Reklama

Reklama

VOD (1)

Série(4) / Epizody(20)

Cestopisný dokument o motorkářské výpravě několika českých celebrit marockou pouští, Tureckem a Kavkazem. (oficiální text distributora)

Recenze (39)

ForFan 

všechny recenze uživatele

Podle mě celkem povedený pořad, na který se dá dívat, oproti jiným dnešním výtvorům našich TV. Pavel Liška to táhne celé nahoru díky svým srandovním hláškám, s ním jet někde na dovolenou, to musí být opravdu nezapomenutelný zážitek... 1. série: Byla nic moc (protože tam nebyl Liška) 2.série: Podstatně lepší (protože tam byl Liška) 3.série: Zatím nej, Liška s Révaiem celkem povedená dvojka, délka pořadu je tak akorát a pokaždé se těším na další díl ... Myslím si, že by si těch 75% tento pořad zasloužil, už jen proto, že to není klasický "nudný" cestopis... ()

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Český dokumentárny projekt "Moto(s)poušť aneb Moto cestou necestou" sa doposiaľ dočkal štyroch samostatných sérií (Maroko 2010, Turecko 2012, Kavkaz 2013, Južná Amerika 2015). Je to cestopisný dokument o motorkárskej výprave zopár známych tvárí z českého showbiznisu. Ja som si pozrel prvé dve série. Prvá výprava s názvom "Moto cestou necestou - Maroko 2010" ma zaujala predovšetkým preto, že jedným z členov tejto jazdy bol Lou Fanánek Hagen, textár a spevák pražskej pub punk rockovej hudobnej skupiny Tři Sestry. Ocenil som to dvoma hviezdičkami. Zhliadol som aj volné pokračovanie "Moto cestou necestou - Turecko 2012". To už bola akcia bez Fanánka. Nahradil ho herec Pavel Liška. Projektu to však nijak nepomohlo. Bola to rovnaká dvojhviezdičková nuda ako predchádzajúci moto trip z Maroka. Do ďalších sérií sa už nejdem púšťať. ** ()

Reklama

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Sere*Brita a i mně jak říká kamarád :-). Nemám rád tohle slovo. Viděl jsem Kavkaz a bylo to celkem fajn, hlavně ty záběry na přírodu a silničky vedoucí v zářezu svahů vysokých hor. Pořad jako takový není nic originálního. Už před Liškou a spol. tu byl parádní MekŘehoř a spol. a i další . Celé to na mně trochu působí jako kopie a kalkul. prostě vejlet zadáčo co se ještě prodá jako ,,dokument''. Nejde tu totiž o žádné home video točené kamerou na helmě. Se serebritama tam jede nadupanej štáb se zázemím a kameramanem, který ty projíždějící stroje vždy musel točit a ty stroje vždy musely projíždět tak aby to na filmu vypadalo drsně, hezky a dobře... Tudíž nejsme u nějaké chlapské akcičky na motorkách v drsné divočině, kde když se něco podělá je to mazec, ale spíše u hraného dokumentu ve stylu Top Gearu. Na mojí svatou trojici J+J+H ale naše serebrity nebyly ani vtipné a vlastně ani moc nemluvily. Netvrdím, že si to serebrity celé poctivě neodjely a že je z toho nebolela záda a ,,spodky'' ale méně komerce je někdy více. Mám raději borce co se sbalí a bez sponzorů někam vyjedou, jsou tam jenom pro sebe a řeší spolu dobré i zlé bez toho že by se museli chlubit. * ()

diablo26 

všechny recenze uživatele

Dal som 5* za to že to tu veľa ludí hodnotí ako odpad čo si tento počin vôbec nezaslúži. Aj keď prvá séria z Maroka nebola bohviečo ale tak na 2* to obstálo. S príchodom Pavla Lišku kvalita a zábavnosť rapídne stúpla, druhej a tretej sérií by som dal tak 4*. Dúfam že chalani usporiadajú po Kaukaze ešte väčšiu expedíciu. Do kolektívu dobre zapadol aj Jan Révai ktorý sa s Liškom dobre dopĺňa a o zábavu je tak vždy postarané, keby som mohol hneď sadnem na mašinu a idem s nimi... ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Poměrně netradiční spojení českých celebrit s terénními motorkami. Exotická krajina, písek až v nose, autentické postřehy. Vše ale poněkud jednotvárně vedeno. V pohodě by stačil jeden ucelený dokument z výpravy do marocké pouště,Turecka a na Kavkaz. Jenže koncept si tvůrci zvolili natahovat a roztahovat to celé až do pověstného úmoru. Ať i méně zasvěcený divák pozná, jaké je to vláčet se pouští na nevyzpytatelném stroji, mít v zádech ostré slunce a stále si držet dobrou náladu. Partička sestavená ze známých osobností v pohodě. Díky ní jsem u toho vydržel. Být na jejich místech profesionální jezdci a jejich povídání, ani bych o to nezavadil. Moto disciplínám nehovím. Noidovi a spol. patří dík, že mně alespoň na pár okamžiků přivedli k těm dvěma kolům a řvoucímu motoru. Pocítil jsem jejich úsilí, jejich dřinu a námahu, ale nic mně to nedalo. Dokument z jejich cesty je nezáživně až amatérsky sestřihán, divácky to neladí, touha pokračovat s partou v jejich cestě je takřka nulová. Ale vydržel jsem. Písek mně do kvartýru nezanesli, olej a benzín mně dál smrdí a můj nezájem o motorky pokračuje. Nesnesitelný dokument to přímo není. Nicneříkající (mně osobně) ale ano. 40% ()

Galerie (20)

Zajímavosti (10)

  • Denní spotřeba piva a vína celého týmu byla poměrně velká, s čímž byly problémy zejména v pouštních oblastech, kde mají běžně v "aubergu" k dispozici 5-10 lahviček piva. Tým se štábem za noc spotřebovali desetinásobek, a proto pivo sháněli místní prodavači ve všech okolních vesnicích mnoho hodin. I v Maroku, a to včetně bivaku v poušti, nebylo jediné místo, kde by byl problém sehnat alespoň víno. (TomasTT)
  • Všichni účastníci jedli na zastávkách místní jídla, kdykoliv to bylo možné. Jedinou vyjímkou byl jeden z kameramanů, který spoléhal na vlastní konzervy. On jediný měl však prakticky po celou výpravu problémy s průjmy. (TomasTT)
  • Motocykl, na kterém jel Václav Noid Bárta, patří producentovi akce, kulhajícímu řediteli karlínského divadla Egonu Kulhánkovi. Noid měl původně jet na menším enduru (jednoválec 600ccm), který si koupil řidič jednoho z doprovodných aut pro sebe. Protože odstoupil Petr Malásek a do týmu přišel Martin Zounar, který na enduru ještě nikdy neseděl, bylo rozhodnuto, že menší motorku dostane on a Noid pojede na větším dvouválci zraněného producenta. Lou Fanánek má svůj motocykl kubatury 990 ccm, ale protože se mělo jet "do písku", bál se, že by se svou mohl mít problémy při zvedání motorky po pádech a protéza by nemusela vydržet, načež se rozhodl jet na své vlastní čtyřkolce. Při jízdě po silnici měla vyšší spotřebu než plně naložené doprovodné auto. (TomasTT)

Reklama

Reklama