Reklama

Reklama

Fantomas se zlobí

  • Francie Fantômas se déchaîne (více)
Z natáčení  - Mylène Demongeot

Obsahy(1)

Pronásledování rafinovaného Fantomase přivádí tentokrát komisaře Juvea, novináře Fandora a jeho snoubenku Helenu do Říma, kam je svolán významný vědecký kongres. Hvězdou tohoto kongresu má být profesor Lefebvre, vědec zabývající se výzkumem v oboru hypnózy. Jeho objevy jsou tak převratné, že se dá předpokládat, že Fantomas bude mít o stařičkého vědce zájem a postará se o jeho zmizení. K únosu skutečně dojde, ačkoli určit toho pravého profesora mezi třemi navlas stejnými je pro komisaře Juvea úkol nelehký. (Intersonic)

(více)

Videa (1)

Z natáčení  - Mylène Demongeot

Recenze (304)

Anthony 

všechny recenze uživatele

Funes vytvořil opravdu vtipný herecký typ, ale měl většinou smůlu na filmy, v nichž hrál. Z velkého množství věcí, co natočil, je hodně blbostí, ale občas se najde nějaký režisér, který se nenechá Funesem převálcovat, ale který ho dokáže využít. Z té lepší části je i tato geniální trilogie. Konečně má Funes rovnocenné protihráče a jeho postava má svoji funkci (tj. smích není vyvoláván jen tím, že by pobíhal před kamerou a zlostně cosi pokřikoval). Tento díl se mi navíc z celé trilogie líbí nejvíce. Hlavně kvůli kouzelné scéně ve vlaku. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Pronásledují mě, já se otočím a srazím dva lotry svou třetí rukou." Třírukej komisař Juve je skvělej. A byl by skvělej i tehdy, kdyby neměl střílející dřevěnou nohu, střílející doutníky a ztopořenou pásku přes oko. Jeho stíhání Fantomase, Fandora i tří profesorů Lefevrů je prostě dokonalý. Kdepak zavedený postupy, to chce instinkt. Pak by mohl Fantomas pláchnout jedině v lítajícím Citroenu, což by byl samozřejmě úlet. A jelikož se v tom zmatku neustále pohybuje i nádherná Helena, tak bych si ji dovolil pozvat na oběd do Říma, abychom se mohli společně pobavit nad genialitou vyznamenaný hvězdy francouzský policie. ()

Reklama

Falko 

všechny recenze uživatele

O trosicku slabsie, nez jednotka, ale stale je to skvela zabava. Najviac sa mi pacil plan vo vlaku, ako oklamat Fantomasa a vziat si podobu profesora Lefévra, pricom Fantomasa, novinara Fandora a profesora Lefevra si zahral jeden a ten isty herec Jean Marais. Aj tretia ruka s pistolou nemala chybu. Zaver bol trosku viac sci-fi, ale to som mal v detstve najradsej a vzdy som bol smutny, ked Fantomas skoncil. Dnes som si takto pozrel opät jeho reprizu a teraz sa tesim na trojku FANTOMAS KONTRA SCOTLAND YARD (1966). Louis de Funès - (Komisár Juve) +++ Jean Marais - (Fantomas / Novinár Fandor / Profesor Lefèvre) +++ Mylène Demongeot - (Hélène) +++ Jacques Dynam - (Bertrand) +++ Robert Dalban - (Riaditeľ novín) +++ Christian Toma - (Inspektor) +++ Albert Dagnant - (Profesor Marchard) +++ Hudba: Michel Magne +++ ()

Vančura 

všechny recenze uživatele

Hodně úmorná podívaná, která je ještě přiblblejší než jednička. Fantomas se zde nejenom zlobí, ale především topí v ohraných klišé - vážně už umírám nudou ze všech těch filmových pošuků s ambicemi ovládnout svět. Děj to skoro žádný nemá, jen se zde pořád někdo za někoho převléká, a samotný Fantomas se chová jak naprostý idiot. Film výrazně připomíná první bondovky - snad je to záměrná parodie, ale u mě to bohužel nezafungovalo a zoufale jsem se u této letité komedie nudil. Popravdě ani už moc netuším, proč na něco takového ještě dnes koukat - na rozdíl třeba od komedií Billyho Wildera, které považuji za nadčasovou nestárnoucí zábavu, mi celá fantomasovská série přijde v našich podmínkách jako přeceňovaná a prostoduchá fimařina, která je hodně zaseklá v době svého vzniku, a jejíž popularita je hodně odvislá od českého dabingu, který však mně osobně přijde trapný. Jedna hvězda za hudbu a druhá za Mylène Demongeot, která zde zásadně nenosí podprsenku, což kvituji s povděkem. ()

Willy Kufalt 

všechny recenze uživatele

Oproti prvnímu dílu méně fantasy, méně hluchých míst, méně pokusů pomalu stárnoucího Maraise o akční polohu, méně honiček a jiných bláznivých akcí a tedy i méně již časem vyčpělých filmových akcí a méně zadních projekcí... naopak více komedie, více Funèse, více drobné akce s kapkou jemné grotesky, humoru v dialozích, pár pěkných nápadů... a výsledkem je zábavné pokračování slavného filmu, z nějž jsem nabyl značně lepších dojmů oproti předchozímu kousku a kde to zhruba dvě třetiny času z mé strany vypadalo i na překvapivé 4 hvězdičky. Svůj podíl na tom mají i nezapomenutelné vtipné scény jako např. předvádění nových vynálezů pro dopadení pachatele nebo skvělé dění během jízdy vlakem. Ke konci pak sice stále více přecházel zlobící se Fantomas do fáze, kdy se naplno znovu vrátila většina negativ i výhrad spojených s prvním dílem (v samotném závěru s autem měnícím se na letadlo a následným soubojem oblacích pak teprve), ale oproti dojmům z prvního filmu série jsem byl tentokrát poměrně spokojen. Příjemně oddechový čas strávený u tohoto kousku pro jednou nelituji a možná nakonec začnu být o pár dnů i zvědav, co přinese závěr trilogie. [70%] ()

Galerie (43)

Zajímavosti (38)

  • Komisař Juve (Louis de Funès) si v letadle nenavlékne padák, nýbrž jenom jakýsi pytel, na což jej Fandor (Jean Marais) upozorní. Juve přesto z letadla vypadne bez padáku, ovšem při záběrech na jeho postavu letící vzduchem je evidentní, že padák má. (Robbi)
  • Při sjezdu ze sopky pronásledují Juve (Louis de Funès) a Fandor (Jean Marais) Fantomase (Jean Marais). Všimněte si, že Marais sedí v jeepu vlevo a Funès vpravo. V jednom záběru při průjezdu lesem si ale místa prohodí. (ČSFD)
  • Aby záběry byly co nejautentičtější, natáčel Hunebelle některé záběry v prostředí první francouzské atomové elektrárny Chinon A1. Naopak záběry z výbuchu sopky Vesuv, chrlící lávu, nenatočil Hunebellův štáb, ačkoli na svazích hory natáčel. Tyto scény byly totiž sestříhány z dokumentárního filmu známého francouzského vulkanologa Harouna Tazieffa Schůzky s ďáblem (1960). (mar48)

Reklama

Reklama