosti nepřátel a ty tvoje zhoršené. Zároveň však dává vědět, že obtížnost normální je taková jaká by hra měla být. V takových případech obvykle volím normální.Obzvlášť pokud je to hra co trvá déle než 30 hodin.
na příspěvěk reagoval Yoshitsune
vždycky hraju jenom na hard nebo výší obtížnost. Obtížnost normal a easy je pro pussy.
na příspěvěk reagoval dragon94
Nejlehčí jo? :D Tu používám maximálně u nějakých těžkých tahovek nebo strategií ve stylu Xcom, ale i ten jsem myslím hrál na střední obtížnost.
Ale měl jsem tu hru zpirátěnou. :D Teď už jsem ji dávno smazal, hru jsem dohrál na nejlehčí obtížnost, to mi stačí, ono to bylo i tak dost hardcore.
na příspěvěk reagoval dragon94, Yoshitsune
Já hrál Call of Duty: Modern Warfare s anglickými titulky a anglickým dabingem.
na příspěvěk reagoval Yoshitsune
a hezky české titulky, anglický dabing. A po čase, anglické titulky, anglický dabing. A časem budeš umět anglicky úplně perfektně.
na příspěvěk reagoval CarnTheNunya
U hodně her není česká lokalizace a ani být nemusí, kdyžtak někdo stvoří amatérský překlad (já to ovšem nepotřebuji, hru si klidně zahraji v AJ).
na příspěvěk reagoval Yoshitsune
Že na tom není nic špatného jsem rozhodně neříkal. Říkal jsem jen, že to není vyloženě zlý. A po té větě jsem vypsal asi tak 5 věcí co je na tom fakt špatně. A taky jsem psal, že jsem to dohrál se silným sebezapřením. Tekže jsem rozhodně nepsal, že na té hře není nic špatného.