Režie:
Angel GraciaKamera:
Héctor OrtegaHudba:
Heitor PereiraHrají:
Camilla Belle, Alexa PenaVega, Wilmer Valderrama, April Bowlby, Nicholas D'Agosto, Kuno Becker, Adriana Barraza, Pablo Cruz, Karla Souza, Luis Rosales (více)Obsahy(3)
Sú síce sestry, ale rozdielne ako noc a deň. Pragmatická Nora Dominguezová (Camilla Belleová) práve začína so svojou právnickou kariérou, rozmaznanú Mary (Alexa Vegaová) zaujímajú predovšetkým šaty a muži. Ich pohodlný život v bohatom Beverly Hills sa však veľmi nečakane skončí. Ich otec zomrie v deň svojich 55. narodenín, a tak sa obe sestry ocitnú vo finančnej núdzi. Musia opustiť svoj domov, presťahovať sa k tete a prispôsobiť sa životu uprostred mexickej komunity vo východnom Los Angeles, ktorému bol ich doterajší svet vzdialený svetelné roky. Zhýčkaná Mary má zo všetkého strach a nevie si zvyknúť. Nora ju presvedčí, aby dokončila vysokú školu a naučila sa po španielsky. Nový život má však aj svoje svetlé stránky, a to predovšetkým vďaka pohostinnej tetinej rodine, ochotnému susedovi a sympatickému Edwardovi Ferrisovi (Nicholas D'Agosto), Norinmu nadriadenému... (TV JOJ)
(více)Videa (1)
Recenze (63)
Mexicka variace (mozna spis trochu parodie) na austenovsky Rozum a cit. Hlavni hrdinky podle me byly zbytecne dobarvene samoopalovacim kremem a jejich IQ se blizi opravdu hrdinkam jihoamerickych telenovel, ve kterych je nedjulezitejsi se dobre prodat a zit zivot s muzem svych snu v ruzovem dome. Nekdy se podari, jindy ne. Nuda, nuda, nuda... ()
Ačkoliv je to zvláštní, na film jsem se těšil a čekal již od prvního traileru, tudíž jsem po něm sáhl hned, jak se objevil v HáDéčku. Jednoduché schéma pohádky o tom, jak jsou bohaté sestřičky (jedna svědomitá a pracovitá, jedna barbie a naivní) nuceny opostit luxus prominentní čtvrti Kalifornie a přesunout se do chudé hispánské části LA ke svým příbuzným a ke svým mexickým kořenům. V tomto momentu naleznou samy sebe a přestanou se stydět za svůj původ. Povedené zasazení a jemné poukázání na sociální problémy latinoameričanů na jihu USA, přičemž se jasně projevují i zásadní kulturní rozdílnosti. Zde se ovšem nesetkáte s tradičním vykreslováním Mexičanů jako vyholených vrahů, zlodějů či necivilizovaných individuí bez budoucnosti (tento stereotypní pohled jasně odpovídá náhledu minimálně amerických elit na jejich tradiční sousedy). V tomto snímku naštěstí poznáme mexickou kulturu a mentalitu s té realističtější a pozitivnější stránky. Film je přirozeně i love-story a nutno říci, že poměrně povedenou. Dobré tempo, humor je dávkován přiměřeně a ačkoliv lze poměrně jasně předvídat vývoj příběhu i jak dopadne, tak From Prada to Nada ani chvíli nenudí. Z obsazení nutno vyzvednout především překrásnou Camille Belle, která překvapí svým vyzrálým projevem. Líbilo se mi to a hodně! 7/10! ()
Překvapivě se z toho vyklubal svěží a zábavný romantický film... Byla jsem zvědavá na Wilmera Valderrama, mého oblíbence z That '70show, ale bohužel tady nedostal tolik prostoru. Jinak s ostatními herci z mého pohledu nebyl žádný problém. Se vším všudy je to perfektní oddychový film pro nedělní podvečer. ()
Milá romantická komedie, takový austenovský Rozum a cit po mexicku. Hledáte-li něco nového, originálního a překvapivého, jděte jinam. Pokud hledáte spolu se mnou zábavu, klid, pohodu a příběh s příjemnými neokoukanými herci, který dopadne podle očekávání tak jak má, je tento film přesně pro vás. Jenom ten název je úplně mimo. ()
Vlastně jsem touto moderní "mexickou" verzí Rozumu a citu docela překvapena. Jediným důvodem, proč jsem se na film podívala, bylo vidět Alexu Vegu v něčem jiném než Spy Kids, a má očekávání nebyla vysoká. Jenže se ukázalo, že je to docela svěží a zábavný snímek, který nenudí (oproti dějově hodně podobnému filmu Holky v balíku se sestrami Hilary a Haylie Duff, kde jsou také hlavními postavami dvě bohaté sestry, které rázem o všechen majetek přijdou). Takže za sebe jsem minimálně pro slabší čtyři hvězdy. ~(3,6★)~ ()
Galerie (7)
Zajímavosti (2)
- Když se dívky stěhují ze svého domu, služka dává hlavní hrdince truhlu jejich otce, a přitom hlavní hrdinka ještě drží v pravé ruce nástěnku. Ihned následuje záběr z dálky, kde ale hlavní hrdinka žádnou nástěnku v pravé ruce nedrží. (Dlee)
Reklama