Reklama

Reklama

Vlk z Wall Street

  • USA The Wolf of Wall Street (více)
Trailer 1
USA, 2013, 180 min (Alternativní 173 min)

Režie:

Martin Scorsese

Předloha:

Jordan Belfort (kniha)

Scénář:

Terence Winter

Kamera:

Rodrigo Prieto

Hrají:

Leonardo DiCaprio, Jonah Hill, Margot Robbie, Matthew McConaughey, Kyle Chandler, Rob Reiner, Jon Bernthal, Jon Favreau, Jean Dujardin, Joanna Lumley (více)
(další profese)

Obsahy(1)

Film Vlk z Wall Street přináší podívanou z doby, kdy na Wall Street vládla pravidla Divokého Západu. Jen místo pistolníků na koních se tu prohánějí jachty a nahé blondýny a místo prachu nad prérií víří vzduchem bankovky. Někdy dokázal vydělat i 12 milionů dolarů za pouhé tři minuty. A peníze uměl také pěkně roztáčet. V jeho kancelářích běžně defilovala nahá dívčí dechovka, šňupaly se velehory kokainu, pořádaly se závody v házení trpaslíky, opice jezdily na kolečkových bruslích a se svou ženou souložil na matraci ze samých bankovek. Když mu v Londýně na večírku došly drogy, vzbudil svou newyorskou sekretářku, aby mu je poslala soukromým tryskáčem. Po každém velkém mejdanu ale přichází i odpovídající kocovina. Zvlášť, pokud kouzlení s akciemi je více než jen kreativní. FBI vás pak chce zatknout a mnoho dalších se chce pomstít. (Bontonfilm)

(více)

Diskuze

Chipsonator

Chipsonator (hodnocení, recenze)

Traffic

Dovolím si odpovědět. V ničem, je to jen skvěle řemeslně zvládnutý film, avšak zde na CSFD imho strašně nadhodnocený.

na příspěvěk reagoval Traffic

DaViD´82

DaViD´82 (hodnocení, recenze)

Baxt

Nebyl bych si ani zdaleka tak jist, že se cílovka CSFD/Moviezone překrývá; resp. cílovka CSFD mimo jiné zahrnuje i cílovku MovieZone; mezi mnohými jinými... A ad přijetí SI u nás; seřadil jsem si komentáře dle data a nikde žádné nadšené přijetí; samé 3* či 4* čili solidní film, kterým SI nesporně je. A dle tebe tedy ten film považovali tehdy za jasnou 5* záležitost, ale dle jakéhosi minoritního webu, kde tomu dali solidní dobré hodnocení se rozhodli své nadšení utlumit a hodnotit střídmě? ,-)

na příspěvěk reagoval Baxt

Baxt

Baxt (hodnocení, recenze)

DaViD´82

Českým internetem jsem myslel český filmový internet, na jehož největší databázi se právě teď nacházíme... Vkus chlapců z Moviezone se nepřekrývá s tuzemským obecenstvem, ale dokonale se překrývá s uživateli ČSFD. Jsem přesvědčen, že zejména Moviezone cca v letech 2005 - 2009 naprosto nehorázně "cvičila" s celým zdejším hodnocením. Není to nemyslitelné, měli (a stále mají) hodně bodů, psali první komentáře a pokaždé je následoval voj věrných čtenářů. Skrytá identita možná není nejlepší příklad, protože co si pamatuji, už zpočátku to mělo pěkné hodnocení a Cival, Kocour, imf spíš vyčnívali. Ale naprosto dokonale to bylo možné pozorovat na populárních sériích a blockbusterech.

na příspěvěk reagoval DaViD´82

DaViD´82

DaViD´82 (hodnocení, recenze)

moviefilm

"nějak ovlivní" není to samé o čem píši; jinak je jasné, že ke každé přečtené informaci/názoru si (ať již mimoděk či vědomě) utváříš svůj názor/postoj a tedy tě více méně v určitém ohledu ovlivňuje vše ,-)

moviefilm

moviefilm (hodnocení, recenze)

DaViD´82

Aj ty sám si ovca a ver tomu, že každý názor, ktorý si prečítaš ťa nejakým spôsobom (či už vedome, alebo podvedome) ovplyvní... :) 

na příspěvěk reagoval DaViD´82

Mr.KarlAdler

Mr.KarlAdler (hodnocení, recenze)

zipexx

No nevim, mně přijde, že je to symbolický pro americkou náturu. U nás bych spíš čekal (a taky se mi jich dostalo) nadšený ovace, jelikož by se většina nejradši viděla na Belfortově místě. Nevadí mi, že je to sprostý, ale "toho samýho dokola" už je tolik, že jsem se v druhý půlce prostě chvílema nudil.

