VOD (1)
Série(6) / Epizody(93)
Obsahy(1)
Když se Pán pekel začne nudit, přestěhuje se do Los Angeles, otevře si tu noční klub a seznámí se s detektivem z oddělení vražd. (Netflix)
Diskuze
P. S. Mně moc nesedí spíš detektiv Dush. :-D
:-DD Já mám slabost pro Maze. ;-)
Děkuji!!! :-) Ty divný rtěnky / lesku, nebo co to je, jsem si taky všimla. Ale má ji jen někdy, naštěstí.
Myslím s že izombie budou mít rádi lidi, kteří mají rádi takovou Veronicu Mars. Je tam vidět rukopis Roba Thomase, jak to dobré tak to špatné. Jsem zvědav na comeback Veronicy na Hullu. Co se týče Lucifera, někdy mi příjde že postavy v serii se moc nezměnili na ty čtyři řady, není tam větší vývoj, jdou cestou "šokujícího rozuzlení" na konci děje - je to takové mini CSI - prostě klasická produkce z dílny Bruckheimera. Myslím si že seriálu hodně prospěl přesun na Netflix a formát deseti dílu, nejsou tam výplňovky, je to daleko kompaktnější.
iZombie je fajn, ale Lucifer mě baví víc. Třeba třetí série iZombie byla fakt špatná... Čtvrtá už byla lepší, ale ani ty postavy mi tam nepřirostli tak k srdci jako u Lucifera. Ale jo určitě je to vtipnější a různorodější, než Lucifer. I když teda záleží na jakém mozku zrovna Liv jede.
na příspěvěk reagoval Shakaar
Jediný co mě od Cw stále baví je iZombie. To je dost zábavnější kriminálka než Lucifer a děje se tam o dost víc věcí, než jen daný zločin.
na příspěvěk reagoval dragon94
Jj Stranger things, skvělý ale do toho komiksu co tu vyjde nepůjdu
Co se GoT týče tak mě právě přijde stejně "dobrá" jako předchozí série... ale už od čtvrté série jsem s tím nespokojený.
S tím Gothamem jsem téhož názoru. Akorát narozdíl od tebe se mi nelíbil poslední díl. Do Vikings jsem se nikdy nepustil.
Co se CW týče tak Supergirl už je asi jediná koukatelná z těch jejich komiksových seriálů. A to jen díky tomu, že Alan je překvapivě fakt dobrej Lex Luthor.. Jinak je to děs běs.. První půlka aktuální série Arrowa ve věznici byla hrozně super, ale teď už je tam Oliver jen páté kolo u vozu.. Dokonce byl díl kde měl jen cameo. Flash taky dospěl do absolutní sračky. Legendy stojí za ho*** už delší dobu a bohužel kolikrát to ani ten Constantine nezachraňuje.. Do toho se rozhodli letos, že ty jejich seriály pojmou orignálně tak nemáme žádného nosného záporáka ani v jednom ze seriálů..
Vždy jsem byl toho názoru, že ty seriály od CW, alespoň baví narozdíl od natahované nudy, kterou předváděl Netflix s Lukem Cagem atd... Ale ani to už není pravda.
Ale abych CW jen nehanil tak The 100 je pořád velmi slušný seriál, i když to, že jedna postava je schopná 7krát změnit stranu během jednoho dílu je fakt otřes.. Teda to se dělo u minulé série..
A Supernatural je pořád na ohromné úrovni. Na jednu stranu je to, až škoda, že 15tá série bude poslední. Druhej takovej seriál totiž neznám.
na příspěvěk reagoval Ratemus
No já se letos asi nejvíce těším na nové Peaky blinders... Walking dead nesleduji vůbec skončil jsem po druhé nebo první sérii, CW vůbec tam stačí jen cw a mám jasno.. poslední GoT mi nepřijde tak dobré jak předchozí pravda... Gotham díky bohu skončil a doufám že nějak doklepu i Vikings to je totiž taky taková sragora po posledních dvou sériích
na příspěvěk reagoval dragon94
Jo já doukávám CW sračky... GoT sračku... Supernatural už pro tuto sezónu skončil. Gotham skončil.. Chystám se na The 100, ale taky po poslední sérii pochybuju, jestli se mi bude líbit. Na Agenty se po posledním traileru docela těším... Nad Walking dead jsem po několika letech konečně zlomil hůl..
V podstatě, když to vemu kolem a kolem jediné z toho co sleduji a fakt mě to baví byl teď ten Lucifer a Doom Patrol.
Jo a k jídlu jsem si po Průměrnákových, moderní rodince, přátelích a Joyem stáhl Kutila Tima :D
Ten seriál fakt miluju. Už jsem rezignoval na koukání se při jídle na televizi, protože posledních pár let prožívám prokletí, že když si dodělám jídlo, sednu si k němu a poprvé kousnu, tak začne reklama :D
Po Kutilu Timovi si možná dám opáčko Earla.
na příspěvěk reagoval Ratemus