Režie:
Mark PiznarskiKamera:
Adam SwicaHudba:
Mateo MessinaHrají:
Alyssa Milano, Eric Winter, Kristin Booth, Emily Alyn Lind, Ivan Sergei, Stockard Channing, Meghan Heffern, Joan Gregson, George R. Robertson (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Jane Claremont (Alyssa Milano) jako malá pravidelně chodila každou neděli se svou matkou Vivian (Stockard Channing) do obchodu Tiffany’s v New Yorku a brala s sebou svého imaginárního kamaráda Michaela. Nyní, o dvacet let později, je Jane úspěšná podnikatelka, kterou čeká svatba s Hughem (Ivan Sergei). Když v tom se uz ničeho nic znovu vrací dospělý Michael (Eric Winter), aby ji varoval před životní cestou, na kterou se chystá vydat. Jane je šokovaná a zpočátku nedůvěřivá, ovšem pomalu si začíná uvědomovat, že se k ní Michael vrátil, když ho nejvíce potřebovala, a že možná právě on je její jediná opravdová láska. Film byl natočen na motivy knihy z pera Jamese Pattersona. (HBO Europe)
(více)Recenze (56)
Vcelku příjemná průměrná komedie, nebýt těch několika nechutně kýčovitých klišé, naprosto čitelného a předvídatelného děje a absolutní nelogiky filmu. Tohle je přesně to, co mě na romantických filmech vytáčí a co podporuje tu zkreslenou představu našich žen, že když přijde láska, hroutí se skály a je úplně jedno, komu kvůli tomu budou padat hlavy. Fajn, zamyslíme se. Jsem tuctová, nezajímavá buchta s osvědčeným partnerem, který mě miluje, je tolerantní a zajímá se, ale jednoho dne mi do života vstoupí vysněný buzna-kamarád, který se mnou bude vybírat hadry a mlátit se polštáři. To je jasné znamení, proč si ho hned nastěhovat do bytu a poslat tím celý vztah s přítelem do prdele a ještě se tomu divit. Kvůli tomu krátkodobému citu a poblouznění prostě budu bořit svět a je mi to úplně jedno. Tohle je ženská logika, kterou je neskutečně nebezpečné podporovat ve filmech a fakt se mi z toho zvedá kýbl, že to nikoho nepohoršuje tak, jako mě. No, abych jen nenadával, tak mimo výše popsaného je to příjemný tříhvězdičkový film s „dobrým“ (vzhledem k výše zmíněnému) koncem, což je občas prostě potřeba, co si budeme povídat. Pro Vánoční svátky jsou takové filmy fajn, jenže na výběr je z pestré škály o mnoho lepších filmů, takže proč sahat po tomhle dílku, které ještě názvem dosti mate a odkazuje ke známé Snídani u Tiffanyho? ()
Nesmírně neoriginální, naivní, plné černobílých postav s dost předvídatelným jednáním i dějem...a přes to všechno, nebo snad právě proto, moc hezké romantické pokoukání, jako stvořené pro vánoční prosinec, kdy se náporu podobných nekonfliktních a hřejivých báchorek vůbec nebráním. Koneckonců, na temné snímky, zaplněné komplikovanými, cynickými charaktery s černými myšlenkami, mám celý zbytek roku. Lepší trojka. ()
Docela obstojná romantika,Jane jako dítě má svého imaginárního přítele kterého vidí jenom ona jenže v deseti letech jí opustí a objeví se opět až po dvaceti letech v té době už Jane chystá svatbu se svým současným přítelem ale jakmile se objeví její láska z dětských let všechno se mění.Herecké výkony docela dobré. ()
Desetiletou Jane všude doprovázel imaginární kamarád Michael, který byl skutečnější, než si její matka Vivian a další dospělí (včetně psychiatrů) mohly kdy představit. Jenomže v den Janiných narozenin Michael zmizel a Jane se vydala na pouť k dospělosti. Následoval časový skok o délce dvaceti let. Z Jane se stala ředitelka divadla a půvabná snoubenka nadějného herce Hugha. Z jejich budoucího sňatku měla největší uspokojení matka Vivian, jíž bylo lhostejné, jestli bude Jane v manželství šťastná – nejdůležitějším shledává materiální zajištění a naději, že Hugh Jane neopustí tak, jako to učinil její partner, Janin otec. Jenomže najednou se Michael do Janina života vrátil, na rozdíl od svého posledního angažmá je všem viditelný a i on „zestárl“ o dvacet let. To, jak se vpravuje do poměrů a vztahů, přináší nemálo úsměvných momentů, třebaže se začínají ozývat jakési disharmonické tóny... Ona disharmonie spočívá v trojúhelníku Jane – Hugh – Vivian, byť Vivian má pouze hodně vedlejší roli. Tajemství Michaelova poslání, tedy důvodu, proč byl k dospělé Jane vyslán, je prolomeno hned při prvním setkání Michaela a Jane s Hughem – Michael položí Hughovi tu nejprostší otázku: „Co na Jane miluješ nejvíc?“ A Hugh odpoví tím, že vysloví několik zásadních aspektů, jimiž Jane zlepšila jeho život, to znamená vše, čím mu „byla dobrá“. Kdyby – nebyl-li už schopen přímo na otázku odpovědět, lidi nemusí být nejpohotovější – hodil myšku a řekl cosi v tom smyslu, že je toho tolik a on si nedovede vybrat, pořád by to bylo řádově lepší než vděk vyplývající z jeho egocentrismu. No a tím drama končí, opona ještě nespadla, poněvadž se diváci musí dozvědět, zda Michael po splnění úkolu – otevřít Jane oči – opět nezmizí jako před dvaceti lety. Sympatické mi přišlo, že si Michael místo osamělého bloudění ulicemi a romantického zírání kamsi před sebe našel práci a vůbec tak nějak působí hodně civilně, prostě prima chlap. No a Jane... ta je zase hezká. 75% ()
Takový milý film s geniálním nápadem. Velmi dobrý nápad byl, aby se nyní už dospělý imaginární dětský přítel vrátil poněkud zmatený a do navázání na dávné přátelství se pustil s dětskou bezprostředností a naivitou. Kdyby se tvůrcům podařilo více si pohrát s oním sbližováním (ve filmu to proběhlo spíše formou jakýchsi neodůvodněných skoků) i vztahem se snoubencem, mohlo to aspirovat na plný počet. ()
Galerie (12)
Photo © Lifetime Television
Reklama