Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Učitel Tomáš Majer si zavolá ve škole tři chlapce do tělocvičny, kde jim oznámí, že se je chystá mučit a vytahuje z tašky různé mačety a tyče. Poté všechny nějak napadne. Jednoho střelí, další zmlátí. Poté se probudí ve své posteli. Byl to sen. Z televize se dozvídáme, že Tomáš Majer je skutečně podezřelý z vraždy tří studentů. Sledujeme Majera, který vzpomíná na své působení ve škole. Děti zde byly sprosté a bez jakékoliv autority k učitelům. Novináři sledují paní Majerovou a chtějí jí položit nějaké otázky. Ona zajde do domu, kde naopak čekají sousedé a stěžují si, co vyfasovali za sousedy. Ve škole se okleštěnému učitelskému sboru představuje nový ředitel Halbich. Majer opět vzpomíná na to, jak byl ve škole. Jeden z rodičů romského chlapce si k němu přišel stěžovat, že mu prý mlátí syna. On tedy řekne, že ho mlátit nebude a že mu bude psát poznámky, které pak pošle na město a to rodině sebere přídavky. Otce to samozřejmě zneklidní a náhle otočí a pustí se do svého syna. Do školy přijde inspekce, která řediteli oznamuje, že ministerstvo bude chtít školy tohoto typu zrušit. Tomáš Majer opět vzpomíná. V rádiu hlásí, že na zvláštní škole byla zavražděna jedna učitelka a to pravděpodobně samotnými žáky. Také vzpomíná, jak při vaření děti nasypaly do polévky marihuanu a tu pak snědla i jedna učitelka. Jistý pan Dostál chce, aby se Majer co nejrychleji našel. Posílá jednoho svého muže na radnici, ale tam se dozvídá, že se Dostála už nikdo nebojí a že už nemá takový vliv. Do školy přichází novinářka, která chce psát o zdejších vraždách. Baví se s jednou zdejší učitelkou a říká, že nemůže uvěřit tomu, že by učitel zabil tři žáky, stal se ředitelem a poté na škole ještě rok učil.  Ministerstvo vnitra řeší, zda v případu nedošlo k velkému pochybení policie. Do školy nastupuje nový zaměstnanec, zjišťujeme, že je to muž, který pracuje pro Dostála. Do ředitelny vtrhnou rozzuření rodiče, kteří nejsou rádi, že jejich děti chodí do školy, kde se zabíjejí děti. Kapitán Ševčík jde do nemocnice za mužem, který tady leží ve špatném stavu a chce se zeptat na Majera. Bývalý školník však nechce s policií o ničem mluvit. Ve škole skupinka romských dětí napadne a šikanuje chlapce. Majer si v novinách přečte, že zemřel jeho dědeček. Vzpomíná, jak mu babička říkala, že by se měl policii vzdát. Když je nevinný, tak ho soud osvobodí, ale děda naopak namítal, že v této republice ne. Policie chystá zásahovou jednotku, jelikož si myslí, že Majer navštíví pohřem svého dědy. On se na hřbitově skutečně ukáže a policie si ho všimne. Jemu se však podaří nastoupit do auta a ujet.  Zásahovka ho dojede, zablokují mu cestu a zatknou ho. Zpráva okamžitě proletí všemi médii. Šéf chce po jednom ze svých právníků, Václavu Mádrovi, aby se ujal případu. Jde o velmi mediálně sledovanou událost. Mádr s tím souhlasí a případu se chopí. Do školy nastupuje nová učitelka a okamžitě zjišťuje, jací jsou zdejší žáci. Vulgární a bez jakékoliv autority. Jeden z žáků na ní má sexuální narážky. Manžel jí po práci vyzvedává u školy a mladík má opět nevhodné řeči. Manžel se k němu vydává ale on ho udeří a povalí na zem. Majera ve vězení navštěvuje předseda jedné nacionalistické strany a vyjadřuje mu plnou podporu. Věnuje mu knihu s názvem Pravda o cikánech. Majer knihu vezme a udeří ho s ní. Nastává den procesu. Před soudní budovou jsou velké protesty romů. U procesů vypovídá velké množství svědků. Školník, který byl až do této chvíle v nemocnici také předstupuje. Vypovídá, že všechny ty děti měly zemřít. Nikdo z nich prý netuší co dokážou. Starostce poté vyhrožují muži od Dostála, který je nyní v domově důchodců. Má si prý uvědomit, díky komu je starostka. Starostka vzpomíná na to, jak jí šikanovala skupinka mladých romek, když ona sama byla malá. Poté je také jako svědek u soudu a i ona je na straně Majera… (TV Prima)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (392)

boblig odpad!

