Tvůrci:
Frank DarabontHudba:
Mark IshamHrají:
Jon Bernthal, Milo Ventimiglia, Neal McDonough, Alexa Davalos, Jeffrey DeMunn, Robert Knepper, Gregory Itzin, Edward Burns, Dana Gould, Andrew Rothenberg (více)Epizody(6)
-
A Guy Walks Into a Bar (E01)
-
Reason to Kill a Man (E02)
-
Red Light (E03)
-
His Banana Majesty (E04)
-
Oxpecker (E05)
-
Stay Down (E06)
Obsahy(1)
Film sa odohráva v Los Angeles v povojnovom období štyridsiatych a päťdesiatych rokov minulého storočia, kedy proti sebe bojovala mafia a skorumpovaná polícia. Dej je založený na skutočných udalostiach a sústredí sa na súboj vtedajšieho policajného šéfa Williama Parkera a hlavy podsvetia Mickeyho Cohana. (Hydra Foy)
Videa (13)
Recenze (79)
Tak první dva díly mě zatím moc nepřesvědčili. Atmosféru to má, ne že ne, ale chybí tomu nějaká výrazná postava nebo něco, co se bude dobře pamatovat. Každopádně jsem zvědavý na další díly. Třetí a čtvrtý díl jsou už lepší podívaná, než ty předchozí dva. Darabont pořád umí a jsem zvědavý na poslední dva díly. Poslední dva díly mám úspěšně za sebou a můžu říci, že se mi líbily. Je pravda, že ten příběh není nijak překvapující a strhující, ale je to podáno v hezkém kabátku. Celkově to je tak za hodně slabé čtyři hvězdy. 6/10 ()
Čistokrevná žánrovka, která se na dnešní dobu velmi netradičně plouží. Obsazení je parádní a jistá Darabontova ruka je znát. Uvidíme co dalšího ještě karty odkryjou... Tak nakonec kvalitu udrželi, i když ničím vysloveně neposadili na prdel. Jon Bernthal je bezvadný, vůbec většina hereckého ansáblu je naprosto dokonale obsazená. Knepper tu má formu jako už dlouho ne, Burns rovněž. Příběhově poměrně ploché, věrné staré žánrové škatulce s důrazem na detaily (hřebík v okně), překvapující až ve chvíli, kdy divák přistoupí na žánrovou hru a naprostou věrnost době, kdy se dalo lhát a zabíjení bylo mnohem jednodušší utajit. Vůbec bych se nezlobil, kdybychom dostali další šestidílnou porci. ()
Chlast, děvky a bouchačky. A samozřejmě osudová femme fatale. Frank Darabont po Živých mrtvých stylově adaptoval pro televizní obrazovku román L. A. Noir. Atmosféra Mob City je parádně zakouřená, vzdáleně připomíná film L. A. – Přísně tajné a vyvolává nutkání nalít si skleničku. Partě skvělých herců dominuje John Bernthal v hlavní roli, a i když by to chtělo hustší napětí, vizuálně se téhle mini sérii nedá nic vytknout. Možná jedině to, že šest dílů nestačí. ()
Retro-noirová mini-séria nás zavedie do Los Angeles, 1947. Pilot má síce pomalší rozjazd, MacGuffinom je úplné klišé (usvedčujúce fotky), femme fatale je bývalá žena a nájdu sa tiež viaceré nepravdepodobné dejové uľahčenia. Avšak, poďme k tým lepším aspektom: ambivalentný antihrdina je presne obsadený Jonom „pitbulom“ Bernthalom, dobové lokácie LA (Union Station, LAPD, kluby) sú luxusné a výborne sa tu pracuje s noirovými fetišmi: znervózňujúco blikajúci neón za oknom, neónový odraz v mláke, tiene popravcov, výrazné podhľady, vyfukovanie cigaretového dymu či džez! ()
Dobová atmosféra je navozena dokonale a to jak vizuálně, tak hudebně. Nemůžu se ale zbavit pocitu, že kdyby bylo Mob City zpracováno jako celovečerní film, udělali by tvůrci lépe. Ačkoli má první série (a další nebude) pouhopouhých 6 epizod, tempo seriálu je děsně uondané. Sem tam mě z usínání vytrhla nějaká efektní scéna, ale děj není natolik nosný a propracovaný, aby utáhl 6 epizod. Nějaké to napětí a silnější sžití s postavami chybí úplně a to i navzdory tomu, že je herecké obsazení vyloženě skvostné. Tentokrát však až moc vítězí forma nad obsahem. ()
Galerie (683)
Zajímavosti (10)
- V 5. dílu 1. série přibližně v 5. minutě, kdy Sid Rothman (Robert Knepper) připoutává k topení želízky Joa Teagu (Jon Bernthal), je vidět, že mu je dává na zápěstí. V čase 06:45 je ale možné zpozorovat, že želízka nemá na ruce, ale jen se jich drží prsty. (TheJokerCZ)
- Snímek se stejnojmennou počítačovou hrou nic společného nemá, byl natočen na motivy literární předlohy „L.A. Noir: The Struggle For The Soul Of America's Most Seductive City“ od Johna Buntina. (starblade)
- Představitelé televize TNT v roce 2014 neschválili produkci druhé série. Hlavním důvodem byla relativně nízká sledovanost. (zbyshek)
Reklama