Reklama

Reklama

Titanic II

  • Česko Titanic - historie se opakuje (více)
Trailer

Obsahy(1)

Představte si, že o 100 let později po havárii slavného Titanicu vyplouvá jeho přímá kopie a co dramatického jej čeká? Bude to stejný osud? Opravdu nelze zabránit tomu, aby se historie opakovala? (ČSFD)

Videa (1)

Trailer

Recenze (201)

figliar odpad!

všechny recenze uživatele

Čím začať? Film som si kúpil, lebo bol vo výpredaji za 10 CZK. Druhý krát by som tak veľa za neho nedal. Príšerne napísaný scenár, úbohé herecké výkony a debilný dej sú len špičkou ľadovca tohto ,,majstrovského dielka". Vo filme sa nerozlišoval deň či noc, fyzikálne zákony či zákon gravitácie. Vybuchujúce vlny, stupídne dialógy, superhrdinský tatko, nesmrteľná sestrička, pokojne vyzerajúci ľudia bojujúci o záchranu života... Takto by som mohol ešte pokračovať. Nechápem vznik tohto filmu. Či z recesie, či z komerčných dôvodov, kvôli stávke... Fakt netuším. Je mi jasné, prečo pán režisér obsadil sám seba do hlavnej úlohy. A ako vidím, nebolo to po prvý raz. Na záver rada pre všetkých : z ďaleka sa vyhýbajte tomuto filmu!!! ()

dainio odpad!

všechny recenze uživatele

Takhlens....zkouknout se to, jakože "dá". To je ale všechno. Prvoplánový záměr, zaujmout a navnadit diváky názvem titulu, je více než jasný. Herci (pokud se to tak, dá vůbec nazvat) si zřejmě chtěli okusit, teatrálnost a krkolomnost na 110 %. Tipoval bych, že většina z nich má maximálně zkušenosti, z "mini-štěků" v laciných trapárnách, které jdou okamžitě na DVD. Následně jsou prodávany za klasickou cenu 49 Kč či zdarma k rozebrání na nějakých reklamních kampaních, jistých firem s výrobky, pro své věrné zákazníky, čili důchodce. Shlédnutí tohoto braku lze srovnat s konzumací nevalného gothajského salámu. Tzn. požít - vyprázdnit. Divák, je celou stopáži znuděn. Poslední kapkou do hrobu, je množství trapných počítačových efektů, jakoby stvořených od nějakého maniaka, sedícím před PC, pojídajíc koblihu a "mastícím" lecjaký video-software. Jinak si to nelze vysvětlit. Některé záběry se dokonce opakují. Scény "uvnitř" jsou evidetně natáčeny v nějakém obchodním centru alá Tesco. No prostě hrůza ! Trapné, blbé, nudné, děsné -- zkrátka Asylum. ()

Reklama

BoncheR

všechny recenze uživatele

Myslím, že je celkom scestné hodnotiť. Ja som to v podstate ani nepozeral, ale už len upútavka v telke mi stačila. Už len to ako lacne to je spravené hovorí za všetko! Vôbec ma neprekvapuje že JOJka má krízu. Veď keď púšťa takéto hovadiny v SOBOTU VEČER (t.j. hlavný vysielací čas) tak nič iné ani nemôže čakať. Ľudia sú blbí ale že by až tak aby toto pozerali... tomu normálne nechcem uveriť. ()

Orlau32 

všechny recenze uživatele

To bylo tak hloupé, že se to ani nedá komentovat. Typická americká ptákovina. Jen se divím, že Shane Van Dyka hanba nefackuje. Utrácet peníze za film, ve kterém nejen neřekl nic nového, ale sešrotoval dohromady obsahy filmů ze všech TITANIKŮ dosud nafilmovaných, a k tomu "jako chuťovku" přidal výcuc z DOBRODRUŽSTVÍ POSEIDONU,. To je absolutní drzost nebo podcenění inteligence diváka. Ty 2* dávám za počítačové animace. ()

corpsy 

všechny recenze uživatele

Má to všetko, čo takýto ´´blockbuster´´ mať má. Trápny scenár plný debilných dialógov, pornoherecké výkony ( akurát len taký Bruce Davison sa snaží ), neuveriteľne nedokonalé a amatérske CGI efekty a réžiu, ktorej je jedno čo a ako sa vôbec deje. Proste klasický Asylum. 1 star za nápad a moje pobavenie. ()

Galerie (82)

Zajímavosti (3)

  • Navzdory obecnému předpokladu diváků nemá Titanic II představovat pokračování Titaniku (1997). Film je pojmenován podle ústřední lodi, přestože komerční kalkul společnosti Asylum je zde naprosto čitelný. (L_O_U_S)
  • Na jedné z obrazovek můžeme po zásahu ledovcem spatřit informaci, že byl překročen „Ismay-Rosejackův práh“. Jedná se o odkaz na J. Bruce Ismaye, předsedu společnosti White Star Line v době plavby původní lodi, a na ústřední mileneckou dvojici v Titaniku (1997). (L_O_U_S)
  • Natáčelo se v Los Angeles a blízkém okolí. Některé scény byly natočeny na lodi Queen Mary. (Cheeker)

Reklama

Reklama