Oblíbené seriály (10)
Loki (2021)
Flash (2014)
Musím přiznat, že po prvním díle jsem si říkala: "Proboha, proč se na to jenom dívám?!" Děj byl totiž předvídatelný, dialogy dosti pitomé, plné slavných klišé a akce pomálu. Nicméně po pár dílech všechno tohle mizí a děj se parádně rozjíždí. Flash probíhá jako blesk temnou záhadou, pitomých dialogů značně ubylo a akce střídá akci. Sečteno a podrtrženo, příjemná komixovka, kterou stojí za to sledovat.
Hawkeye (2021)
Lucifer (2016)
Arrow (2012)
Green Arrow je na tom s rozjezdem trochu podobně jako kamarád Flash. Ze začátku docela nic moc, spousta zbytečných řečí, ale nakonec se z toho vyklube zajímavá detektivka, která dělá čest DC :)