Tvůrci:
Ben BocqueletKamera:
Lou DockstaderHudba:
Ben LocketHrají:
Dan Russell, Teresa Gallagher, Kerry Shale, Kyla Rae Kowalewski, Jacob Hopkins, Terrell Ransom Jr., Hugo Harold-Harrison, Mic Graves, Sandra Dickinson (více)VOD (4)
Série(6) / Epizody(240)
Obsahy(1)
Každodenní trampoty bláznivé rodinky v bláznivém světě. Převratný britský animovaný seriál pro děti i jejich rodiče a zvířecí společníky. (Česká televize)
Recenze uživatele honajz2 k tomuto seriálu (244)
The Colossus (2012) (S02E02)
Tak tady jsem se konečně dozvěděl něco o Hektorovi. A epizoda to opět byla dobrá a byla podle mě i dobře vedená, nicméně zas tak povedená, abych dal plný počet, není. 4* ()
The Knights (2012) (S02E03)
Sice to mohlo být vtipnější, prostor by tu pro to byl, ale i tak se mi tahle epizoda hodně líbila a na slabých 5* ji vidím. Akorát teda nechápu, proč se tu objevil zrovna Tobias, který o Penny zájem nikdy nejevil, ale ona by se do té role asi žádná jiná postava víc nehodila. Slabých 5* ()
The Fridge (2012) (S02E04)
Skvělá epizoda, s povedeným nápadem a spousty vtipných scén. Jen ten konec možná mohl být trochu lepší. Ale i tak, 5* ()
The Flower (2012) (S02E05)
Já teda nevím, ale mě se tahle epizoda hodně líbila. Vtipná, se zajímavým dějem, skvěle se vyvíjela a dozvěděl jsem se tady něco o další vedlejší postavě (kterou jsem ale původně považoval za holku, takže jsem se původně lekl, že se sem bude tahat dnes tak módní homosexualita, ale naštěstí ne a Leslie je fakt chlap) a ani si nemám moc na co stěžovat, takže nevidím důvod proč nedat plný počet. A chci víc epizod s Carrie! 5* ()
The Banana (2012) (S02E06)
Jelikož tenhle týden na Cartoon Network běží maraton Gumballa, je dost možné, že v průběhu tohohle týdne nepojedu epizody jen popořadě, ale uvidím i pár epizod z jiných sérií (a upřímně je to celkem jedno, tady žádný souvislý děj nejspíš nebude). A tahle se mi líbila a pobavila mě, akorát jsem tak trochu čekal, že se tady tvůrci vyřádí víc. Proto nedám 5*, ale "jenom" silné 4*. ()
The Phone (2012) (S02E07)
Tohle mělo na víc. Námět zajímavý, opět jsem zde poznal víc další vedlejší postavu, ale celkově mě ta epizoda moc nezaujala a ani tolik nepobavila. A taky mi připadala delší, než by mohla být. Silné 3* tomu dám, ale na víc to bohužel nevidím. ()
The Job (2012) (S02E08)
Stalo se nepředstavitelné a Richard si našel práci. A překvapivě mu to v ní celkem jde. A opět se tvůrcům povedlo z toho udělat naprosto geniální absurdní příběh, který jsem si opět užil. 5* ()
Halloween (2012) (S02E09)
Skvělá epizoda, u které jsem ale čekal, že v ní bude trošku víc nápadů. I tak je ale skvělá a jsem rád, že tu Carrie má hlavní roli, protože z vedlejších postav je jedna z nejzajímavějších. Silné 4* ()
The Treasure (2012) (S02E10)
Skvělá epizoda, která se perfektně vyvíjela, akorát jsem čekal, že to na konci líp vyvrcholí. Na silné 4* to ale je. ()
The Apology (2012) (S02E11)
Sice tu učitelku jako postavu moc nemusím, ale v téhle epizodě mi sedla a celkově bych tuhle epizodu označil za velmi povedenou. I když pravdou je, že to tady opět dost zachránili Gumball s Darwinem. Slabých 5* ()
The Words (2012) (S02E12)
No, asi jsem čekal, že se to nakonec rozjede jinak, protože i když je ta epizoda dost povedená, na plný počet ji nevidím. Ale i tak jsem spokojený. Silné 4* ()
The Skull (2012) (S02E13)
Další bližší seznámení s jednou vedlejší postavou a je pravda, že kdyby si toho tolik nenavymýšlela, nebyl bych s této epizody tak nadšený. Ale vymyslela si toho dost, takže jsem se opět skvěle bavil. 5* ()
The Bet (2012) (S02E14)
Zase jedna epizoda s Bobertem v hlavní roli a zase to fungovalo naprosto skvěle. A dost dobře se to vyvíjelo. 5* ()
Christmas (2012) (S02E15)
No, ve srovnání s předešlými epizodami docela slabota, celé to mohlo být mnohem absurdnější, promyšlenější, mohlo tam být víc nápadů... Jako jo, pobavit to dokáže a drží to pohromadě, ale přece jen se s vánoční epizodou mohli tvůrci pokusit udělat něco víc, hlavně na konci. Slabé 4* ()
The Watch (2013) (S02E16)
Popravdě jsem celou dobu chtěl dát jen silné 4*, ale ta úplně poslední scéna to na tu slaboulinkou pátou hvězdu přece jenom vytáhla. Tak jako tak je to skvělá epizoda. ()
The Bumpkin (2013) (S02E17)
Další seznámení s jednou vedlejší postavou - tentokrát s bramborou Idahem. A dopadlo to skvěle, bavil jsem se, skvěle se to vyvíjelo a celkově jsem s touhle epizodou byl velmi spokojený, takže těch 5* je jistých. ()
The Flakers (2013) (S02E18)
Nejlepší epizoda za hodně, hodně dlouhou dobu. Tady jsem se smál nahlas co chvíli, což se mi stává jen u těch nejlepších epizod. A tahle mezi ně rozhodně patří, bylo to i správně absurdní a i Richard mě zde neskutečně bavil, což se nestává často. 5* ()
The Authority (2013) (S02E19)
Rozjezd dobrý, ale ten konec jsem čekal, že se rozvine jinak. Oproti předcházejícím epizodám docela slabota, ovšem ale ne taková, abych z tohoto dílu byl zklamaný. 4* ()
The Virus (2013) (S02E20)
A máme tady další seznámení s jinou vedlejší postavou - s Teri. A i když tahle epizoda na 5* není, tak na silné 4* je určitě a to hlavně díky skvělému vyvíjení děje, ale i humoru, který je zde opět povedený. ()
The Pony (2013) (S02E21)
Je to sice slabých 5*, ale i tak je to skvělá epizoda, u které jsem se opět skvěle bavil a přišlo mi, že i perfektně graduje až k úžasnému finále. ()
Reklama