Režie:
Enzo BarboniScénář:
Enzo BarboniKamera:
Aldo GiordaniHrají:
Terence Hill, Bud Spencer, Yanti Somer, Harry Carey Jr., Jessica Dublin, Adriano Micantoni, Riccardo Pizzuti, Enzo Fiermonte, Gilberto Galimberti (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Joe a Bambini patří na Divokém západě k pěkným výlupkům, málokdo ale tuší, že oba psanci jsou ve skutečnosti bratři. Když se pak po letech konečně sejdou v domě své máti, musejí odpřisáhnout, že se o sebe navzájem postarají. Bambini dostane za úkol naučit lenivého karbaníka Joa pořádnému řemeslu jako je přepadání dostavníků nebo krádeže koní a Joe má zas tahat své prchlivého bratra z problémů. A protože každý přistupuje ke svěřenému úkolu po svém, zamotá se sourozenecká dvojice do složitého plánu s převleky za vládní agenty a podivnou misií, kde mniši místo rozhřešení rozdávají monokly... Ve volném pokračování bláznivého westernu Pravá a levá ruka ďábla (1970) se opět sešlo herecké duo Bud Spencer a Terence Hill pod režijní taktovkou Enza Barboniho. (Česká televize)
(více)Videa (1)
Recenze (200)
Klasický film dvojice Buda Spencera a Terence Hilla. Oba dva zde rozdávají svoje rány jak jsem u nich zvyklí. Hill opět nezapomněl na svůj okouzlující úsměv, který tentokrát patřil krásné farmářce. Oběma chlapíkům to moc slušelo, když vyšli od krejčího a měli na sobě obleky a buřinky. Škoda, že za pár chvil zase vypadali jako honáci dobytka. Vždycky se ke všemu připletli jako slepý k houslím a museli z toho vybruslit. ()
Pistole, fazole, Spencer a Hill. Klasika, která stále neztratila tempo ani vtip, nemá jediné hluché místo a navíc získala ten příjemný, téměř sentimentálně laděný nostalgický nádech vzpomínek na dětství. Scéna s hodinami stejně jako Bambinova zpověď nebo pokerová scéna ani po letech neztratily vtip, závěrečná mela v klášteře švih a dvojice Hill-Spencer dokonale sladěnou souhru. Dokonalá oddechovka, ve všech ohledech lepší než první díl, Pravá a levá ruka ďábla. ()
Skutečně jedna z lepších komedií této dvojice. Ať už počítám filmy vsazené do současnosti nebo westerny. Skutečně velmi zábavné. Navíc mě potěšil děj, protože držel linku a neodbočoval, ani se neztratil. Sice na konci byla opět nekonečná bitka s velmi známou choreografií(jeden by řekl, že si to vymýšlí sami), ale to k tomu patří. Prostě dobré. v tomto žánru jeden z lepších. ()
Pokračování filmu pravá a levá ruka ďábla. Tentokrát se Bambíno či chcete Drobeček a Joe vydají navštívit rodný domek a rodiče. Ač se nemají rádi stejně jsou nuceni slíbit ,že spolu budou kráct koně a jedou teda loupit ,jenže místo loupení jsou nuceni konat dobro a vyprášit bandu grázlů. Musí se vydávat za agenty vlády. Ps-nejvíc mě rozesmálo ,když rodiče vyčítají Joe " Proč jsi nenapsal matce?" ptá se otec a Joe odpoví " Jednak neumím psát a pak vy stejně neumíte číst" otec na to " to je dobrá výmluva" poněkud paradoxní bylo ,že když se pak dostanou do města ,tak si čtou odjezdy dostavníků.(poněkud divné ,když neuměli psát a číst). Přesto skvělá westernová komedie s oblíbenou dvojicí. ()
Bud Spencer a Terence Hill si vybrali filmový životný štýl, ktorý Vám buť sedí, alebo ho hlboko ponárate do ríše odpadov! Mňe sa tento štýl komédie veľmi páči a vie ma pobaviť. Od týchto dvoch borcov si viem predstaviť len niečo také ako napr. dvaja kouboji na koňoch, ktorí sa hrajú na zlých, ale v konečnom dôsledku niekomu pomôžu a zachránia spolok pred banditmi obliehajúcimi a týrajúcimi spomínanú "sektu"...áno hovorím o filme Malý unavený Joe! Výborné !!! ()
Galerie (19)
Zajímavosti (13)
- Natáčelo se v Itálii, v oblasti Abruzzo, konkrétně v okolí náhorní planiny Campo Imperatore v provincii L'Aquila. (Stocki)
- Po tom, čo sa Trinity (Terence Hill) a Bambino (Bud Spencer) nechali podplatiť Parkerom, vrátili sa do San Jose. Scéna ich návratu ukazuje ako sa nesú na koňoch a niekoľko metrov pred nimi kráča staršia žena v tmavomodrom oblečení. V ďalšom prestrihu, keď ich kamera sníma oveľa bližšie, vidieť, že žena v tmavomodrom oblečení kráča nelogicky za nimi, navyše po pravej strane vidieť muža ako ide na koni, hoci v scéne predtým žiadny iný muž na koni nešiel. (AxelWers)
- Film měl mimořádný komerční úspěch především v Itálii a Německu, kde se dostal na první příčky v návštěvnosti kin (v obou zemích je dohromady vidělo v kinech přes 26 miliónů diváků). Překvapivý je výrazně menší zájem ve Španělsku, kde přitom podobné filmy patřily k oblíbeným.Tady, stejně jako ve Francii, vidělo film něco málo přes tři milióny diváků. (argenson)
Reklama