Reklama

Reklama

VOD (1)

Série(4) / Epizody(20)

Cestopisný dokument o motorkářské výpravě několika českých celebrit marockou pouští, Tureckem a Kavkazem. (oficiální text distributora)

Recenze (39)

diablo26 

všechny recenze uživatele

Dal som 5* za to že to tu veľa ludí hodnotí ako odpad čo si tento počin vôbec nezaslúži. Aj keď prvá séria z Maroka nebola bohviečo ale tak na 2* to obstálo. S príchodom Pavla Lišku kvalita a zábavnosť rapídne stúpla, druhej a tretej sérií by som dal tak 4*. Dúfam že chalani usporiadajú po Kaukaze ešte väčšiu expedíciu. Do kolektívu dobre zapadol aj Jan Révai ktorý sa s Liškom dobre dopĺňa a o zábavu je tak vždy postarané, keby som mohol hneď sadnem na mašinu a idem s nimi... ()

ForFan 

všechny recenze uživatele

Podle mě celkem povedený pořad, na který se dá dívat, oproti jiným dnešním výtvorům našich TV. Pavel Liška to táhne celé nahoru díky svým srandovním hláškám, s ním jet někde na dovolenou, to musí být opravdu nezapomenutelný zážitek... 1. série: Byla nic moc (protože tam nebyl Liška) 2.série: Podstatně lepší (protože tam byl Liška) 3.série: Zatím nej, Liška s Révaiem celkem povedená dvojka, délka pořadu je tak akorát a pokaždé se těším na další díl ... Myslím si, že by si těch 75% tento pořad zasloužil, už jen proto, že to není klasický "nudný" cestopis... ()

Reklama

zrx 

všechny recenze uživatele

50% Ale jen za ty obrázky Afriky :-) No musím říct, že motorky miluju a na takovou cestu bych se taky rád jednou vydal. Musí to být paráda a fakt asi makačka. Ale že by zrovna tahle skvadra se Zounarem a Noidem byly profíci, to se říct nedá. Oddělat spojku za těch pár km, to je mazec a docela mě dostal díl o cestě zpátky, ten je tak neuvěřitelně zkrácenej jen proto, že měl v háji spojku. Chápu že je to v Africe, ale pochybuju, že by se nedala spojka na BMW sehnat max za pár dnů, i kdyby jí měli posílat až z ČR. Tohle prostě nechápu, borci si to tam jedou užít, a zastaví je na jednu stranu taková "prkotina". Co mají dělat kluci co jezdí sami:-) A ještě je doprovázej 2 auta:-D se divím, že nevezou i karavan, aby se bylo kde vyspat. Hlavně že borci kalej, ale na ježdění nějak zapomínaj. Dobrej nápad napodobit anglický seriál, ale bohužel se to zrovna nepovedlo. Možná by to chtělo příště místo našich "celebrit" vzít opravdové jezdce a neřešit blbosti.. ()

Něrpa 

všechny recenze uživatele

Tak si shrneme. První série je velmi špatná. Oteklý Noid Bárta, který byl jinak jediný v klidu. Ufňukaný Zounar a zbytečný Fanánek. Série plná hádek a ničeho. Hvězdu za snahu. Druhá série z Turecka je lepší, protože jednak došlo k střídání stráží a seškrtání týmu. Lišku nemám rád jako herce, ale tady byl na pohodu. Blažek ušel a Kulhánek ještě tak moc nevzdával a nebrečel. Rozhodně ale lepší krajina a lidé. To jsou tak dvě až tři hvězdy. Kavkaz to posunul už do kvality. Cesta nebyla jasně plánovaná, Révai se ukázal jako sympaťák a už to má povahu cestovatelkého dokumentu. Tady by to šlo ke čtyřem. Jižní Amerika je opět cesta zpět k plánování a Kulhánek opět za uplakánka. Hanka mi nevadila a už se tu objevuje i Bernard. Tady jasné čtyři, protože mám Jižní Ameriku rád. Celkem jdu k vyššímu hodnocení a na Maroko raději zapomenu. ()

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Pořad vhodný snad pro motorkáře a zarputilé fanoušky zúčastněných herců. 1) Dobré jako video z dovolené. 2) Pokud se těšíte na informace o prostředí nebo dokonce zamyšlení nad životem, těšíte se marně. Pokusy o inteligentní komentáře jsou většinou neúspěšné. 3) Dílo ozvláštňují improvizované herecké etudy. 4) Viděl jsem a komentuji pouze sérii Kavkaz 2013. ()

Galerie (20)

Zajímavosti (10)

  • Motocykl, na kterém jel Václav Noid Bárta, patří producentovi akce, kulhajícímu řediteli karlínského divadla Egonu Kulhánkovi. Noid měl původně jet na menším enduru (jednoválec 600ccm), který si koupil řidič jednoho z doprovodných aut pro sebe. Protože odstoupil Petr Malásek a do týmu přišel Martin Zounar, který na enduru ještě nikdy neseděl, bylo rozhodnuto, že menší motorku dostane on a Noid pojede na větším dvouválci zraněného producenta. Lou Fanánek má svůj motocykl kubatury 990 ccm, ale protože se mělo jet "do písku", bál se, že by se svou mohl mít problémy při zvedání motorky po pádech a protéza by nemusela vydržet, načež se rozhodl jet na své vlastní čtyřkolce. Při jízdě po silnici měla vyšší spotřebu než plně naložené doprovodné auto. (TomasTT)
  • Původně měl být pořad vysílán v České televizi, a proto všichni účastníci počítali s tím, že zvuk bude sestříhaný a žádná sprostá slova v obraze nebudou. TV Prima Cool naopak žádala co nejtvrdší slovní výrazy, což účastníci až do vysílání netušili a bylo to pro ně samé, jejich rodiny a příbuzné překvapení, zejména pak při vypjatých situacích ve třetí epizodě. (TomasTT)
  • Po dojezdu k nejvyšším marockým dunám Erg Chebbi u vesnice Merzouga chtěli filmaři ubytování v aubergu, přestože jezdci a část řidičů si přála spát v bivaku v poušti. Důvodem byly obavy z přemnožených škorpionů, kteří měli v té době být velkým problémem. Realita byla taková, že největší výskyt škorpionů včetně nebezpečných bílých byl právě v chladnějších prostorách aubergu a nikoliv venku v poušti. (TomasTT)

Reklama

Reklama