Reklama

Reklama

Tranzit

  • Česko Rodina na útěku (více)
všechny plakáty
Trailer

VOD (1)

Aby zlodějský gang propašoval čtyři miliony dolarů skrz policejní zátarasy, ukryje svůj lup do zavazadel nic netušící rodiny na prázdninách. Teď lupiči chtějí své špinavé peníze zpět a nezastaví se před ničím, co by jim v tom mohlo zabránit. Tahle dovolená měla dát rodinu Sidwellových znovu dohromady. Když ji začne pronásledovat a ohrožovat zlodějský gang, který svůj lup ukryl do jejich zavazadel, členové rodiny pochopí, že bez vzájemné spolupráce nikdo z nich nepřežije. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (139)

ti88na 

všechny recenze uživatele

Nebolo to také hrozné ako sa čakalo, práve že mi pri tom celkom fajne ušiel čas. Kriticky však musím povedať, že fráza "pritiahnuté za vlasy" na tento film nestačí. Prehnali všetko čo sa prehnať dalo a obyčajná rodinka zmietajúca sa v problémoch, sa v závere mení na odvážne akčné komando, takže pokiaľ nie ste ochotní prehliadnuť neprehliadnuteľné, radšej sa filmu vyhnite. ()

Thomassi 

všechny recenze uživatele

Místami až televizně vypadající pasáže, ale celkově poměrně zábavná honička za balíkem peněz. Ohraný scénář je sice vyditelný na každém metru, ale Jim Caviezel se svojí rodinkou až překvapivě a sympaticky těm holomkům znepříjemňuje job. Hlavně ke konci se s nimi nemazlí. Kamera sice byla někdy na ranu, protože hercům lezla až do krku, ale hlavní bylo, že to rychle ubíhalo a pobavilo. ()

Reklama

Anderton 

všechny recenze uživatele

Ono by to mohol byť aj dobrý film, ak by sa režisér s kameramanom nerozhodli pre ten nepríjemný (ne)farebný filter. Ja viem, že je to presný opak Bayovho štýlu a mal by som mať z toho radosť, ale mne to nesadlo. Potom by ma mali nadchnúť greengrassovské automobilové naháňačky, lenže aj tie svojim hektickým cool štýlom zameraným na rannú pubertu lezú na nervy. Film vyzerá presne tak, ako si predstavujem film s podielom firmy After dark. Cielený viac na jednoduchšie publikum, navyše zamerané na videotvorbu. Aj to môže mať svoje čaro, keďže tu hrajú aspoň dve známe tváre a pôsobí to profesionálne a ak by som film videl po pár dňoch nejakého festivalu artových a pseudoartových filmov, určite by som si pri ňom parádne oddýchol a lepšie hodnotil. ()

warrenur 

všechny recenze uživatele

Ked som Caviezel-a videl v hlavnej ulohe prvych par casti serialu Person of Interest, povedal som si ze v thrilleri bude minimalne tak dobry. Avsak ten scenar a rezia a tiez jeho hranie tu...no proste otras. Naivne, nelogicke a naviac nerealne chovanie postav. Strata casu. Divim sa, ze po tom, ako isto videl scenar a svoju rolu, zobral vobec tuto ulohu. Ma rozhodne naviac. Ostatne postavy nestoja ani len za zmienku. ()

sedm.1 

všechny recenze uživatele

V případě Tranzitu si bez debat zaslouží opravdu velké uznání především režisér José Antonio Negret. Udělat totiž z tak neoriginálního a nevýrazného scénáře, respektive zápletky tak působivou a napínavou jízdu, to už musí mít člověk zkrátka nějaký ten filmařský talent. Průběh celého filmu je předem jasně nalinkovaný, tuctové zvraty, stejně jako postavy jsou matné a šablonovité, prostě s těmito kartami měl Tranzit předurčeno stát se obyčejným, laciným béčkem, se kterým nemá cenu vůbec ztrácet čas. Ovšem krom zmiňovaných slabších karet měl Tranzit i jeden trumf, a to právě v režisérově jménu. Ten zabodoval hlavně stylovým pojetím, syrovým, špinavým a upoceným vizuálem, dále celou tu průhlednou podívanou okořenil opravdu nenudícím tempem a nakonec měl i slušný čich při castingu, neboť jak kladné, tak záporné postavy obsadil charismatickými a výraznými typy, takže se všichni pak mohli skvěle „doplňovat“. A ikdyž tak Tranzit zůstává pořád jen béčkovým počinem, rozhodně nejde o prázdnou, pomalou či nepůsobivou podívanou, protože těch jeho 90 minut se řítí v opravdu hodně vysoké a skutečně nenudící rychlosti. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (3)

  • Poté, co vyprostí Losada (Harold Perrineau) a Evers (Ryan Donowho) Marka (James Frain) z nabouraného policejního auta, najde Evers v autě zbraň M16. Tu však policie ve voze nikdy nevozí. (dc125)
  • Ve scéně, kdy lupiči pronásledují rodinu a vzápětí naráží do jejich auta, je možné všimnout si, že po několika nárazech zůstavají vozy neporušené. (dc125)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno