Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Roky ve vězení mu mohou vyvážit už jen ukradené diamanty, ale podsvětí nezapomíná... „V kapse mám 1000 franků, na sobě šaty starý deset let, ale něco mi říká, že mám vydržet..." říká hlavní hrdina filmu Bojovník Jacques Darnay, kterému soud vyměřil patnáct let za přepadení klenotnictví, při kterém byl majitel zabit a zmizely diamanty v hodnotě čtyř milionů franků. Darnay je propuštěn předčasně, protože policie doufá, že ji dovede k ukradeným diamantům. Jediný, kdo byl tehdy zatčen, byl Darnay a policie tuší, podsvětí to ví, že on nevraždil. Nicméně diamanty chtějí všichni. (Česká televize)

(více)

Recenze (99)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Z části je to dobrá Francie. To hlavně v průběhu a samotném závěru. Také je to ale neuvěřitelně natahovanej film. Celou dobu jsem měl pocit, že ta časomíra přes dvě hodiny je hrozně moc. A Alain Delon coby ne zrovna příjemná postava to všechno vůbec neusnadňovala. Všechno ostatní je ale jinak klasika a ty dvě hodiny čekání za ten závěr stojí. ()

ekomo 

všechny recenze uživatele

Do poloviny filmu jsem si říkal, proč tak nízké hodnocení, ale po shlédnutí druhé poloviny filmu už tak trochu chápu. Alain Delon jako ostřílený profesionál, i když osm let netrénovaný, zvláštní a přece dokázal úctyhodný počet lidí zabít a ještě s jiskrou šarmu, která překrývá naprosto neuvěřitelný děj. Jediný pak, kdo filmu ještě něco přidal, pak mohl být leda tak Francois Perier a Annie Parillaud, kteří jsou skutečně zajímaví francouzští herci, přístě Delone akorát trochu mín erotiky, v kriminálce se to až tolik nehodí. ()

Reklama

Radek99 

všechny recenze uživatele

Francouzský krimi film postavený na tváři a charismatu Alaina Delona, který se sice v první půli docela slibně rozjíždí, ale v půli druhé se zvrtne tak, že z Delonovi postavy se stane pařížský John Rambo, který sejme hravě všechny nepřátele, byť jsou v obrovské přesile, a dokonce se do něj, stejně jako do Johna, na první pohled zamiluje místní o několik generací mladší dívka... Nejvtipnější je ta smrt při automobilové nehodě...to by možná ani sám John nezvládl...(Delon z ní vyvázne bez jediného škrábnutí, všem crash testům navzdory...) Delon je zkrátka bojovník... :-( ()

F.W.Colqhoun 

všechny recenze uživatele

Nechoď tam. Viděla jsem to v kině tisíckrát. Chlápek říká, že je to naposledy a odkrouhnou ho. To je osud. / To není osud, to je cenzura. Kdybych nebyl sám takový fešák, přál bych vypadat jako Alain Delon. Kromě jiných výhod by mi to skýtalo možnost hrát v jakémkoliv filmu a učinit jej svou prostou přítomností bez ohledu na další kvality docela dobrým. Takový, docela dobrý, je i Le battant. Film esenciálně řídký jako mlha pařížských bulvárů, rozháněná směšně malými motorovými vozidly, vystavěný na fousaté historce o propuštěném vězni, zloději nikoliv prostém cti, zašitých diamantech a konkurenční bandě, která by si také ráda přišla po letech odnětí svobody autora loupeže na své. Prostota vyztužená zašmodrchaností nemá vlastní podstatu a vyprávění nezřídka absentuje zcela, ponechávaje film snímání Delonovu poflakování se, ale nepostrádá styl, z něhož cca 60% distribuuje svým charisma sám herec/režisér. Zbytek jde na vrub atmosféře časů, v nichž bylo k uskutečnění telefonátu nutno zaparkovat u krajnice a vstoupit do telefonní budky, a nesmlouvaný zákaz nošení podprsenek. Kůži a to ostatní nastaví Delonovi v průběhu filmu Marie-Christine Descouard, Andréa Ferréol a (stejně jako dva roky předtím) Anne Parillaud, všechny v ohanbí s čímsi, co nemohly nebýt paruky. Jistou osobitost propůjčuje filmu stále patrné Delonovo režisérské diletantství, projevující se v přijatelných vypravěčských hloupostech (např. fotografie zesnulé v jejím vlastním bytě) a neuvěřitelně pitomé práci s repetitivním šansonovitým sountrackem Christiana Dorisse. Říkala jsem ti, že nechci umřít blbá... *kucky* *kucky*... ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Prvy Delonov rezisersky debut som este nevidel, ale hned sa ku mne dostal jeho druhy rezisersky pocin Le Battant, prelozene u nas ako Bojovnik. A musim povedat, ze Delon sa /pri vsetkej ucte/ rezii nerozumie a je ovela lepsi herec nec reziser. Film aj ma akysi pribeh, ale prilis poznat lacne kulisy /najma v interierovych castiach filmu/ a tempo nie je nijako strhujuce.Dialogy su sice dobre, a Delon je pred aj za kamerou, ale nepodarilo sa mu zohnat znamejsie herecke mena, tu hral len Francois Perier /L´attentat/ a samyca Anne Parillaud /Brutalni Nikita/. Nadseny som nebol ani z toho, ze Delon sam premoze celu bandu /to su fakt taki neschopni, ci?/ a ked z tej jednej sceny vyviazol bez skrabanca, tak to ma uz ale vyslovene nasralo. Napisem to rovno - Delon sa prilis hra na Belmonda, ale proste nema nanho, ne, ne. Delon nie je Belmondo, to je vseobecne zname, rovnako ako povedzme Trintignant nie je Gert Frobe, ze jo. Laska samyce k Delonovi je fajn, ale nemusela byt taka mlada, mohli jej kludne par rokov (a na spravnych miestach par kil/ pridat, takto to z jej strany zavanalo pomaly az gerontofiliou, a to je uchylka. Doteraz nechapem, jak taketo svinstvo moze byt v cervenej farbe 40 % ()

Galerie (22)

Zajímavosti (6)

  • Film sa natáčal na viacerých miestach Paríža a Versailes, v obci Garches a v mestách Meudon a Levallois-Perret. (dyfur)

Reklama

Reklama