Wiikii

Wiikii (hodnocení, recenze)

Wacoslav1

Každý má svůj názor na krásu... Ale k té "módní vizi" ,bych chtěl dodat, že se vše stále pohybuje kupředu a právě Rivalové, Vlk z Wall street i ta Gravitace jsou krokem kupředu, které bychom za jejich inovaci odsuzovat neměli. Dnešním snímkům co říkáme "klasika" byly ve své době, také v něčem nové a odlišné od filmů starších 10 let. 

na příspěvěk reagoval Traffic

zipexx

zipexx (hodnocení, recenze)

MrCreosote

já naivní nejsem, jen jsem si vyfiltroval komenty podle hodnocení, dojel na konec a tam každý druhý brečí, že je to až moc sprosté a až moc se tam fetuje :-) A to se asi dětem, nebo staré generaci prostě nelíbí. 

na příspěvěk reagoval Mr.KarlAdler

aeon

aeon (hodnocení, recenze)

Dyas

ale tam zase budú úžasní Robert DeNiro a Joe Pesci, ktorý rozhodne za Leom nijako nezaostávajú

Dyas

Dyas (hodnocení, recenze)

Wacoslav1

Rivalové a Vlk z Wall Street jsou skvělé filmy, ale s Gravitací souhlasím. U Gravitace je ale důvod to "úžasné" 3D jako u Avatara :) Jinak je to o ničem jako u Avatara :)

Jinak jsem se chtěl zeptat, jestli starší filmy od tohoto pana režiséra jsou tak skvělé jako ty, v nichž hraje DiCaprio? Jiný jsem zatím neviděl, ale musím říct, že ty filmy jsou skvělé a všem jsem dal 5* až na Letce :) Gangy New Yorku jsou výborné. Chystám se v nejbližší době na Casino a Mafiány, ale jen se bojím, že to bude oproti filmům s DiCapriem dost ztrácet, když jsem si na něj zvykl :D

na příspěvěk reagoval aeon

Wacoslav1

Wacoslav1 (hodnocení, recenze)

Hodnocení se stává objektivnějším no sláva... Jinak mě dostává jak to každej řeší. Proboha pokud mám film kterej prostě žeru střelím mu pět třeba si ho dám do topky a nějaký hodnocení je mi ukradený. šlus a hotovo. Vůbec nadhodnocených filmů je tu poslední dobou ranec, ale co už. Kdyby mi na tom záleželo asi bych ze musel zbláznit když z mých pěti nej filmů loňskýho roku už se drží v červený jenom jeden a to dost těsně. Nicméně je mi to fuk ať si každej hodnotí jak se mu zachce.

 

Další věc snažím se taky nepodléhat módám viz ty některý opravdu neskutečně vystřelený filmy nahoru v poslední době. Např Gravitace, Rivalové nebo teď Vlk jako ty filmy mají svojí kvalitu, ale i tak jsou ty hodnocení fakt přehnaně přestřelený. Zdá se mi, že lidi se tu až moc nadchnou pro ty nový filmy a opomíjí ty starý klasiky. Můj pocit.

na příspěvěk reagoval Dyas, Wiikii

MrCreosote

MrCreosote (hodnocení, recenze)

Nebuďte naivní a nemyslete si, že ti, co dávají nízké hodnocení, to dělají pouze kvůli nahotě a sprostým slovům. Je to tříhodinová komedie ve své podstatě o ničem, banda rozmazlených spratků z Wall Street se stará jenom o to, jak extravagantně utratit miliony pochybně vydělaných dolarů. Ne každý na tuhle hru přistoupí. Scorsese navíc vědomě nedodržuje základní pravidla, jakými je plynulá návaznost mezi záběry nebo celková časová soudržnost. Je proto zbytečné hrotit hodnocení u filmu, které jež tak víc než nadprůměrné.

na příspěvěk reagoval zipexx

zipexx

zipexx (hodnocení, recenze)

Wiikii

Taky mi vadí, že lidé odsuzují Vlka kvůli přílišné nahotě. Neznám ani jednoho normálního chlapa, kterému by vadil pohled na krásné nahé holky.. a pokud ano, měl by přehodnotit svou orientaci :-) Pobouření u holek ale chápu. Nebo mě baví, jak lidé v komentech odsuzují film jen kvůli vodopádu sprostých slov :-)) Copak vám to vadilo v Casinu nebo v Mafiánech? Určitě ne. Navíc hned v začátku filmu sám Jordan říká, že jej překvapil ostrý slovník všech makléřů. Prostě se tam tak mluví. V gangsterkách se taky nebaví zrovna podle slovníku, ale nikomu to nevadí. Nechci Vlka obhajovat, ale opravdu nechápu, když je tahle komediální jízda odsuzovaná jen kvůli nahotě, sprostým slovům nebo fetování (vaše nosní přepážka to přece není, ne?!). Naopak všechny tři "důvody" posunují tuto komedii k většímu zážitku.

