Režie:
Scott DerricksonKamera:
Christopher NorrHudba:
Christopher YoungHrají:
Ethan Hawke, Juliet Rylance, Fred Dalton Thompson, James Ransone, Clare Foley, Michael Hall D'Addario, Victoria Leigh, Cameron Ocasio, Nicholas King (více)Obsahy(3)
Ellison, autor detektivních románů, objeví na půdě svého domu staré filmové pásy, související se záhadnými vraždami, jež se tu kdysi staly. Pátráním po vrahovi však zkříží cestu celé své rodiny s neznámou nadpřirozenou bytostí a uvrhne ji tak do obrovského nebezpečí. (oficiální text distributora)
Diskuze
jen aby trailer nebyl zajímavější než film...
Tá "neznáma nadprirodzená bytosť" vyzerá ako fanúšik KISS. Inak vyzerá to zaujímavo a navyše takéto filmy sú aj veľmi poučné...keď sa budem sťahovať, nebudem pozerať cudzie pásky, nebudem otvárať podozrivé skrinky, čítať podozrivé knihy a preverím si históriu domu
To vypadá velice nadějně. Už ať je to tu!
Trailer viděn dnes před PA filmem, je to fakt škoda, že od producentů té série, která už doslova vaří sama ze sebe, přichází něco takového, co mi v traileru opravdu nahnalo husí kůži.
Dle traileru to bylo absolutně ve stejným stylu jako Insidious a to já rád! Velké očekávání na tohle!
Na csfd to bude mít tak 77% ... podle toho co jsem porovnával, tak na imdb mají horrory většinou tak o 5% méně :)
Zatím je brzo cokoli předjímat. ;-)
Horor roku 2012? Mohl by být... :)
maddy: Na horor velká paráda.
IMDB zatiaľ 7.3 - nice!
sniper18: Těžko říct, jsem to asi blbě spočítal :)
ambron: já abych pravdu řekl tak z toho cos tu vypsal sem viděl jenom Ti druzí ato mě nijak neuchvátilo .. spíš ta Žena v černém ..
movieband: Nová Žena v čiernom celkom ušla, mne sa predsa len viac páčila tá staršia. Z novodobých hororov ma najviac dostala séria Paranormal Activity, slušný strašiak boli aj Tí druhí, šokujúce boli Session 9, či Poughkeepsie tapes.
ywo666: podle mě sa máme tento rok na co těšit .. Sinister bude podle mě hororový nářez a doufám, že mě dosane stejně jako Insidious .. Žena v černém taky není vůbec špatná ... pusťte si ji sami v 10 večer a uvidíme reakce ... já sem se na to v tuhle dobu díval a bál sem se vyjít z pokoje :D ... jinak třeba Šestý smysl je vcelku slušný horor ... bo Zámek Hrůzy .. to už je spíš napínavější thriller, ale taky dobrý :) k těmhle sa rád vracím já
ywo666: Ale už to opravil, myslel deväťdesiate roky. Predtým som to bral len ako vtip.
sniper18: Nepochopil si. Napísal 1900-2000. To je sto rokov rozpäťie :D :D :D
Pilda17: Teraz kvôli tým smajlíkom neviem, či to myslíš vážne, ale práve toto obdobie je podľa mňa v rámci žánru úplne najhoršie. Mnoho dobrých hororov som videl predtým a aj v novom storočí, hlavne v rokoch 2003-2007 sa mi páčilo mnoho predstaviteľov tohto žánru, ale v deväťdesiatych rokoch to bola bieda. Z celého tohto obdobia ma bavili možno dva filmy, inak to bolo slabé.
Ramirez85: To jsem vůl :D 1990 až 2000 :D
Ramirez85: Tak som nevedel ako to pomenovať. Proste ma prestali baviť v jeden moment. Zrazu som si povedal: "prečo to vlastne pozerám". Ako som ich jednu dobu bral jeden za druhým tak som zistil, že je to furt to isté. Inak samozrejme bavím sa tu o klasických hororoch. Nemám na mysli hororové komédie, thrillery s prvkami hororu, akčné akože horory, romantické horory a iné subžánre. Práve trailer zo Sinistera ma z neznámeho dôvodu zaujal tak možno konečne uvidím nejakú pecku. A možno ešte Cabin in the woods. Naposledy ma chytil Insidious.