všechny recenze uživatele

Značně naivní společenský apel založený na scénáři plným klišé, ale zároveň otevřeně rasistický film, za který by se nestyděl ani Veit Harlan (Žid Suss) nebo Fritz Hippler (Věčný Žid). Zvláště scény "blonďaté holčičky vs. cikánští chlapečci" vypadají jakoby nešlo o amatérštinu z roku 2012, ale o propagandu z roku 1942. Není však vyloučeno, že za třicet let bude trilogie Bastardi považována za základní pilíř českého exploitation filmu a tyhle drobnosti budou Tomáši Magnuskovi odpuštěny. :-) ()

zette 

všechny recenze uživatele

Namet je dobry a bohuzel velmi aktualni. Zajimava trilogie, z filmoveho hlediska je ale treti dil natoceny katastrofalne. Ctvrtina filmu slozena z flashbacku, spousta zbytecnych scen, prvni polovina filmu temer o nicem. Horsi nez cikan je pokrytecky humanista, ktery onu mensinu videl jen z okna sveho auta. ()

Reklama

kapsomut 

všechny recenze uživatele

Četl jsem názor "Nejnáckovější film v dějinách české kinematografie" ??? !!! ??? Co to je proboha za píč**inu!?!? Idiotskej názor... sorry ale fakt je! FILM - Hroznej amaterismus, špatně natočený a o hercích ani mluvit nemusím ne? Ale alespoň se to snaží řešit současný problém (+1*) a taky tam byla opět hrozně sexy Brožová (+1*) ()

Tommassi3 odpad!

všechny recenze uživatele

"Ale my se chceme učit !!" - "To ti tak žeru.." ;) Diletant a paradoxně stále zoufalejší řemeslník Magnusek je sice vypasenější než mluvící prase z kocoura Mikeše a koukat na něj vyžaduje opravdu velkou dávku masochismu, ale měl koule natočit něco jako film o problému, před kterým zejména česká (pseudo)inteligence správně počesku přivírá oči.. Když na to přijde, najdeme v tuzemsku silné originální téma, která si bohužel vybírají populisté a hlupci jako Tomáš Magnusek, kteří nedokáží s potenciálem správně naložit, aby podobné rádoby filmové (s)hity divák nemusel sledovat pod vlivem Endiaronu.. Jen mi někdo vysvětlete, jak se mu opakovaně daří do těch svých nejen řemeslně naprosto nezvládnutých zrůdností nacpat ten neskutečný zástup hereckých jmen.. To tu skutečně nikdo z těch sociálních socialistických trilobajtů nemá ani kouska cti ?? ()

choze 

všechny recenze uživatele

Trojka se po nudných maloměstských hrách na mafiány ze dvojky potěšitelně vrací zpátky k (masově) zlobícím a hláškujícím cikánům, kteří sice zlobí ještě víc než v jedničce, ale hlášek je méně a jevily se mi dost chtěné. Nalajnovaný příběh celé pozoruhodné exploatační trilogie se nicméně poměrně epicky a uspokojivě uzavírá. Technická stránka se opět pohybuje od snaživě efektních záběrů (jeřábové jízdy) po amatérsky strnulé (dojde i na sépiové retrospektivy) a tempo filmu je i na potřetí od začátku do konce mrtvolné, což je v mých očích hlavní problém. Ono by mi až tak nevadilo, že je to rasistické, blbé a spatlané, kdyby to aspoň trochu odsýpalo. Nebo kdyby to bylo celou dobu tak nechtěně komické jako úvodní scéna. Mimochodem geniální Obsah tady na CSFD. ()

Galerie (15)

Zajímavosti (13)

  • Ve scéně, kdy šéfredaktorovi přijde sms s textem "Podívej se na net", je jasně vidět, že se nejedná o otevřený internetový prohlížeč, ale pouhý „screenshot“. (ČSFD)
  • Když Majer (Tomáš Magnusek) ujíždí v autě ze hřbitova před policií, tak mu v záběrech z auta mizí a znovu se objevují sluneční brýle na očích. Navíc má celou cestu nasazenou čepici a když ho policie zablokuje, nemá ani brýle ani čepici. (icewhite)
  • Natáčení filmu probíhalo v Náchodě, České Skalici, Josefově, v Pardubicích a v Praze. Točilo se 21 dní. (patrikus)

Reklama

Reklama