DaViD´82

DaViD´82 (hodnocení, recenze)

Webster87

S tím nic nenaděláš; toto přijímání "dle ostatních" má to dle mého příliš nízké/vysoké hodnocení proto budu hodnotit tak či tak. Osobně to sice též nechápu, ale každý jsme nějaký ,-) Doufám však, že takových je menšina a v celkovém počtu hodnocení se tyto dvě skupiny "vynulují", takže "no harm done". Ostatně to více vypovídá o dotyčném...

DaViD´82

DaViD´82 (hodnocení, recenze)

Baxt

Nechci ti brát iluze, ale Moviezone rozhodně nemá vliv na světový filmonázor a schválně si zagoogli v angličtině; ocenění Skryté identity/Scorseseho za ní; patří k těm nejkontroverzněji přijatým v poslední době (spolu s Hurt Locker)...

Každopádně bych nevěřil, že si někdo opravdu myslí, že nějaká stránka dokáže na něco ovlivnit názor takovým způsobem, že vidíš film a i kdyby se ti sebevíc (ne)líbil, tak bys přijal jejich názor jak se ti to má (ne)líbit. Neříkám, že nejsou ovce mezi námi, ale přeci jen zase až tolik jich není; navíc s ohledem na to, že Moviezone je stránka s jasně danou cílovkou, která se tedy příliš nepřekrývá s celkovým tuzemským filmovým obecenstvem (to není urážka, nevím jak v poslední době, ale kdysi se kluci jasně „zaprofilovali" na určitou část publika a dělali to dobře).

na příspěvěk reagoval moviefilm, Baxt

Wiikii

Wiikii (hodnocení, recenze)

Webster87

Ale už pár let je dokázané, že vesmír není nekonečný .. A to s tím hodnocením. Je každého věc, jak reaguje na film. Mě osobně vadí, že vlka odsuzují jen kvůli věcem jako je přílišná nahota či údajné zlehčování činů Belforda. No nic s tím nenadělám, když to dotyčného pohoršuje, tak přeci nedá také pět hvězd jako jiný uživatel. Je to jen film, Scorsese ho udělal ve vtipném podání a zároveň uvolněném stylu, do kterého jen hodil ten reálný příběh makléře Jordana. A už je jen na divákovi jestli "zfakuje" režiséra, Belforda, Americkou justici nebo to příjme jako kontroverzní snímek.

na příspěvěk reagoval zipexx

(mOnkey)

(mOnkey) (hodnocení, recenze)

Webster87

Tys nikdy nedal zde dobře hodnocenému filmu nižší než převládající hodnocení a "nesrazil" mu tak hodnocení? Navíc ty snad vidíš hodnotícím do hlavy, že přesně víš, co je vedlo k nižšímu hodnocení Vlka? Ale teď už všichni šup šup na profil Shawshanku a ostatních TOP filmů a změnit své hodnocení na pět hvězdiček, pokud jste to ještě neudělali.

Gertrudo

Gertrudo (hodnocení, recenze)

Webster87

Kto je hlupejsi? Ten kto sa sa rozculuje nad vysokym hodonotenim, a prave preto da nizsie? Alebo ten koho to stve.Lebo mne pridu obe skupiny uplne rovnako, ako keby nejako extra zalezalo na hodnoteni.

Uživatel Gertrudo smazal svůj příspěvek.

Webster87

Webster87 (hodnocení, recenze)

Že mě ten propad v hodnocení nepřekvapuje... Další film, který neodolal náběhu armády intelektuálů s mozkem větším než vesmír. Nikdy nepochopím hodnocení stylu "hmm tak ale tohle se mi nelíbí v žebříčku nejlepších na dvanáctém místě, musím dát nízké hodnocení a srazit to"...Jak řekl jednou jeden pán, který vyplazoval jazyk na veřejnosti "jen dvě věci na světě jsou nekonečné, a to vesmír a lidská hloupost"...

na příspěvěk reagoval Gertrudo, Gertrudo, (mOnkey), Wiikii, DaViD´82

Jaroslaf

Jaroslaf (hodnocení, recenze)

Moud

klidně si zasouhlasím s tím, že identita je podřadný film. Obdivuji takového Zuřícího býka, hodně se mi líbilo toto...Ale identita? Nicneříkající nuda nuda nuda šeď. A dyž došlo na závěrečnou "akci" pořád to nemělo nic, vůbec vůbec nic. Oproti tomu byl tady tendle vlk, film jak od jiného režiséra. A vůbec mi teda vlk svým druhem humoru hodně evokoval filmy Judda Apatowa...Ono proč tam byl zrovna Jonah Hill asi mělo svůj smysl, a možná tim chtěl dát Skorsýse najevo: "Tohle bude hlavně o srandě, tak se bavte" ? .) 

