Reklama

Reklama

Šest cizích lidí ve vězení budoucnosti, které tvoří nekonečná řada vzájemně propojených cel ve tvaru kostky. Psycholožka, policista, profesionální zloděj a dospělý autista netuší, kde jsou a jak se tam dostali. Ale brzy zjistí, že každý z nich má schopnosti, které jim mohou pomoci k úniku. Napětí však vyvolává konflikty a jejich společné úsilí dostává trhliny. Přežijí, jen když odloží stranou vzájemnou nevraživost a začnou spolupracovat. Je to jediná cesta ke svobodě. Spojí své síly nebo zahynou? Kdo se dostane ven? (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

(více)

Recenze (676)

B!shop 

všechny recenze uživatele

Prakticky je prvni dil pribehem stejnej jako dil druhej, jenze tohle je uplne jina uroven. Jednak je to cely takovy spinaveji a i kdyz tu mohlo bejt urcite vic smrti, ty co tu jsou, jsou super. Je dobre, ze reziser nevsadil moc na herce, sice nejsou spatny, ale nic extra se nekona. Daleko lepsi je samotna atmosfera a skvele stupnovany napeti az k super konci, kdy sem na chvily uvazoval i o 5*, ale precejen se tu par slabsich chvilek najde, takze nakonec to max hodnoceni nedam. ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Divný film, ale tím dobrým způsobem. Docela chápu, proč se Ve vysoké trávě dostalo právě do rukou Vincenza Nataliho. Trochu mě rozčilovali jen někteří herci, ale jinak musím pochválit hlavně dobře využitý originální nápad a tísnivou režii, která z té kubické klaustrofobie těží, jak jen to jde. Závěr mi vůbec nevadil, mám tenhle typ konců rád. ()

Reklama

brit84 

všechny recenze uživatele

Řekl bych, že hlavní doménou filmu měla být psychologie postav. Ta se však okamžitě vytrácí s jejich demencí. V týmu nesmí chybět drsňák, pan Tajemnej, doktorka, hrozně chytrá holka a jeden kretén + pár postradatelných lidí. Napětí sem nenašel žádný. Když to shrnu, zabil jsem tím filmem hodinu a půl života. Pokud se chcete podívat na něco podobnýho, ale mnohem lepšího, sáhněte po Saw 1. ()

JohnnyD 

všechny recenze uživatele

Neviem, či sa film dá označiť ako horor, ale disponuje takou veľkou dávkou napätia, že sa nečudujem, keď ho ľudia zaraďujú do tohto žánru. Základ veľmi zaujímavej vizuálnej časti je v designe kocky, kde autori striedajú farby pozadia a robia tak skvelú kulisu pre nápadité pasce. Na pascach stojí jadro filmu a tvorcovia nám to naznačia už vo skvelej úvodnej scéne. Námet je veľmi zaujímavý a originálny. Scenár je taktiež výborný a kvalitne napísaný - pasce sú skvelo vymyslené a ani dialógy nie sú zlé. Tie sú uveriteľné a nenudia, čo by sa mohlo počas niektorých dlhších rozhovorových pasáži stať. Menšie výčitky by som mal akurát k dvom veciam. Po prvé, logika občas zadrháva. Druhá vec, ktorá mi vadila, bol fakt, že počas celého filmu sa nedozvieme, čo je tá kocka vlastne zač a načo slúži. Potom celý námet pôsobí dosť účelovo a nereálne i keď na druhej strane to môže byť zámer tvorcov. Herci sú taktiež vynikajúci. Herecké výkony sú vyrovnané a na vysokej úrovni. Nevšimol som si, žeby niekto bol v tomto filme zlý. Nie je tu priestor na panoramatické pohľady na prírodu, a tak ak by tu boli zlí herci, tak by padol celý film. Lepšie ako Blair Witch a Saw dohromady - MUST SEE. ()

dennykr 

všechny recenze uživatele

“Big Brother is NOT watching you”. Co se stane, když slasher oberete o vraha i jeho motivace? Vznikne Kostka, mechanicky chladná vyvražďovačka, která zlomyslně odepírá vysvětlení a pohrává si s žánrovými pravidly. Skupina postav se probouzí v železné pasti a pokládá si tři zásadní otázky klasických slasherů: Kdo nás ohrožuje? Z jakého důvodu? A proč zrovna nás? Vyprávění je – a diváka – pak nechá konstruovat možná vysvětlení. Má nějakou souvislost přítomnost zločince a policisty? Lékařky a architekta? Co znamenají čísla u každé místnosti? A proč jsou různě barevné? Ze všech vznesených hypotéz se naplní pouze jedna, a to tak absurdním způsobem, že odhalí všechna úmrtí jako zbytečná. Kostka je ztělesněním absurdní individualistické nadbytečnosti. // A je to i poměrně zábavně vyprávěné. Smrtící pasti v místnostech totiž plní roli vraha pouze v první polovině, protože dynamika se ve druhé obrací. Hlavní konflikty se přesouvají z Kostka vs. postavy k postavy vs postavy. I tak se ve světě, v němž chybí vysvětlení, navazuje na klasické vyprávění – z kontextu stavby se nedozvíme nic, ale obrací se vnitřní dynamika vztahu mezi postavami, která prochází tradičním vývojem. ()

Galerie (20)

Zajímavosti (19)

  • Všechny rébusy ve filmu byly vymyšleny profesorem matematiky a skutečně fungují. (Locksley)
  • Firma C.O.R.E. vyrobila veškeré digitální efekty zdarma, aby projevila svou podporu pro torontský filmový průmysl. (Piggsy)
  • Film byl natočen za 20 dní. (Kulmon)

Související novinky

Neuromancer má lepšího režiséra

Neuromancer má lepšího režiséra

10.05.2010

„Bible kyberpunku“ z pera Williama Gibsona se už pěkných pár let chystá na plátna kin. Když bylo ohlášeno, že ji bude režírovat Joseph Khan (tvůrce šílenosti Torque – Ohnivá kola) a hlavní roli si… (více)

Reklama

Reklama