Obsahy(1)
Krátká animovaná, černohumorná videa původně ve formě komixů založená většinou na nečekané pointě.
Jednotlivé díly:
Waiting For The Bus
Hungertube
Beer Run
Book
Pigeon
The Sign
The Sign 2
I Love Noodles
The Magic Hat
No Brainer
The Hard Way
I Did It
Sad Larry
Hopscotch
Superjerk Saves The Day
The Man Who Could Sit Anywhere
The Man Who Could Sit Anywhere - Alternate Cut!
The Race
Beer Run - Alternate Cut!
Barbershop Quartet Hits On A Girl From Taxi
Barbershop Quartet Hits On A Girl From Taxi - Alternate Cut!
Waiting For The Bus 2
Speed Racist
Barbershop Quartet Performs Surgery
Repulsel
Ted Bear
Sad, Sad Larry
Dogs
(Vojife)
Recenze (48)
Tak to je masakr! Nejvíc asi Big sausage pizza, Sinking ship a Rascals. Prý Cholesterolls. :D Z toho jsem dlouho nemohl. Těším se na další díly, ikdyž na Happy Tree friends to nemá. Ale i tak to hodně pobaví. EDIT: Tak Fitness Buff absolutně nej! A paradoxně ty nejkratší díly jsou většinou nejlepší. 85% ()
Některý epizodky jsou slabší, ale některý jsou naprosto peckový, takže si to plnou nálož zaslouží. Možná trochu ostřejší humor, ale proti tomu já osobně nic nemám. Některý části jsou opravdu prvotřídní. :D ()
-3* sice jsem na VideaČesky.cz tento krátkometrážní animovaný seriál zahlédl, ale ani přes tamější vysokou oblíbenost mě nezlákal. Až místní vysoké hodnocení mě přinutilo překousnout jeho skromnou animaci a zkusit ho. Protože pár dílů bylo opravdu trefných s dobrým nápadem a k popukání (např. Veselí medvídci, Kouřové signály, Farmář, Rozhodnutí, Rozvod, Oslavenec, Reklamy) tak jsem zkouknul nakonec téměř vše. Kvalita jednotlivých dílů je docela nevyvážená a i když nejsou vyloženě hloupé tak celkový průměr je spíš slabší průměr a lepší mi přijdou spíš kratší epizodky než ty desetiminutové. Tudíž se jeho fanouškem nestanu a nebudu netrpělivě vyhlížet každý nový díl. [ PŘÍBĚH: 1 /// SMYSL: 0-1 /// ATMOSFÉRA: 2 /// TEMPO: 1-2 /// ORIGINALITA: 1 /// NÁLADA: 2+ /// ART: 0 /// STYL: 0 /// CASTING: X (3*MAX) ] ()
Černý humor? Máme! Rychlá výprava? Máme! Sprostá mluva? Máme! Primitivní animace? Máme! Když se zrovna někam chystáte a máte ještě 5 minut volného času tak určitě jeden díl shlédněte. (Doporučuji: Muž který mohl sedět kdekoliv, SPAM, Tvrdý Rudy, Kniha komiksů, Zbraně, Ochrana, Ted Bear 1 a 2.) Jen tak mimochodem, Fénix ProDabing předabovali většinu dílů. A přiznám se že si myslím že český dabing zní mnohem lépe než originál. ()
Opět se potvrdilo to staré otřepané, že v jednoduchosti je krása. Tento seriál je tak jednoduchý, jak jen to je možné. Samozřejmě, že jednotlivé epizodky mají hodně kolísavou kvalitku a ještě kolísavější stopáž. Některé vám bránici pouze lehoulince polechtají a jiné ji přetrhnou. Za zmínku určitě stojí i český dabing od Perla Group, který je pro podobné legrácky jako stvořený a posílá humor ještě o jednu dimenzi dál. Chtěl jsem sem šoupnout pár odkázků na youtube, ale tam se momentálně píše ,,Sorry, something went wrong. A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation." Tudíž moje oblíbené epizodky pouze vypíšu. Úplně nejgeniálnější mi přišel díl nesoucí název Beer run (Pivní jízda) a dále rozhodně stojí za zhlédnutí Book (Kniha), Sad Sad Larry (Kurevsky smutný Larry), The Sign 1,2 (Značka 1,2) a mírně rasistický Speed Racist. Černý humor mám moc rád. Ten zdejší je spíše do šeda, ale každý díl je naprostý orginál a závěrečné pointy jsou mnohdy nečekané a nemají jedinou chybičku. Velká spokojenost. 4* ()
Reklama