Baxt

Baxt (hodnocení, recenze)

Bluntman

Tenhle názor přišel z Premiere a hlavně z Moviezone. Volně se potom rozšířil po celém českém internetu.

na příspěvěk reagoval DaViD´82

Moud

Moud (hodnocení, recenze)

DaViD´82

Jo, to beru... Pouze sem narážel na tvůj komentář k Bluntmanovi..., že si většina myslí, že Identita je podřadnější a tudíž nehodná (ve srovnání s ostatními Scorseseho filmy) Oscara.

na příspěvěk reagoval Jaroslaf

DaViD´82

DaViD´82 (hodnocení, recenze)

rounen

Ne, napsal si "pač mu často dávaj Oscara, i jeho týmu" což není to samé jako "mají rádi Scorseseho, ale taky jeho tým" a má reakce byla na tu původní formulaci. S tou druhou problém nemám a musím s ní plně souhlasit.

rounen

rounen (hodnocení, recenze)

DaViD´82

neposloucháš mě vůbec, psal jsem, že Akademici mají rádi Scorseseho, ale taky jeho tým - tzn. že udělují často Oscary jeho týmu, který se stará o zbytek filmu... patří k tomu například technické stránky... Akademici prostě ví, že Scorsese a tým tvoří celek, který dobře působí na diváky, tudiž kdokoliv včetně Scorseseho má šanci dostat Oscara - je tam 5 nominací... co si tak vzpomínám na nedávný počin, tak Hugo těch Oscarů získal mám dojem 5, ale zásluhou šéfa Scorseseho, který na to dohlížel...

na příspěvěk reagoval DaViD´82

DaViD´82

DaViD´82 (hodnocení, recenze)

Moud

Nemá valného smyslu se tu pouštět do debaty, která se již nejednou vedla, ale oblíbenost těžko dávat do jedné lajny s ohodnocením za režii; každopádně já to citím tak ty onak. Já v tom nejsem sám (stačí zagooglit), ty v tom názoru také nejsi sám (což je mi jasné i bez googlení ,-). Každopádně si nestěžuji, již jen proto, že k Oscarům žádný vztah nemám a tak nějak je mi jedno kdo je (ne)dostane. Chápu proč lidi zajímají nominace/výsledky, ale jde naprosto mimo mě, proč někdo chce, aby zrovna ten "jeho" film vyhrá a jeho neocenění/nenominace spouští dštění síry na vše strany ,-)

na příspěvěk reagoval Moud

vyfuk

vyfuk (hodnocení, recenze)

Moud

Do jisté míry souhlasím... Skrytá identita rozhodně není špatný film a na Oscara a na své ohodnocení je to neuvěřitelné, jen... kdyby mu ho dali cca o 10 - 15 let dřív... nikdo by z toho průjem nechytl :-) ...

Související novinky

Matthew McConaughey bude bojovat s ohněm

Matthew McConaughey bude bojovat s ohněm

27.01.2024

Před deseti lety byl Matthew McConaughey na absolutním vrcholu. Hlavní role v nolanovce, která je jednou z nejlepších sci-fi poslední dekády. Za Klub poslední naděje vyfoukl DiCapriovi Oscara, navíc… (více)

Je Scorseseho novinka moc dlouhá?

Je Scorseseho novinka moc dlouhá?

21.02.2023

Režisér Martin Scorsese (Mafiáni, Casino) není rozhodně nováčkem v oblasti tříhodinových filmových kolosů. Vlk z Wall Street měl 180 minut a Irčan dokonce 209. Jeho novinka Killers of the Flower Moon… (více)

Nový film režiséra Harry Potterů má obsazení

Nový film režiséra Harry Potterů má obsazení

07.07.2022

Sérii Fantastická zvířata, spin-offu populární potterovské franšízy, se nedaří ani trochu tak dobře, jak asi studio i tvůrci doufali. Na nové díly tudíž nikdo nespěchá, což naopak uvolnilo ruce… (více)

Margot Robbie bude bruslit

Margot Robbie bude bruslit

27.03.2016

Blonďaté krásce z Vlka z Wall Street momentálně leží u nohou celý Hollywood. A rozhodně potěší vědět, že neusíná na vavřínech. Margot Robbie snad brzy uvidíme v komedii Whiskey Tango Foxtrot, která… (více)

Reklama

Reklama