Obsahy(1)
Z poslance Leifura se stala lidská troska. Nekonečné večírky, kocoviny, sexuální eskapády a drogová opojení mu nahlodaly život až na kost. Jak dopadne poslední party před jeho nástupem do protialkoholní léčebny? Expresivní a vysoce osobitý film se převtěluje v delirickou noční můru plnou nadsázky. (MFF Karlovy Vary)
Hrají
Ólafur Darri Ólafsson
USA
Nejlepší filmy:
Quarry (2016) (seriál)
Krásné bytosti (2022)
Jak vycvičit draka 3 (2019)
María Birta Bjarnadóttir
Nejlepší filmy:
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Chvění (2010)
Okamžik zkratu (2012)
Nanna Kristín Magnúsdóttir
Island
Nejlepší filmy:
Kamenné srdce (2016)
Bjarnfreðarson (2009)
Rodiče (2007)
Elma Lísa Gunnarsdóttir
Nejlepší filmy:
Zkalená krev (2006)
Naše vlastní Oslo (2011)
Severní blata (2006)
Margrét Helga Jóhannsdóttir
Nejlepší filmy:
Andělé všehomíra (2000)
Fúsi (2015)
Děti (2006)
Þráinn Bertelsson
Nejlepší filmy:
XL (2013)
Helgi Björnsson
Nejlepší filmy:
Sodoma Reykjavík (1992)
O koních a lidech (2013)
Vychladlá stopa (2006)
Ævar Þór Benediktsson
Island
Nejlepší filmy:
Daleko od Reykjavíku (2019)
XL (2013)
Þorsteinn Bachmann
Island
Nejlepší filmy:
Osmý smysl (2015) (seriál)
Nech mě padnout (2018)
Letní světlo, a pak přijde noc (2022)
Víkingur Kristjánsson
Island
Nejlepší filmy:
Letní světlo, a pak přijde noc (2022)
Zkalená krev (2006)
Rodiče (2007)
Þórunn Magnea Magnúsdóttir
Nejlepší filmy:
Fúsi (2015)
Severní blata (2006)
Eiðurinn (2016)
Jón Júlíusson
Nejlepší filmy:
Ďáblův ostrov (1996)
Smích racků (2001)
Filmové dny (1994)
Hafdís Helga Helgadóttir
Nejlepší filmy:
Daleko od Reykjavíku (2019)
XL (2013)
Tanja Björk Ómarsdóttir
Nejlepší filmy:
XL (2013)
Lilja Guðrún Þorvaldsdóttir
Nejlepší filmy:
Děti (2006)
Naše vlastní Oslo (2011)
Chvění (2010)
Birgitta Sigursteinsdóttir
Island
Nejlepší filmy:
Osmý smysl (2015) (seriál)
Hlava plná metalu (2013)
Chvění (2010)
Stefán Jónsson
Nejlepší filmy:
Vychladlá stopa (2006)
Říše léta (2010)
XL (2013)
Edda Arnljótsdóttir
Nejlepší filmy:
Bjarnfreðarson (2009)
Rodiče (2007)
Pozpátku (2015)
Rúnar Guðbrandsson
Nejlepší filmy:
Okamžik zkratu (2012)
Hluboko (2012)
XL (2013)