ywo666: Jak se dá vyrůst z hororů? :)
Jinak souhlasím, na každý jeden opravdu dobrý horor je tak deset fakt příšerných, někdo si holt myslí, že když dá do hororu kupu zombií anebo nějakýho dementa, co povraždí ještě dementnější středoškoláky (nic proti tomuto subžánru, i tady se dají najít klenoty), tak že má vyhráno... Chce to holt důsledně hledat a mít pořádně nakoukáno, až potom si můžeš udělat opravdový názor, resp. i ty horory, které ti předtím přišly přinejlepším slabší, se ti při porovnání s nějakou sračkou budou zdát hned lepšími :)
A čekají nás, podle mého, minimálně zajímavé projekty- Sinister, Insidious 2, Smiley, možná Jeepers Creepers 3, uvidíme, co Paranormal Activity 4 a některé další...
Pilda17: 1900-2000? Tak to si dost zúžil výběr...! :)
Ja som mal tak 8 rokov dozadu obdobie keď som za dva roky videl asi 50 horor a potom ma chuť na tento žáner totálne prešla. Teraz si pozriem tak 1-3 za rok a aj to sú väčšinou dobré nie však výborné horory. A aj to ma až tak neberú až na vínimky. Neviem, či to je kvalitou, alebo už z toho vyrástol. Každopádne prestávku som mal dosť dlhú a možno je na čase oprášiť žáner a pozbierať to lepšie za posledné roky.
sniper18: Ale jo, pár starých hororů jsou klasiky, ale není jich tolik :) Nejlepší období bylo asi mezi rokem 1900 a 2000, podle mého :)
Pilda17: Jasné, ja netvrdím, že tie nové sú nutne zlé, len ma z tých posledných žiadny až tak nedostal, aby som si ho chcel pozrieť znovu. A ja som predsa nič nehovoril o starých hororoch, spomínal som predsa horory staré štyri, päť rokov. Ale aj tak je mi jedno, či je film starý alebo nový, zaujíma ma, či je dobrý alebo zlý. Hromadu dobrých hororov si nájdem v minulom, ale aj súčasnom storočí. Ale aj ja sa prikláňam skôr na stranu tých starších hororov, väčšinou pôsobili profesionálnejšie, ako tie súčasné, ktoré majú až príliš často hrozné herecké výkoni a často aj efekty, tie staršie boli po týchto stránkach kvalitnejšie.
sniper18: To je o člověku, čtvrtý druh jsem viděl asi 6x a pořád baví. Drag Me to Hell jsem viděl snad 4x a neomrzel, takže bych neřekl, že ty nový jsou horší. Jenže většina diváků srovnává se starýma a to není dobře. Já do teď nepřišel starým hororům na chuť, ale i přesto se najdou výjimky, které mě uchvátily. Například Evil Dead, u něj jsem se fakt bál. Jenže většina starých hororů na mě působí komicky a spíše se směji a to není dobře. Je to dřívějšími efekty, kamerou a vším, bohužel žiju v jiné době..
Tiež som už dávno nevidel nejaký poriadny horor. Tým teraz nemyslím, aby bol strašidelný, také aj tak asi ani neexistujú, ale aby som si ho chcel pozrieť znovu. Každý rok sa nájde pár dobrých hororov, ale tie z posledných rokov mi prídu len tak na jedno pozretie. Tie posledné, ktoré ma veľmi bavili majú už štyri, päť rokov a potom už nič.
ywo666: mě taky, VHS je výjimka..
Pilda17: Dík. Na ženu v čiernom sa chystám, Pact si pozriem o čom je a found footage asi oželiem, lebo už mi lezú na nervy.
ywo666: Pokud budu brát tento rok tak je to duchařina The Pact, nebo found footage V/H/S a duchařina Žena v Černém. Ty pravé ořechové teprve vyjdou. Minulý rok jsem přesně v tenhle čas nadával na rok 2011 ohledně hororů, jenže horory chodí až na konec a nebo na ně divák narazí až o rok déle, takže jsou to zatím tři fakt opravdu kvalitní. Pokud bych měl zahrabat níže, tak se taky něco najde. Každý rok přijde pár kvalitních..
Pilda17: Daj nejaký tip.
ywo666: Musíš hledat a najdeš i horory s vysokou úrovní.