Reklama

Reklama

FRACEK vypráví příběh třináctileté Luli McMullen (Chloë Grace Moretz – KICK-ASS), která utíká ze zapadlého farmářského městečka v Nebrasce, aby za sebou nechala domov plný smutku a problémů a vydala se do třpytivého Las Vegas vstříc svým bláznivým a často naivním snům. Během svého strastiplného putování potkává řadu podivínů, odpadlíků i outsiderů a brzy ji společná cesta svede dohromady s dvojicí protikladných tuláků: Eddiem (Eddie Redmayne – TEORIE VŠEHO), kulhajícím kovbojem s dětskou tváří a ostrým jazykem, a půvabnou podvodnicí jménem Glenda (Blake Lively – TV seriál "Super drbna"). Díky nim Luli pozná mnohem víc, než čekala. Setká se se zármutkem i nebezpečím, stejně jako se zázrakem, něhou a těžce vybojovaným vědomím, že vše ještě není ztraceno. (Bontonfilm)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (72)

FFilipCZ 

všechny recenze uživatele

Ve všech ohledech hrozně zvláštní film, ale nějakým neznámým způsobem mě dokázal udržet u obrazovky. Hodně tajemný a do poslední chvíle neznámý, nesrozumitelný děj. Celou dobu si tak nějak říkáte o co tam jde a co se tu vlastně děje? Každopádně tuhle neobvyklou road movie jsem si užil a to především díky ÚŽASNÉ Chloë Grace Moretz, která mi potvrdila, že to je nesmírně talentovaná herečka s hodně slibně se rozvíjející kariérou a stoupla na mém žebříčku oblíbených hereček o nemálo příček nahoru. ()

Morien odpad!

všechny recenze uživatele

Těšila jsem se, že se budu hodinu a půl dívat na Eddieho Redmayna, jak si hraje na kovboje. Výsledek se od mých očekávání docela lišil. Opět nechápu zcela zavádějící uvolněnou hudbu (a za Dylana k záchodové scéně patří všichni, co za to můžou, do pekla!), stejně jakožto jakým žánrem film aspiroval být. Po hodině filmu jsem se musela zvednout a jít chvíli chodit po kuchyni a přiškrceným hlasem vykřikovat: "Co to má být? Proč neuteče? Kde je zákon? Je to vše jen halucinace?!" Přísahám, že jsem i jedenkrát udeřila temenem hlavy do lednice, ale nepomohlo to k žádnému prozření. Jo a ještě je to prý retro, co se odehrává někdy na konci sedmdesátek či začátku osmdesátek, to jsem taky nepoznala. Jako univerzální stížnost/radu autorům bych měla to, že v knize stačí říct, co se tam všechno stalo v minulosti, abychom chápali vztahy mezi postavami, ale ve filmu to nestačí. Ve filmu je to třeba ukázat. Návaznost jednotlivých sekvencí je taky dost podivná, občas do té míry, jako by to dramaturgovali a stříhali v kuchyňském mixéru. Zkrátka a dobře, zase můžu po delší době s čistým svědomím dát odpad, ale není to takový ten odpad, co si člověk užije a má z něj vlastně radost, tohle je odpad, který ve mně vzbuzuje temnou beznaděj. ()

Reklama

Fifer 

všechny recenze uživatele

Typický rukopis nezávisláku, který cílí na Sundance. Rozklížená dramatická struktura, vlastně jen road-movie, kde hlavní hrdinka potkává různé ujeté vidláky. Není to ani psycho-thriller ve stylu U-Turn ( i když si to na něj místy hraje) a už vůbec to není komedie. Většinu času sledujeme nějakého burana ( nejčastěji Eddieho), jak opilý blekotá nesmysly a dělá scény. Jak píše Studko, není tu motiv, není tu nic. Na imdb je spousta nadšených recenzí (10 z 10), řekl bych, že si tvůrci filmů uměli udělat slušné promo, tak jim na to neskočte, tak jako já. ()

mira.l 

všechny recenze uživatele

Jedna hvězdička za Chloë. Zpočátku to nevypadalo zle, ale postupně se z toho vyvinula pěkná kravina, která tak nějak nevedla odnikud nikam. Blake Lively mám normálně docela rád, ale tady nikterak neoslnila. A dívat se na Redmayna coby jakéhosi kulhajícího, lehce ujetýho kovboje, bylo docela za trest. A posun zvuku proti obrazu, kdy se nejdřív ozve rána a pak až se zavřou dveře či šplíchnutí a poté postava skočí do bazénu, to taky nebylo nic moc. Nejsilnějším článkem tak zůstává soundtrack a závěrečné titulky, a to je poněkud málo. ()

Hashirama 

všechny recenze uživatele

Překvapivě nenápadný dramec a jedno z dalších překvapení, která mě zastihla začátkem roku. Stoprocentně koncentrovaný Road movie na téma malá holka proti škaredému zlému světu, v postavách a scénáři dost připomínající Tarantinův rukopis. To je začátkem a koncem Hyku, který stojí jen a jen na hercích (jak jen je to možné v americkém filmu z léta páně 2011?), kteří dávají scénám náboj a cit (hlavně Chloë a Eddie). Nepůsobí to ani trochu normálně, ale kdo po tom bytostně touží (a že se tu pár lidí najde), v naší produkci se mu dostane „sráčů jako vy“. Ačkoliv i takový erudovaný génius jako já povětšinou nevěděl, o čem že to vlastně je, nijak jsem se nebránil hereckému umění Chloë, Eddieho a dalších, protože i přes všechny chybějící skládací roboty a homoseksuální upíry mi tu ani trochu suchý Martini naservíroval hutnou procítěnou podívanou, která je chytře vymyšlená a chytlavě natočená. ()

Galerie (14)

Zajímavosti (5)

  • Film je natočen podle stejnojmenné novely, kterou napsala Andrea Portes, jež stojí také za scénářem k filmu. (Claude Speed)

Reklama

Reklama