Režie:
Jeong-beom LeeScénář:
Jeong-beom LeeKamera:
Tae-yoon LeeHudba:
Hyun-jung ShimHrají:
Bin Won, Sae-ron Kim, Hyo-seo Kim, Hee-won Kim, Seong-oh Kim, Thanayong Wongtrakul, Tae-hoon Kim, Jong-pil Lee, Min-seong Jeong, Do-won Kwak, Jae-yoon Jo (více)Obsahy(2)
Cha Tae-Sik (Won Bin), známy ve svém sousedství pouze jako "ajusshi" (pán), má ve svém bytě zastavárnu, okolí ho nezajímá a žije si poklidný život. Často potkává So-Mi, malou dcerku své sousedky. Jednoho dne se Cha Tae-Sik setká neplánovaně s gangstery a pašeráky drog, je donucen pro ně vykonat jednu drobnou prácičku, aby zachránil unesenou So-Mi, jejíž matka už předtím záhadně a náhle zmizela. (Vavča)
(více)Videa (5)
Recenze (316)
Téměř dokonalý korejský akčně dramatický slaďák, který tady dlouho nebyl ( nebo minimálně takto působivý). Won Bin válí,v roli málomluvného tvrďáka, jehož specialitou je boj zblízka, má proti sobě houf protivníků,kde vyniká zejména jeden antagonista v hnědé kožené bundě, jejich souboje (nejen na nože) jsou brilantní a ozdobou snímku. Film dojímá, nevydírá, je napínavý, graduje, baví vás, pohltí vás, ačkoliv námět je snůškou klasických klišé, téměř... ()
Ukázka síly žánru. Tentokrát se nekonají žádné od korejských tvůrců předpokládané kejkle s žánry jejich míšením, ohýbáním či podvracením (nic proti tomu). "The Man from Nowhere" k thrilleru a mnohokráte realizovanému půdorysu spojení muže zkušeného v zabíjení a mlého dítěte přistupuje na bázi zdánlivě prosté intenzifikace. Vklad tvůrců tak principielně řečeno spočívá pouze v inscenaci. Ale právě díky tomu, že je zpracování ve všech ohledech přesné, se ukazuje, jak je žánr sám o sobě nosný a funkční. Atmosféra umocněná fyzické reakce vzbuzujícím prostředím obchodu s orgány dodává veškerému počínání hrdiny naléhavost a pečlivé dávkování, potažmo oddalování informací divákovi skloubené s vyvrcholením dramatických scén skvěle profiluje postavy a jejich motivace i stupňuje emocionální dopad částí vyprávění. Post-bourneovská škola dynamicky realistické akce utváří maximálně napínavé akční sekvence situované vždy do malého omezeného prostoru. ()
Poctivý jihokorejský thriller, na který se na západě moc zvyklí nejsme, ale o to víc je třeba si ho vážit a dát mu příležitost. Ze začátku se film drží hodně při zemi a přibližuje nám postavy, aby nám následně ve druhé polovině vytřel zrak povedenou akční řežbou. Rozhodně stojí za shlédnutí. PS : ten anglickej dabing je příšernej...80% ()
No, před filmem bych fakt neřekl, že takhle profárané téma mě vezme naplno. Chycen jsem byl už od chvíle, kdy desetileté děcko pronáší myšlenky o trapnosti, kolem dvacáté minuty. Trochu moc moudré na její věk, nicméně... jo. No a když se pak začalo dít nahánění zlosynů, radoval jsem se, že se naštěstí úpadek korejské filmařiny nekoná. Právě díky ní se totiž podání tohoto, jak píšu, profáraného tématu, liší od tuctovek... ()
Komercia najhrubšieho zrna! Hlavný hrdina so záhadne tragickou minulosťou je charizmatický a krásny až z neho citlivejšie diváčky pošteklí v podbrušku + malá holčina dojímavý hajzlík, akého by ste si napriek všetkým rizikám sami privlastnili + záporáci zlí, škaredí a odporní, že byť to na vás, dožívajú v hrozitánskych mukách ešte mesiac po projekcii. Teda, možno až na jedného z nich, ktorého úlohu v celom filme je potom veľmi ľahké uhádnuť už polovici a v akože nervydrásajúcom finále nebolo miesta na vážnejšie obavy. K tomu si je ale potrebné prirátať prvotriedne súboje všetkého druhu, síce prelakovanú, ale stále postačujúcu explicitnosť a v neposlednom rade fakt, že napriek celkovej priehľadnosti, je Ajeossi vzrušujúcim a pútavým filmovým zážitkom. Super večerníček, spal som po ňom ako podrezaný. ()
Galerie (280)
Photo © United Pictures
Reklama