Reklama

Reklama

VOD (1)

Série(4) / Epizody(20)

Cestopisný dokument o motorkářské výpravě několika českých celebrit marockou pouští, Tureckem a Kavkazem. (oficiální text distributora)

Recenze (39)

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Pořad vhodný snad pro motorkáře a zarputilé fanoušky zúčastněných herců. 1) Dobré jako video z dovolené. 2) Pokud se těšíte na informace o prostředí nebo dokonce zamyšlení nad životem, těšíte se marně. Pokusy o inteligentní komentáře jsou většinou neúspěšné. 3) Dílo ozvláštňují improvizované herecké etudy. 4) Viděl jsem a komentuji pouze sérii Kavkaz 2013. ()

Aminochelat 

všechny recenze uživatele

První dvě epizody mě nebavili, ale od třetí už to má dobrý šmrc. Asi spojení Liška-Revai tomu dává smysl. Jak tady ostatní hejtujou, že to nejsou motorkáři a jak na tom neumí, to je věc názoru, ale aspoň mají na to ty koule se na takovou cestu vydat. Ono to totiž není žádná prd*l, jak si mnozí můžou myslet. Já se náramně bavil. Ukázka cílů pro opravdové motocestovatele. ()

Reklama

Něrpa 

všechny recenze uživatele

Tak si shrneme. První série je velmi špatná. Oteklý Noid Bárta, který byl jinak jediný v klidu. Ufňukaný Zounar a zbytečný Fanánek. Série plná hádek a ničeho. Hvězdu za snahu. Druhá série z Turecka je lepší, protože jednak došlo k střídání stráží a seškrtání týmu. Lišku nemám rád jako herce, ale tady byl na pohodu. Blažek ušel a Kulhánek ještě tak moc nevzdával a nebrečel. Rozhodně ale lepší krajina a lidé. To jsou tak dvě až tři hvězdy. Kavkaz to posunul už do kvality. Cesta nebyla jasně plánovaná, Révai se ukázal jako sympaťák a už to má povahu cestovatelkého dokumentu. Tady by to šlo ke čtyřem. Jižní Amerika je opět cesta zpět k plánování a Kulhánek opět za uplakánka. Hanka mi nevadila a už se tu objevuje i Bernard. Tady jasné čtyři, protože mám Jižní Ameriku rád. Celkem jdu k vyššímu hodnocení a na Maroko raději zapomenu. ()

Pepinec 

všechny recenze uživatele

V programu jsem si přečetl "...o českých celebritách z míst, kam se normální člověk nedostane" a už se mi otvírala kudla v kapse. Když už teda dělíme lidi na plémě celebrit a normálních, řekněme si taky narovinu, že místa, na kterých se tlupa celebrit pohybuje, nikoho z nás normálních absolutně nezajímají. A to proto, že normální žijí obklopeni opravdovostí, zatímco celebrity si hopsají daleko vysoko ve svém celebritlandu a padajícími zlatými hovny akorát zasírají místa, kde by jinak bylo docela fajn. Jedna hvězda za to, že jsem dneska v práci stihnul oběd. ()

Peytl odpad!

všechny recenze uživatele

Vše bylo hrozné, šílené, trapné a nepochopitelně nezábavné, ale odhodlal jsem se poslat do piče až řadu tuto, vysílanou léta panny 2014, že je Liška šeredný dement není nutno dodávat, Réva bajker??? No, to mi poser záda. Každej buran z Dolní Kyselé Prdele prohánějící fichtla, je oproti těmto kretéNoidům Carlos Checa!!! Což mi připomíná, že v dalším díle by mohl vyrazit Honza Rossák, rodák z Urbína a devítinásobný vítěz videostopu. Co chtít od bývalé motocyklové velmoci, ve které dnes tlačí bajk moto GP taková nula bez koulí, jako je Asiat Kája Padája, asi už chci zemřít. ()

Galerie (20)

Zajímavosti (10)

  • Motocykl, na kterém jel Václav Noid Bárta, patří producentovi akce, kulhajícímu řediteli karlínského divadla Egonu Kulhánkovi. Noid měl původně jet na menším enduru (jednoválec 600ccm), který si koupil řidič jednoho z doprovodných aut pro sebe. Protože odstoupil Petr Malásek a do týmu přišel Martin Zounar, který na enduru ještě nikdy neseděl, bylo rozhodnuto, že menší motorku dostane on a Noid pojede na větším dvouválci zraněného producenta. Lou Fanánek má svůj motocykl kubatury 990 ccm, ale protože se mělo jet "do písku", bál se, že by se svou mohl mít problémy při zvedání motorky po pádech a protéza by nemusela vydržet, načež se rozhodl jet na své vlastní čtyřkolce. Při jízdě po silnici měla vyšší spotřebu než plně naložené doprovodné auto. (TomasTT)
  • Martin Zounar dostal od členů výpravy kvůli oblečení, které nosil v závěru pořadu, přezdívku "Růžovka", což nenesl příliš dobře. Jako jediný účastník měl k dispozici sponzorské oblečení, kterým bylo vybavení na motorku a přilba. Ostatní účastníci měli své vlastní vybavení, ať už nové či starší. (TomasTT)
  • V původním složení týmu byl Daniel Hůlka, který ale během příprav z projektu odstoupil kvůli zranění zad. Dalším členem, který se zúčastnil příprav a výuky jízdy na velkém cestovním enduru, byl skladatel a hudebník Petr Malásek, který v prvním díle projekt opustil kvůli riziku zranění. V době natáčení neměl žádné zkušenosti s jízdou mimo zpevněné komunikace, přesto však po 2 měsících zvítězil v amatérské navigační rallye v kategorii motocyklů do 800 ccm. (TomasTT)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno